[Concept] het gerechtshof van wakkerdam

Reactiescore
1.777
Banned raken in een potje is verwerpelijk gedrag ik eis dan ook 3 dagen uitsluiting voor calamus?
 
Reactiescore
1.238
helemaal eens. het gaat erom dat mensen zich leren te beheersen op het forum.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een onzintopic... ik geef iedereen meerdere kansen. Als Time niet mee mag doen van jullie dan onthoud ik me van BM stem het volgende potje, of Castiel moet meedoen.
 
Reactiescore
1.777
Wat een onzintopic... ik geef iedereen meerdere kansen. Als Time niet mee mag doen van jullie dan onthoud ik me van BM stem het volgende potje, of Castiel moet meedoen.
God spaar ons hiervan aub!!!!!
 
Reactiescore
1.777
even serieus
je onthouden van een BM-stem zet ik op dezelfde hoogte qua verwerpelijkheid als social distancing verheerlijken
ik eis dan ook 5 potjes ban voor fam
 
Reactiescore
770
euhm verkeerde topic ?
 
Reactiescore
1.015
enige probleem hiermee is dat je deel uitmaakt van een community en ook in die context jouw verantwoordelijkheid moet dragen.
jij wijst altijd maar naar ons als 'trolls' en 'oude VFers met gecoordineerde aanvallen' maar al deze acties zijn enkel reacties op jouw verwerpelijk gedrag

Jij bent vgm de enige die de woorden gecoördineerde aanval gebruikt hier op het forum :D
 
Reactiescore
1.577
beast incapabel kom jij nog iets anders doen dan cringen eigenlijk?

kijk je kan eens ruzie onderling hebben in de community, maar jij komt hier eigenlijk enkel nog om herrie te schoppen want je speelt niet mee

dus gelieve je bek te houden
 
Bovenaan