[Concept] het gerechtshof van wakkerdam

Reactiescore
1.693
het concept is eigenlijk simpel.
hier gaan we mensen berechten die zich ernstig misdragen in wvw.

ik begin met time. ik eis een 5 ronde ban en een uitgebreid excuusbrief van hem, want wat een naar mannetje is dit zeg?
 
Reactiescore
1.804
neenee anthraxxol ook in dezen was er sprake van EEN GECOORDINEERDE AANVAL JEGENS HEM EN BIETJE
 
Reactiescore
1.693
HET MOET NIET GEKKER WORDEN SIEMIEEECOOO STRAKS MOGEN WE MENSEN NIET MEER VERDENKEN IN WVW
 
Reactiescore
1.273
prima idee voor een gerechthof maar maak dan standaard straffen.

claimen in een niet claim potje
  • Bewust 3 potjes stilzitten
  • Onbewust 1 potje stil zitten
  • Niet duidelijk 2 potjes stil zitten
 

DeletedUser17472

Guest
Deel eens... want wie bepaalt of iets spelbederf is?

Van Time was spelbederf, ook 1 van de vorige potjes waarbij Time de dupe was was spelbederf. Maar ook mensen die in het topic praten terwijl ze niet meedoen vind ik spelbederf.... dus....
 
Reactiescore
1.693
dat bepaal ik natuurlijk. ik ben de meest ervaren speler + spellijder hier?
 
Reactiescore
2.386
beter open je een STEMLIJST ANTHRAXGOD ofzo mss helpt het
 
Reactiescore
1.693
??

ik noem mezelf geen god dat doe jij dus als je wil mag je best een goddelijke stemlijst voor mij openen?
 
Reactiescore
2.386
ik word jouw campagnelijder
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Lijden zul je wel dan
 
Reactiescore
1.273
Fam volgens bovenstaande strafbepaling 2 potjes?
en time 3 potjes?

all in favor say aye
 
Reactiescore
992
probleem is dat er nu al vrij weinig inschrijvingen waren dus we moeten ook oppassen dat we straks geen potje hebben met 7 lieden
 
Reactiescore
2.191
Dus ik claim 1 keer om capri in leven pproberen te houden, wow. Doe normaal, ik zat fout maar ga niet doen alsof het dagelijkse kost is.
 
Reactiescore
992
Dus ik claim 1 keer om capri in leven pproberen te houden, wow. Doe normaal, ik zat fout maar ga niet doen alsof het dagelijkse kost is.

Je claim heeft capri niet in leven gehouden? Je hebt gewoon als een licht ontvlambaar ventje die niet tegen zijn verlies kan gereageerd op alle heisa en dus moet je minstens 1 spelletje aan de kant. Je hebt het voor veel mensen verpest en de leiding ook een stuk moeilijker gemaakt.
 
Reactiescore
2.191
Heb een opmerking gemaakt waar ik aan die persoon ook mijn excuses heb gemaakt, joh. Nu iedereen ff huilen alsof ze het ene fuck boeit behalve dat ze de troll kunnen spelen. Als royalist wil dat ik ronde oversla zal ik dat doen, jullie hebben er niks mee te maken.
 
Bovenaan