Het fotografie topic, Vragen & belevenissen

DeletedUser74880

Guest
Ik heb een klein vraagje.
Ik vind het wel altijd leuk om een beetje te knooien met photoshop en kijken wat eruit komt. Maar ik ben "uren" kwijt aan stocks zoeken die een beetje mooi zijn voor een TW plaatje. Maar waar kan ik ze goed vinden. Vaak hebben de foto's van mij een verkeerd perspectief enzovoort.

Als er een antwoord is, bedankt alvast!
 

DeletedUser78303

Guest
Ik heb een klein vraagje.
Ik vind het wel altijd leuk om een beetje te knooien met photoshop en kijken wat eruit komt. Maar ik ben "uren" kwijt aan stocks zoeken die een beetje mooi zijn voor een TW plaatje. Maar waar kan ik ze goed vinden. Vaak hebben de foto's van mij een verkeerd perspectief enzovoort.

Als er een antwoord is, bedankt alvast!

Voor tw plaatjes gebruik ik (bijna) altijd Google afbeeldingen. Dit zijn bijna allemaal copyright free stocks. Voor een hoge kwaliteit afbeelding zet ik altijd wallpaper hd achter de zoekopdracht.
Er gaat altijd wel wat tijd zitten in het vinden van een mooie stock, kost me soms langer dan het photoshoppen zelf :p
 

DeletedUser74880

Guest
Oke bedankt! Ik dacht dat ik diegene was die echt veel tijd in besteede.. en dan surf ik weer op een ander onderwerp waar ik weer is niks kan vinden. Bedankt voor je antwoord ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ff over photografie.

Een paar weken terug voor een mooi bedrag een leuke canon eos 650D op de kop getikt en volgende week vertrek ik voor een lang weekend londen, nu wil ik hem daar even in gaan wijden na thuis een beetje geprutst te hebben.

Hebben jullie misschien tips of een goede website met een (simpele) uitleg over iso, sluitertijd etc...
 

DeletedUser78303

Guest
YouTube.com

nee maar volgens mij heeft phlearn.com er ook wel wat over, die vond ik ook heel fijne photoshop tuts hebben
 
Reactiescore
603
Ff over photografie.

Een paar weken terug voor een mooi bedrag een leuke canon eos 650D op de kop getikt en volgende week vertrek ik voor een lang weekend londen, nu wil ik hem daar even in gaan wijden na thuis een beetje geprutst te hebben.

Hebben jullie misschien tips of een goede website met een (simpele) uitleg over iso, sluitertijd etc...
Ikzelf heb ook zo een canon, maar dan de iets duurdere. Alleen weet ik ook niet wat al die knopjes doen :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goed hier is het dan! Tijdje terug een mooie Canon aangeschaft die ik kon overnemen van een bekende voor een leuk prijsje en nu in een weekendje Londen voor t eerst even aan t stoeien geweest met mijn eerste spiegel reflex.

Een aantal hele mooie portret fotos van de vriendin genomen maar die laat ik er toch tussenuit :p. Hier een paar andere die ik goed gelukt vind;

FPbbd9C.jpg

3nBgge0.jpg

qjrXdKS.jpg

FpwNfGR.jpg

m302Pk8.jpg

V0u146Z.jpg

sViX6b5.jpg
 
Reactiescore
603
Goed hier is het dan! Tijdje terug een mooie Canon aangeschaft die ik kon overnemen van een bekende voor een leuk prijsje en nu in een weekendje Londen voor t eerst even aan t stoeien geweest met mijn eerste spiegel reflex.

Een aantal hele mooie portret fotos van de vriendin genomen maar die laat ik er toch tussenuit :p. Hier een paar andere die ik goed gelukt vind;

FPbbd9C.jpg

3nBgge0.jpg

qjrXdKS.jpg

FpwNfGR.jpg

m302Pk8.jpg

V0u146Z.jpg

sViX6b5.jpg
Die zien er mooi uit!
De 3e en de laatste vind ik het mooist

Ik ga in de zomervakantie op rondreis naar Zweden, Finland, Estland en Letland.
Dat worden weer een 100-tal foto's per dag flitsen wat neerkomt op een 800-tal in totaal. Im ready :cool::spear:
 
Reactiescore
603
Niemand ondertussen op vakantie geweest of mooie foto's heeft genomen?

Vaujany, France
28500131_10212420480801799_1368651365_o.jpg
28547957_10212420486201934_141320622_o.jpg
 
Bovenaan