Het fotografie topic, Vragen & belevenissen

DeletedUser72524

Guest
Ik zal wat posten dan maar, van mijn uitstapje naar de Beekse Bergen gisteren.

Ik trek wel met een gewoon klein goedkoop cameratje, dus niet de kwaliteit van die grote mannen hierboven verwachten :p

2qvrte1.jpg
v3ptg4.jpg

Schandalig trouwens dat je niet langs bent gegaan als je bij mij in de buurt bent!
 

DeletedUser61134

Guest
Van 2de en 3de raak ik meer opgewonden.

Heb ooit gelezen dat je bij de Grand Canyon Sky Walk kan bungeejumpen voor speciale gelegenheden.
Dus is 1 van mijn potentiële toekomstplannen
 

DeletedUser72524

Guest
Van 2de en 3de raak ik meer opgewonden.

Heb ooit gelezen dat je bij de Grand Canyon Sky Walk kan bungeejumpen voor speciale gelegenheden.
Dus is 1 van mijn potentiële toekomstplannen

Bij de skywalk kan je niet bungeejumpen (dacht ik), er is wel een brug waar het wel kan. Wat ik meer aanraad is om te zwemmen in de grand canyon bij de havasupai falls.

 

DeletedUser65921

Guest
Schandalig trouwens dat je niet langs bent gegaan als je bij mij in de buurt bent!

Ik ga toch niet mijn 4 vrouwelijke begeleiders blootstellen aan jou?

De eerste is echt nice trouwens! Zou zonder de lichten van (jouw?) wagen linksvanonder wel nog beter zijn imo :p
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ga toch niet mijn 4 vrouwelijke begeleiders blootstellen aan jou?

De eerste is echt nice trouwens! Zou zonder de lichten van (jouw?) wagen linksvanonder wel nog beter zijn imo :p

4 vrouwelijke begeleiders, schandalig dat je ze me nu bloot laat voorstellen instead.
Zaklantaarn van mijn telefoon :p, maar ik vind het effect wel mooi eerlijk gezegd. Geeft het juist meer dimensie.
 

DeletedUser54807

Guest
Iemand ervaring met adobe illustrator en die me wil helpen. Heb van vroeger nog veel pa dat ik gerust wil geven.
 

DeletedUser54807

Guest
Wat wil je precies doen?
Voor met een lasersnijder moet ik in rode lijnen de contouren maken. (voor een naam uit te lazeren voor mijn petekind) En hiervoor wou ik een olifant zetten. Maar ik krijg de rode lijn als contour niet goed (van de olifant, de letters zijn me wel al gelukt)
 

DeletedUser7072

Guest
Dit was trouwens op Rusinga, een eiland in het Victoria meer. Deze boom zou zo in een fantasy film passen :D
 
Bovenaan