Het Epos der Piraten

DeletedUser

Guest
Dude ik niet meer mogen op de bundy's? Geloof je het zelf?

Nogmaals: de vv's die jij zegt gedraaid te hebben vond ik nou niet van het staaltje ftw-werk, laat staan een staaltje Poo-werk. Dat jij je dan nog durft te vergelijken met Poo snap ik dus nog steeds niet. Laat het ff duidelijk zijn: Ik heb tijdens de Add periode, toen had ik namelijk veel tijd, regelmatig the deadone, Inno én grotz tegelijkertijd. En die periode's gingen dan zonder fouten. Dat jij dan meerdere vv's hebt, en dat jij trots bent op vv's zoals stefpepertje (1 massa, that's all) moet je je toch gaan schamen denk ik.

Ik snap nog steeds niet waarom je aanvoert dat HD geen actie alleen heeft uitgevoerd. Hij maakt daar een bewuste keuze voor. Is niet zo heel gek toch? Een beetje stamspeler zorgt ervoor dat hij iig met zijn buren, het liefst met de hele stam samenwerkt. Daar ben je immers een stam voor. :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

En luister je wel naar wat ik zeg? Ik zeg dat je beter bent dan de gemiddelde speler, maar je bent in mijn ogen noob omdat je verre van tipt aan mijn niveau, of aan het niveau van Poo, HD, miesje of bert. Deze spelers hebben de wereld gewonnen. En daar moet je gewoon respect voor hebben. Tsja, zo simpel is het.

Overigens, ik snap wel dat je gevraagd wordt. Zoals je misschien wel weet, is er bij véle, zo niet alle, een spelerstekort. Tsja, als je dan alle goede spelers gevraagd hebt uit je contactenlijst, dan ga je maar overstappen op de ietsjes minder goede zoals jij. Dat lijkt me vrij evident.

Ten eerste vergelijk jij me met Poo. dat heb ik namelijk nergens vermeld heb me vergeleken met Bert

Ten tweede heb ik (en ik citeer mezelf) gezegd dat HD met name Bands beweert beter te zijn als ik, enkel hebben zij gedurende de hele duur van W31 geen enkele aanval zelf begonnen en zelf beëindigd zonder hulp van hun stamspelers, dat wil dus niet zeggen dat ze niet mogen samenspelen dat is nu eenmaal het doel van TW.

Wat dat respect betreft tja dat had je bertje heeft het en HD en Poo grotendeels ook, enkel de rotte appels met name: bands,Jij en Poo. verdienen het respect niet dus krijg je het ook niet, de reden heb ik je al verteld dus ofwel hou je er rekening mee en gedraag je jezelf als een waardige winnaar ofwel doe je verder zoals je nu bezig bent.

En sorry maar wat jij nu weer van de VV's naar bovenhaalt is enkel datgene van het laatste halfjaar, wat overigens geen enkel verband houd met de gehele duur van W31 zoals ik al zei, ik ben al vanaf Bibs jullie tegenstander heb dus ook al vanaf dat moment tegen jullie allen gespeeld.
 

DeletedUser34283

Guest
Ten eerste vergelijk jij me met Poo. dat heb ik namelijk nergens vermeld heb me vergeleken met Bert

Ten tweede heb ik (en ik citeer mezelf) gezegd dat HD met name Bands beweert beter te zijn als ik, enkel hebben zij gedurende de hele duur van W31 geen enkele aanval zelf begonnen en zelf beëindigd zonder hulp van hun stamspelers, dat wil dus niet zeggen dat ze niet mogen samenspelen dat is nu eenmaal het doel van TW.

Wat dat respect betreft tja dat had je bertje heeft het en HD en Poo grotendeels ook, enkel de rotte appels met name: bands,Jij en Poo. verdienen het respect niet dus krijg je het ook niet, de reden heb ik je al verteld dus ofwel hou je er rekening mee en gedraag je jezelf als een waardige winnaar ofwel doe je verder zoals je nu bezig bent.

En sorry maar wat jij nu weer van de VV's naar bovenhaalt is enkel datgene van het laatste halfjaar, wat overigens geen enkel verband houd met de gehele duur van W31 zoals ik al zei, ik ben al vanaf Bibs jullie tegenstander heb dus ook al vanaf dat moment tegen jullie allen gespeeld.
Jij zegt ook steeds dat ik mezelf goed vind op TW, terwijl ik aangeef dat ik dat helemaal niet zo ben. Intellectueel sta ik wel ver boven je, maar dat staat iedereen hier denk ik wel.

Ik vind je op een na laatste alinea een beetje raar. HD en Poo. krijgen grotendeels respect. Enkel verdienen Bands en Poo. geen respect? Praat jezelf niet nog meer tegen he.

Verder stop ik nu met dit hele forum. Ik wens je heel veel sterkte en voor een psychiatrische doorverwijzing kan je me altijd een berichtje sturen: ik heb wel een adresje via mijn opleiding! :)

Het was een leuke wereld jongens en meisjes en loud.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee klopt, dat hebben ze niet gedaan. En dat lijkt me juist fantastisch als je het mij vraagt. Dat is juist een pluspunt, een bewijs dat ze goed zijn. En ik heb het ook over de vv's die jij had tijdens add. Was echt helemaal niks. Elk offensief van ons was een enorm succes dus ik zou daar echt niet over opscheppen als ik jou was :p Luister naar IA wijze woorden hierboven by the way.
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt ook steeds dat ik mezelf goed vind op TW, terwijl ik aangeef dat ik dat helemaal niet zo ben. Intellectueel sta ik wel ver boven je, maar dat staat iedereen hier denk ik wel.

Ik vind je op een na laatste alinea een beetje raar. HD en Poo. krijgen grotendeels respect. Enkel verdienen Bands en Poo. geen respect? Praat jezelf niet nog meer tegen he.

Verder stop ik nu met dit hele forum. Ik wens je heel veel sterkte en voor een psychiatrische doorverwijzing kan je me altijd een berichtje sturen: ik heb wel een adresje via mijn opleiding! :)

Het was een leuke wereld jongens en meisjes en loud.
Sorry maar uit die reactie is het duidelijk dat je intellectueel achter me staat hoor

IA de arrogantie die je hier laat uitschijnen laat zien dat je jezelf o zo goed vind net zoals de overige FTW spelers die hier nog steeds op blijven ingaan .

HD 3 spelers waarvan Bands 1 is
Poo. 2 spelers waar ik althans zeker van ben Laila en Poo zelf die laatste daar ging het dus over.


Nee klopt, dat hebben ze niet gedaan. En dat lijkt me juist fantastisch als je het mij vraagt. Dat is juist een pluspunt, een bewijs dat ze goed zijn. En ik heb het ook over de vv's die jij had tijdens add. Was echt helemaal niks. Elk offensief van ons was een enorm succes dus ik zou daar echt niet over opscheppen als ik jou was :p Luister naar IA wijze woorden hierboven by the way.

Dat zei ik ook Add. is een half jaar geleden daarvoor stond ik er ook hoor te tijde van Jay jay, dielissen, Mendor, HDS en ga zo maar door
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt ten eerste helemaal niet. Reve, Mrrob, conan, snow (ook via vv), dragiat en nog wat kleine spelers zijn grotendeels zonder hulp van de stam verslagen. Meer dan jou dus.

En vraag me eigenlijk wel af wie jou heeft gevraagd; iedereen in de HD chat vindt jou namelijk een dwaas. Nee grapje, ik vraag me dat niet af. Wou gewoon even kwijt dat ze niet zo positief over je zijn. Nu ben ik ondertussen wel klaar met jou, doei.
 

DeletedUser63648

Guest
Dude Poo. is hoofdspeler, by far. Dus als je het account prijst prijs je Joris. It's as simple as that :p

Ik heb me nooit in die accounts geïnteresseerd, dus die kunnen nooit sterk zijn geweest.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt ten eerste helemaal niet. Reve, Mrrob, conan, snow (ook via vv), dragiat en nog wat kleine spelers zijn grotendeels zonder hulp van de stam verslagen. Meer dan jou dus.

En vraag me eigenlijk wel af wie jou heeft gevraagd; iedereen in de HD chat vindt jou namelijk een dwaas. Nee grapje, ik vraag me dat niet af. Wou gewoon even kwijt dat ze niet zo positief over je zijn. Nu ben ik ondertussen wel klaar met jou, doei.
Lol tja dan ben jij ofwel blind ofwel ken je ze niet ;) BTW Dragiat heb je niet alleen aangevallen dusja kom dan ook niet bluffen, en je hebt hem neit eens verslagen hij heeft zichzelf op delete gegooid. Mrrob heb je samen met bertje en Burgers gedaan, Conan van hetzelfde en Reve ja dat acc was al maanden inactief toen jij aanviel en dan nog heb je er misselijkmakend lang over gedaan om dat acc weg te spelen.

Dude Poo. is hoofdspeler, by far. Dus als je het account prijst prijs je Joris. It's as simple as that :p

Ik heb me nooit in die accounts geïnteresseerd, dus die kunnen nooit sterk zijn geweest.
Dude heb ik ooit gezegd dat ik het acc respecteerde ????? ik respecteer spelers geen acc's
 

DeletedUser63648

Guest
Tsja, als jij gewoon posts weet te maken die men niet 3x hoeft te herlezen om te begrijpen wat er staat, dan hoef ik je ook geen woorden in de mond te leggen.
 

DeletedUser

Guest
Hoe lang gaat de discussie nog duren tussen mika23 vs FTW/Swiss?

A: 1 week
B: 1 maand
C: 3 maanden
D: 1,5 jaar

Ik gok D!!!
 

DeletedUser

Guest
Tsja, als jij gewoon posts weet te maken die men niet 3x hoeft te herlezen om te begrijpen wat er staat, dan hoef ik je ook geen woorden in de mond te leggen.
kerel je kan gwn niet discussiëren vandaar dat ook alles wat je hier zegt weerlegd wordt.

Hoe lang gaat de discussie nog duren tussen mika23 vs FTW/Swiss?

A: 1 week
B: 1 maand
C: 3 maanden
D: 1,5 jaar

Ik gok D!!!

Ik heb alles wat correct was vanaf FTW zijde toegegeven en herkent, zij hebben dit eveneens gedaan maar krabbelden uit eindelijk weer terug dusja :) beter gezegd alles ligt in de handen van Poo, Cgrain en bands
 

DeletedUser

Guest
kerel, bazel niet?
Wat zou in mijn handen liggen? Ik reageer al een maand niet
Bewijst maar weer hoe hard je in je wereldje zit?

Mss ff vereenvoudigen voor diegenen die niet kunnen volgen

Bands, Cgrain en Poo. zijn de enigen die nog steeds overal op in gaan ook al hebben ze maanden geleden het tegengestelde al gezegd.

vandaar dus dat zolang jullie dit blijven aanhouden deze discussie zal blijven duren
 
Bovenaan