Het Epos der Piraten

Reactiescore
4
Haal dan maar eens nette argumenten boven waarom ik onzin zou praten.

Alles wat in de post staat is puur feiten.

Waarom zou ik?
De wereld is gewonnen,klaar.
 
Reactiescore
19
nou moet je geen poep gaan praten joris want als ik jullie echt jullie dag had willen verkloten had ik gewoon de stam opgeheven

heb er wel spijt van dat ik dat niet heb gedaan
want zoals altijd zijn jullie de fijten aan het verdraaien zoals mijn loudje altijd al heeft gezegd

bovendien had ik maar met mijn vingers hoven knippen, en peter was met me meegekomen
voor de zekerheid heb ik zelfs de invite's terug getrokken voor het geval hij het ook echt van plan was

nja dit is het laatste wat ik er over zeg
acc gaat niet meer online op het af

net als bij inno
jullie zijn allemaal een stelletje laffe prutsers

en joris
ik hoop dat jij 2 muggen in je slaapkamer krijgt ipv 1
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kleine kinders:eek:
 

DeletedUser

Guest
nou moet je geen poep gaan praten joris want als ik jullie echt jullie dag had willen verkloten had ik gewoon de stam opgeheven

heb er wel spijt van dat ik dat niet heb gedaan
want zoals altijd zijn jullie de fijten aan het verdraaien zoals mijn loudje altijd al heeft gezegd

bovendien had ik maar met mijn vingers hoven knippen, en peter was met me meegekomen
voor de zekerheid heb ik zelfs de invite's terug getrokken voor het geval hij het ook echt van plan was

nja dit is het laatste wat ik er over zeg
acc gaat niet meer online op het af

net als bij inno
jullie zijn allemaal een stelletje laffe prutsers

en joris
ik hoop dat jij 2 muggen in je slaapkamer krijgt ipv 1

^^ bert kreeg zijn zin niet en nu slaat hij in het rond, schattig hoor
 

DeletedUser

Guest

denk eht wel hoor komen steeds meer verwijten, bertje valt niets te verwijten als die had willen verder spelen tja dan mag die van me verder spelen had de telling opnieuw gestart dan had ik er met evenveel goesting tegenaan gekeken hoe FTW dit keer de dupe ging worden.

Wijze beslissing van de overige Swiss'ers om te blijven anders wat ze wel geweten zouden hebben was de wereld winst niet meer voor Swiss maar voor een ander.
 
Reactiescore
556
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
^^ bert kreeg zijn zin niet en nu slaat hij in het rond, schattig hoor

Bert maakt alleen zijn mening even duidelijk ;)
Mensen zeiken hem af omdat hij het er niet mee eens was wat mag aangezien iedereen een mening mag hebben wat sommigen volgendsmij vergeten zijn of omdat ze er werkelijk gewoon te dom voor zijn om een eigen mening te vormen ;)
 
Reactiescore
556
wrs hebben hier n heleboel spelers een mening over maar kiezen ze ervoor, net als ik, om dr eign niet te mengen in dit moddergegooi naar elkaar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
daar heb je een punt maar vind niet dat ze Bertje nog maar iets mogen verwijten het is namelijk door Bertje dat ze gewonnen hebben
 
Reactiescore
556
de meeste vinden bert een goede speler, is ook gezegd.
en de stam heeft veel aan bert te danken.

maar daar gaan de verwijten dan ook niet over. die gaan over zn gedrag en de manier waarop die de stam uit is gegaan.
tenminste dat begrijp ik eruit :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
+1



maar hij heeft wel gelijk :rolleyes:

allemaal vinger wijzertjes naar elkaar :/
en ik snap al dat gepiep hier niet.

Met jou kan ik tenminste praten;)(A)<3
 

DeletedUser

Guest
de meeste vinden bert een goede speler, is ook gezegd.
en de stam heeft veel aan bert te danken.

maar daar gaan de verwijten dan ook niet over. die gaan over zn gedrag en de manier waarop die de stam uit is gegaan.
tenminste dat begrijp ik eruit :D

dat is waar, Maar dan nog valt Bert niets te verwijten. Moest die nu in -ST- zijn gebleven had -ST- mss de wereld gewonnen. bertje was de dragende kracht van FTW zonder hem konden ze vrijwel niets ze hadden hen nodig. Alle dorpen die van mij geëdeld zijn de afgelopen 5 maanden daarvan is 60% door Bertje geëdeld en de overige 40% heeft Bertje minstens 80% van leeggezet. zonder bertje had die hele aanval op een flop uitgedraaid.

Bovendien net zoals bertje zelf zei. als die hen echt wou kloten had die FTW kunnen opheffen en dat heeft die niet gedaan. Hij gunde het de spelers in FTW om te winnen enkel gunnen zij het hem niet da die wou verder spelen
 

DeletedUser

Guest
dat is waar, Maar dan nog valt Bert niets te verwijten. Moest die nu in -ST- zijn gebleven had -ST- mss de wereld gewonnen. bertje was de dragende kracht van FTW zonder hem konden ze vrijwel niets ze hadden hen nodig. Alle dorpen die van mij geëdeld zijn de afgelopen 5 maanden daarvan is 60% door Bertje geëdeld en de overige 40% heeft Bertje minstens 80% van leeggezet. zonder bertje had die hele aanval op een flop uitgedraaid.

Bovendien net zoals bertje zelf zei. als die hen echt wou kloten had die FTW kunnen opheffen en dat heeft die niet gedaan. Hij gunde het de spelers in FTW om te winnen enkel gunnen zij het hem niet da die wou verder spelen

Crazybertje heeft 110 dorpen van Loud verovert.
De rest van Swiss heeft 407 dorpen van Loud verovert.
110 van 517=60%
407 van 517=40%

U-WOT-M8.jpg
 

DeletedUser

Guest
Crazybertje heeft 110 dorpen van Loud verovert.
De rest van Swiss heeft 407 dorpen van Loud verovert.
110 van 517=60%
407 van 517=40%

U-WOT-M8.jpg

Lol en zo zie je dus hoe kortzichtig jij bent :p 80% van alle dorpen die de rest heeft geëdeld zijn leeg gezet door Bertje ;) wel deftig lezen he kerel je begaat je zoveelste fail
 

DeletedUser

Guest
Alle dorpen die van mij geëdeld zijn de afgelopen 5 maanden daarvan is 60% door Bertje geëdeld en de overige 40% heeft Bertje minstens 80% van leeggezet.

Hier sloeg mijn post op. Weet echt niet hoe jij hierbij komt want Bertje is weken later begonnen met paar edels.

Lol en zo zie je dus hoe kortzichtig jij bent :p 80% van alle dorpen die de rest heeft geëdeld zijn leeg gezet door Bertje ;) wel deftig lezen he kerel je begaat je zoveelste fail

Heb jij beperkingen waarmee ik rekening mee moet houden?
 

DeletedUser63648

Guest
Wat een onzin. Bertje's kracht zit hem niet in exceptioneel goed timen ofzo. Hij kan redelijk samenwerken, maar zijn kracht is puur farmen en 24/7 online zijn. En natuurlijk het inzicht hebben om de winnende kant te kiezen, waarom hij natuurlijk destijds bij pirate kwam.
 

DeletedUser

Guest
Hier sloeg mijn post op. Weet echt niet hoe jij hierbij komt want Bertje is weken later begonnen met paar edels.



Heb jij beperkingen waarmee ik rekening mee moet houden?

Ik denk dat ik dat laatste beter aan jou kan vragen want erg clever ben jij precies niet. je leest iets en je reageert direct enkel vergeet je wel verder te lezen.

Het is heel duidelijk. HD kon het niet zonder bertje, jullie hadden hem nodig moest bertje niet hebben aangevallen had je slechts dat ene clustertje kunnen edelen en wie weet hoe weinig je er daarna nog van zou behouden.

Correctie Coen hij ging naar Bibs. In het begin kan je niet weten wie wint de tijd van jou overstap was het al duidelijk dat .Sick niet zou winnen, wat jou overstap dan in mijn opzicht ook volledig rechtvaardigd. Maar bertje zijn overstap nee dat was niet omdat Bibs ging winnen ze zijn uiteindelijk zelfs gevallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan