Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Reactiescore
972
Hello hello AF bezoekers van W38!

Iedere wereld heeft zijn eigen woordenboek. Omdat deze voor W38 nog niet bestaat en het AF hier wel weer wat leven kan gebruiken, dacht ik, waarom niet?

De bedoeling is om een woord te verzinnen, die op een enigzins spottende/grappende ondertoon, een bepaalde definitie heeft. Ik noem een voorbeeld:

Conaboneren: Je co helemaal verrot schelden en vervolgens denken dat hij nog met plezier verder speelt.

Of:

Het op een Roaldje zetten: Als je er helemaal klaar mee bent, je AF account maar 30 dagen laten bannen.

Een bepaalde grens opzoeken mag uiteraard, maar ik denk dat iedereen weet wat die grens is. Ga er dan ook niet overheen.

_________________________________________________________________________________________


B

Boarden met Brutality: Overdreven offensief gaan :cool:
Bewustmartijnzijn: Stoppen, omdat je opzoek gaat naar de zin vn het leven, en na 2 maanden er achterkomt dat de zin van het leven constant met mij schelden is.

C

Conaboneren: Je co helemaal verrot schelden en vervolgens denken dat hij nog met plezier verder speelt.

E

Eat sleep farm and verjagen: Je co's snel slijten.
Een Juvytje: Een stam oprichten op basis van een stab.
Een schoterbosje: Zeggen dat je op delete gaat, terwijl iedereen weet dat dat niet zo is.

F

Faithilizeren: Rekruteren

G

Gedet: niet dit of dat, maar altijd det.
Gedetteraliseerd: Een front account zonder enige betrekkingen van DET bezetten wegens te veel aanmeldingen.
GeIAPtiseerd: Iemand ompraten zodat diegene de core niet meer in durft.
Gepostashoqeerd: een teleurstellend berichtje krijgen wanneer iemand opmerkt dat er iemand van Postabon defft.

H

Het op een Roaldje zetten: Als je er helemaal klaar mee bent, je AF account maar 30 dagen laten bannen.
Hossa Sossa'en: Je als een pro gedragen wanneer je netjes de dorpen van je MB's internt (niet te verwarren met i am psycho'en)
Hugo'en: Als het account maar goed zit.


I
i am psycho'en: Algemeen internen en beweren dat je pro bent

M

MaksoeMaksoetje: Ragen
Mean Machine'n: Pas op een wereld spelen en direct denken "laat ik die vijand maar eens beetje wegedelen"

O

Optinarizeren: Edelen met full def

P

Paashazen: Stacken met clears.

T

Tyronneke doen: impulsief en overdreven te werk gaan.

W

WAmenizer: Leden van amen verslinden

Z

Zero'tje doen: Overdreven hoog stacken op kleine fronten, grote fronten open laten liggen.
ZJRoyeren: Recappen met dorpen die je 3 uur hebt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
111
Eat Sleep Farm Repeat'en, vluchten voor een massa (op wouter na :p)
 
Reactiescore
111
Staat er toch ook :eek:

Cf'en als Louisane, alleen maar CF's edelen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Leuk initiatief, doet me denken aan "Sarcastische Boeken geschreven door spelers", moest iemand dat kennen. Eveneens een leuk topic :p

En lol @conaboneren :D
 
Reactiescore
111

DeletedUser51839

Guest
Z

Zero'tje doen: Overdreven hoog stacken op kleine fronten, grote fronten open laten liggen.

P

Paashazen: Stacken met clears.

B

Boarden met Brutality: Overdreven offensief gaan :cool:

T

Tyronneke doen: impulsief en overdreven te werk gaan.

Zelfkennis is begin van alle wijsheid + zelfspot mag uiteraard :D
Leuk initiatief :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75027

Guest
een Tyroneke zetten , zouk dan eerder zeggen , maar aaronlol beat je er in dus is het eerder
D
een Danieleke Doen
 

DeletedUser67517

Guest
GeIAPtiseerd: Iemand ompraten zodat diegene de core niet meer in durft.
Bewustmartijnzijn:Stoppen, omdat je opzoek gaat naar de zin vn het leven, en na 2 maanden er achterkomt dat de zin van het leven constant met mij schelden is.
Optinarizeren: Edelen met full def
ZJRoyeren: Recappen met dorpen die je 3 uur hebt.
Eat sleep farm and verjagen:Je co's snel slijten.
MaksoeMaksoetje: Ragen
Faithilizeren: Rekruteren
WAmenizer: Leden van amen verslinden
Gedet: niet dit of dat, maar altijd det.
Een schoterbosje: Zeggen dat je op delete gaat, terwijl iedereen weet dat dat niet zo is.
Een Juvytje: Een stam oprichten op basis van een stab.
Gepostashoqeerd: een teleurstellend berichtje krijgen wanneer iemand opmerkt dat er iemand van Postabon defft.
Gedetteraliseerd: Een front account zonder enige betrekkingen van DET bezetten wegens te veel aanmeldingen.
 

DeletedUser73657

Guest
H

Hugo'en: Als het account maar goed zit.

Nog eentje voor Hugo : Een kleine speler in je cluster wijsmaken dat hij als co naar je acc mag komen zodat je hem kan internen om vervolgens geen pass te geven
 

DeletedUser65908

Guest
hossa sossa'en, je als een pro gedragen wanneer je netjes de dorpen van je MB's internt (niet verwarern met i am psycho'en)
i am psycho'en, algemeen internen en beweren dat je pro bent
mean machine'n, pas op een wereld spelen en direct denken "laat ik die vijand maar eens beetje wegedelen"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan