Het enige echte clustercontest van W37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
972
Dames en heren, jongens en meisjes,

Het werd eens tijd, voor het clustercontest van W37! Nu vele spelers al een mooi cluster hebben gevormd en op zoek zijn naar de perfecte balans front/achterland, werd het in mijn ogen eens tijd voor een wedstrijd. Wie heeft het mooiste cluster?

De vakkundige jury, waar ik later op terug kom, gaat beoordelen op de volgende 5 punten:

- Vorm
- Verhouding safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting tot het stamcluster
- Compactheid van het eigen cluster

Deze juryleden zijn onafhankelijk benaderd en kunnen op geen enkele manier dan ook (lees: op géén énkele manier dan ook) omgekocht worden! Als je op W37 speelt, kun je geen jurylid zijn. Wij zijn nog op zoek naar 1 of 2 juryleden. Om je hiervoor aan te melden, kun je mij een PM sturen.

De juryleden:
- Poo.
- LekkerFresh.
- Bappos
- Victorious.

Hoe doe je nou mee?

1. Je gaat naar http://nl.twstats.com/nl37/index.php?page=map
2. Je gebruikt de kleur blauw voor je stam, geel voor jezelf, rood voor je vijand en groen voor NAP’s/MB’s/DU’s/etc…
3. Je geeft het kaartje een grijze achtergrond en je zoomt in tot 200%!
4. Je kopieert het plaatje en zet het in een spoiler, met de link (door op “Bewaar deze kaart voor later” te klikken), op het AF.

Als een plaatje aan ook maar één van deze eisen niet voldoet, wordt hij niet beoordeeld. Controleer altijd nog even of je in de lijst van deelnemers staat, ik kan altijd iets over het hoofd gezien hebben. Tot uiterlijk 15-6-’14 23.59u kun je je cluster inzenden. Daarna zal de jury z.s.m. alle clusters beoordelen.

De prijzen!

Bij een wedstrijd horen natuurlijk ook prijzen. Deze ga ik uiteraard niet helemaal zelf sponsoren, ik ben ook maar een arme scholier. Dus, wie o wie, doneert er PP voor de winnaar, de 2de plek en de 3de plek? Trek die portemonnee en stuur mij een PM met daarin hoeveel je wilt sponsoren. A.d.h.v. de ingezonden donaties worden de prijzen aangepast. Ik hoop op een spannende wedstrijd en moge de beste winnen. Hoe meer inzendingen, hoe meer vreugd.

Donaties

Victorious.: 100 PP

Poo.: 200 PP

LekkerFresh.: 50 PP

Signum perfectionis: 100 PP

Deelnemers:

1. Casimodo
http://nl.twstats.com/nl37/index.php?page=map&ti0=1347&tc0=0022ff&ti1=432&tc1=fa0808&pi0=92067&pc0=f9ff47&pi1=487687568&pc1=0dfc3d&pi2=487680106&pc2=4eed53&zoom=300&centrex=400&centrey=500&nocache=1&fill=000000
nl37

2. Rumpelstiltskin

3. Dannyh53

4. Magic

5. King of Love

6. iYentl

7. Versie 1.0

8. Blacky

9. KipOpStokBeleid

10. Lord Tsubodai

11. Ethnocentric

12. StevenL18

De uitslag

Bappos:
10f965g.jpg

Poo.:
Tussenbeoordelingen:
ijoNWY6.png

VAn74oO.png

R9MogEV.png

Eindresultaat
h23LmIO.png

LekkerFresh.:

1. Casimodo Tot : 8.2
2. Rumpelstiltskin Tot : 8
3. Ethnocentric Tot : 7.9
4.Kip Op Stok Beleid Tot : 7.6
5. King of love Tot : 7.5
6. Versie 1.0 Tot : 7.3
7. Blacky Tot : 7.2
8. iYentl Tot : 6.8
9. Magic Tot : 6.3
10. Dannyh53 Tot : 6
11. StevenL18 Tot : 5.8
12. Lord Tsubodai Tot : 4



Victorious.:
1. Casimodo
2. Ethnocentric
3. Rumpelstiltskin
4. Gig Graham II
5. Blacky
6. UnderTheSheets.
7. Versie 1.0
11. Magic
12. Lord Tsubodai
13. StevenL18
14. Dannyh53

Totale Eindresultaat:

Nummer 1: 250 PP
Nummer 2: 125 PP
Nummer 3: 75 PP

Een ontzettende close finish, maar dan toch is Ethnocentric de winnaar geworden van dit clustercontest! Victorious gaf aan dat hij Ethno en Casi gelijkwaardig vond, dus daarom dat ik hem niet heb meegeteld (en natuurlijk ook gezien het feit dat er geen exacte punten zijn gegeven door Victorious). Ook om de 3de plek was het millimeterwerk, maar KipOpStok gaat er met brons vandoor!

Ethnocentric: 7.7666666667
Casimodo: 7.7
KipOpStokBeleid: 7.53333333
Versie 1.0: 7.5
Rumpelstiltskin: 7.4
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
nl37


linkje

Vind het zelf een prima cluster, genoeg ruimte :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73237

Guest
Link
DVmSy.jpg

Roos is niet echt vijand, gwn front.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Haha, nice dat je mij als enige vijand ziet Rumpel :D

Toevoeging: Tjah ook zie ik
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Laatst bewerkt:
Reactiescore
499
De enige echte: LKO

nl37
 
Reactiescore
499
Ik zie voor Casi een gat tussen Ficht en dat andere stamlid in naar mij toe!
Hopelijk doet hij dat!
 

DeletedUser61042

Guest
Ik ga niet bij iedere persoon er een plaatje van maken of de URL zoeken. Neem een voorbeeld aan Magic en volg de instructies. Scheelt mij heel veel tijd en moeite.


4. Je kopieert het plaatje en zet het in een spoiler, met de link (door op “Bewaar deze kaart voor later” te klikken), op het AF.

Ik doe niks fout:(
 
Reactiescore
499
Als de prijzen worden uitgereikt als w39 weekje bezig is, doneer ik ook wat :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan