Het enige echte clustercontest van W37

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De uitslag is er dan eindelijk! De felicitaties gaan naar team Ethno!

Er is nog ruimte om gediscussieerd te worden, maar de uitslag zal op geen enkele manier nog worden beïnvloed. Als je het er niet mee eens bent, pech gehad! Het oordeel is gevallen.

Hihi :cool:
 

DeletedUser

Guest
Zet aub even boven het volgende contest dat het alleen bedoeld is voor Cyan leden omdat andere spelers toch geen kans maken.

Danku
 
Reactiescore
746
Casimodo en KipOpstokbeleid hebben van mij hun PP ontvangen. De andere donoren moeten nu alles richting ethnocentric doen. :)

Mijn felicitaties richting alle deelnemenden, en zeker naar ethnocentric!
 

DeletedUser61042

Guest
Wie stuurt mij een uitnodiging voor cyan als het volgende cluster contest bezig is?
 

DeletedUser73630

Guest
Bedankt, had mezelf eigenlijk niet eens in de top 5 verwacht. :p
 

DeletedUser35742

Guest
Casimodo HEEFT het mooiste cluster, dat is toch helemaal geen punt van discussie? Waarom zou je een competitie voor de fun op een spelletje houden als je zelf zoiets al niet zonder bias kunt beoordelen?:confused:
 
Reactiescore
972
Wat een flauwe reacties. Ik heb hier tijd en moeite ingestoken, net zoals de juryleden (die allen niet eens op deze wereld spelen). Dat hier dan zo op gereageerd wordt vind ik zo flauw. Zij beoordelen gezamenlijk dat Ethno de winnaar is, Casi 2de en KipOpStok 3de is. Dus maar één Cyan lid in de top 3. Erg jammer dat er dan zo op gereageerd wordt. Dat het merendeel van de deelnemers uit Cyan komt (wat ook wel weer meevalt) kan ik, noch de juryleden iets aan doen.

Vooralsnog erg flauw, haalt voor mij dan ook meteen het plezier weg. En @Restart., als je het niet eens probeert, weet je het ook niet. Er is duidelijk gemeld dat de juryleden neutraal zijn en geen voorkeuren hebben. Ikzelf heb geen enkele invloed gehad op deze uitslag, enkel dat ik de gemiddeldes heb uitgerekend. Reken ze maar na, als je zo'n ventje bent, maar er zal niks van gelogen zijn. Waarom zou ik ook, om 200 PA???
 
Reactiescore
746
Wat een flauwe reacties. Ik heb hier tijd en moeite ingestoken, net zoals de juryleden (die allen niet eens op deze wereld spelen). Dat hier dan zo op gereageerd wordt vind ik zo flauw. Zij beoordelen gezamenlijk dat Ethno de winnaar is, Casi 2de en KipOpStok 3de is. Dus maar één Cyan lid in de top 3. Erg jammer dat er dan zo op gereageerd wordt. Dat het merendeel van de deelnemers uit Cyan komt (wat ook wel weer meevalt) kan ik, noch de juryleden iets aan doen.

Vooralsnog erg flauw, haalt voor mij dan ook meteen het plezier weg. En @Restart., als je het niet eens probeert, weet je het ook niet. Er is duidelijk gemeld dat de juryleden neutraal zijn en geen voorkeuren hebben. Ikzelf heb geen enkele invloed gehad op deze uitslag, enkel dat ik de gemiddeldes heb uitgerekend. Reken ze maar na, als je zo'n ventje bent, maar er zal niks van gelogen zijn. Waarom zou ik ook, om 200 PA???

Niet op letten. Bij elke wedstrijd heb je afkrakers. ;)
Zolang ze niet winnen zijn ze nooit tevreden.

Voor de anderen,
Ik heb de ergste vijand die ik heb op een andere wereld (en hij zal dat bevestigen) laten winnen. Niet echt vriendjespolitiek, he? Denk even na aub voor je wat zegt.

Mvg,
Poo.
 

DeletedUser35742

Guest
Huh Poo. Je lult uit je nek en je verbind rare conclusies aan je incorrecte aannames. Wie zegt dat bijvoorbeeld Restart commentaar levert omdat ie niet heeft gewonnen, of pas tevreden zou zijn wanneer ie wint? Hou je onvriendelijke woorden voor jezelf man.
 

DeletedUser28257

Guest
Ik heb de ergste vijand die ik heb op een andere wereld (en hij zal dat bevestigen) laten winnen.

Bewijs dat hij Ethno heeft laten winnen omdat het Ethno is.
 
Reactiescore
57
Bedankt voor de PA, organisatoren ook bedankt!

Dat ik niet gewonnen heb, tja jammer. Geloof niet dat er hier vriendjespolitiek is geweest. Geloof zelf wel dat ik het mooiste cluster heb van W37, zonder al te arrogant te zijn. Het is maar een contestje :)
 

DeletedUser

Guest
Wat een flauwe reacties. Ik heb hier tijd en moeite ingestoken, net zoals de juryleden (die allen niet eens op deze wereld spelen). Dat hier dan zo op gereageerd wordt vind ik zo flauw. Zij beoordelen gezamenlijk dat Ethno de winnaar is, Casi 2de en KipOpStok 3de is. Dus maar één Cyan lid in de top 3. Erg jammer dat er dan zo op gereageerd wordt. Dat het merendeel van de deelnemers uit Cyan komt (wat ook wel weer meevalt) kan ik, noch de juryleden iets aan doen.

Vooralsnog erg flauw, haalt voor mij dan ook meteen het plezier weg. En @Restart., als je het niet eens probeert, weet je het ook niet. Er is duidelijk gemeld dat de juryleden neutraal zijn en geen voorkeuren hebben. Ikzelf heb geen enkele invloed gehad op deze uitslag, enkel dat ik de gemiddeldes heb uitgerekend. Reken ze maar na, als je zo'n ventje bent, maar er zal niks van gelogen zijn. Waarom zou ik ook, om 200 PA???

Ik heb geen enkele reden om het te proberen aangezien ik van mij zelf weet dat ik nooit zij winnen dus waarom zou ik het proberen?? Ik geloof heus wel dat je berekeningen kloppen daar heb ik ook geen enkel woord over gezegd, dus verzin betere argumenten.

Niet op letten. Bij elke wedstrijd heb je afkrakers. ;)
Zolang ze niet winnen zijn ze nooit tevreden.

Voor de anderen,
Ik heb de ergste vijand die ik heb op een andere wereld (en hij zal dat bevestigen) laten winnen. Niet echt vriendjespolitiek, he? Denk even na aub voor je wat zegt.

Mvg,
Poo.

Als moderator hoor je je afzijdig te houden van discussies. Ik sta op het punt om dit te melden, echter om dat ik zelf begrijp dat dit niet ernstig genoeg is en er een gebrek is aan moderators houd ik me afzijdig.

En zoals Hokuz aangeeft: Als het een terechte beoordeling betrof was ik allang tevreden, nu heb ik sterk het idee dat er gekeken is naar het feit dat Cyan op 1 staat en in de stam de zichzelf genoemde 'pro' bevinden.
Ik vermoed dat de jury zich hier door sterk heeft laten leiden, misschien onopgemerkt maar toch duidelijk zichtbaar.
En zoals ik al zei, Als ik met mijn account had meegedaan had ik ergens onderaan geëindigd en volkomen terecht, dus wat jij beweert slaat kant nog wal.

Overigens bevestigd je reactie alleen maar mijn vermoeden.
 

DeletedUser60969

Guest
Winnaar was allang bekend, het wandelende lek Cleonito heeft dit al gemeld bij ome Triador :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan