Het enige echte clustercontest van W37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
6
De enige echte: LKO

nl37

Je zal het toch nog moeten veranderen naar de wedstrijd vereisten Lennart :p
 
Reactiescore
111
Ik doe al mee zie ik :D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
En wie zijn dat dan? Heb nog nooit contact gehad met 187 en heb wel zin in een praatje daar:D

Waar speel jij btw?

Redmadness en Nelis. Dat zijn in mijn ogen de enige twee die een beetje aanvalskracht hebben. Ik heb eens wat aanvalsrapporten van andere leden van die stam gezien, ze waren lachwekkend. Allemaal halve clears op dorpen gooien en niet het geduld hebben om deze eventjes op te bouwen. Edeltreinen die "getimed" zijn met marges van 10-20 seconden. Vraag het eens aan die Leonard die hier ook rondhangt op het AF, die heeft vast een aantal leuke rapporten liggen, hij ligt namelijk al geruime tijd onder vuur van die stam.

Oh, ik ben geheim. :cool:
 

DeletedUser68936

Guest
Redmadness en Nelis. Dat zijn in mijn ogen de enige twee die een beetje aanvalskracht hebben. Ik heb eens wat aanvalsrapporten van andere leden van die stam gezien, ze waren lachwekkend. Allemaal halve clears op dorpen gooien en niet het geduld hebben om deze eventjes op te bouwen. Edeltreinen die "getimed" zijn met marges van 10-20 seconden. Vraag het eens aan die Leonard die hier ook rondhangt op het AF, die heeft vast een aantal leuke rapporten liggen, hij ligt namelijk al geruime tijd onder vuur van die stam.

Oh, ik ben geheim. :cool:

Jammer, anders konden we via de PM eens verder babbelen.
 

DeletedUser67467

Guest
Ik doneer ook wel 50 PP.

Tis de jury die het moet doen he :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan