Het einde voor de Pasja familie

Reactiescore
1.647
Lol pot verwijt de ketel met het R2w beleid. Ga nog wat bbs edelen in andermans cluster en het dan "een statement" noemen zodat het zogezegd wel legaal is.

De vv van Crazy mania hebben wij op de deurmat gekregen omwille dat die enkele (illegale) cfs had bij f!x en hij geen tijd/zin had om deze zelf leeg te zetten. Er is met hem overlegd dat wij geen stamfuncties, pp functies en bevelenfuncties van stamgenoten wilden hebben. Dat stond allemaal ook netjes uit.
Er is buiten de troepen van zijn dorpen naar 001 te sturen niks anders gebeurd. Ipv te roepen hoe het zit kunnen jullie zoals Antwan eens vragen hoe het echt zit. Maar over heel dat r2w beleid van jullie om een nog grotere voorsprong te krijgen moet gezwegen worden zeker? Hypocriet ventje ben je wel Martijn. Absurd

Reageer eens eerst hierop, want wacht nog steeds op je antwoord want je was toen plotseling heeeeel erg stil:


Ga maar beter je mond houden, dat jullie nu robbo helemaal pakken, vv draaien in Pasja en op ons dumpen/kata'en/proberen te cf'en via bb, zorgt ervoor dat wij besloten hebben aan onze definiteve samenstelling te gaan komen en Cham en Pavor toe te voegen.
 
Reactiescore
1.647
Wat is daar precies niet eerlijk aan?

Fix komt over R2W etc aan, maar niet enkel leden aannnemen is R2W leden internen hoort daar ook bij. Daar sprongen ze bij ons hoog en laag over (waarbij in mijn post die ik stuurde duidelijk werd gezien dat we nooit initiatief namen ondanks die zaken) maar zelf doen ze het ook gewoon. Gaat dus om de hypocrisie
 
Reactiescore
743
Reageer eens eerst hierop, want wacht nog steeds op je antwoord want je was toen plotseling heeeeel erg stil:
Ik reageer niet op absurde aannames. Als je dingen wilt verwijten kom met sterk bewijs.

QUOTE="Wow Who, post: 6444689, member: 82050"]
Ga maar beter je mond houden, dat jullie nu robbo helemaal pakken, vv draaien in Pasja en op ons dumpen/kata'en/proberen te cf'en via bb, zorgt ervoor dat wij besloten hebben aan onze definiteve samenstelling te gaan komen en Cham en Pavor toe te voegen.
[/QUOTE]
Wij hebben 1 vv gehad en dat was Crazy mania. Ik heb de troepen die er nog stonden op ondersteuning gestuurd naar de 001 van Crazy zelf. Daarna is de vv weggehaald. Troepen dumpen op jullie, katas en cfs dmv vv heeft niks met ons te maken. Mss eens bewijs leveren ipv dingen uit de lucht te grijpen die absurd en geheel onjuist zijn.

F!x heeft ook nergens bij Planet cfs gemaakt door bbs, maar Planet doet dat wel bij bijvoorbeeld Time Does Matter. Lekker hypocriet weer.
 

DeletedUser79704

Guest
Wil je een gratis win hebben ofz? planet die de halve rim recruit terwijl Fix de halve rim aant wegspelen is NAW ze moeten toch iets he, anders kun jij je skills niet laten zien of ben je bang dat je niet goed genoeg bent?

en wat is dit zelfs voor zielig dorpje? 408|475 word die nog afgeven? want vgm heeft Fix hun CF ook gewoon afgegeven terwijl die meer legaal was dan die van jou
hey jelle, leg mij het gratis win gedeelte eens uit? we staan in zowel ODD als ODA boven F!x namelijk, statistieken vertellen natuurlijk niet het volledige verhaal maar viel me toch op. ook nu hebben wij Pansje gebroken waar fix gretig van kan meeprofiteren. waren sommige recruits onnodig? jazeker, maar het heeft ons zeker niet in een betere positie gebracht, kijk naar het front van mafketel en hoe ver hij ligt van het stamcluster. noem het r2w als je wilt maar doe dat dan enkel als fix niet meer gaat recruiten, wat niet het geval is.
 
Reactiescore
743
Fix komt over R2W etc aan, maar niet enkel leden aannnemen is R2W leden internen hoort daar ook bij. Daar sprongen ze bij ons hoog en laag over (waarbij in mijn post die ik stuurde duidelijk werd gezien dat we nooit initiatief namen ondanks die zaken) maar zelf doen ze het ook gewoon. Gaat dus om de hypocrisie
Ja hoor, in je eigen post liet je zien dat Fix ong 3-4 mil achter loopt op Planet, als het dan al net meer is door jullie stiekeme samenwerkingen. Nu maken jullie die voorsprong zelfs nog groter. Je gaat naar je "definitieve opstelling" wat dus wilt zeggen dat het al veel langer gepland was en je gewoon wachte op een zogezegd goed moment om het goed te praten. Ik ga hier verder niet op in. Dat je nu pas begint te zeuren over Robbo, is al geheel absurd. Dat staat al best lang bekend ondertussen. We zullen maar zwijgen over alle interns en fusie die planet gehad heeft zeker?
 

DeletedUser79704

Guest
laten de btw niet doen alsof chameleon meer is dan een MB die we willen leren tw spelen aub
 
Reactiescore
1.647
Ja hoor, in je eigen post liet je zien dat Fix ong 3-4 mil achter loopt op Planet, als het dan al net meer is door jullie stiekeme samenwerkingen. Nu maken jullie die voorsprong zelfs nog groter. Je gaat naar je "definitieve opstelling" wat dus wilt zeggen dat het al veel langer gepland was en je gewoon wachte op een zogezegd goed moment om het goed te praten. Ik ga hier verder niet op in. Dat je nu pas begint te zeuren over Robbo, is al geheel absurd. Dat staat al best lang bekend ondertussen. We zullen maar zwijgen over alle interns en fusie die planet gehad heeft zeker?

Zoals toen al aangaf, als je goed kijkt. Wij behalen meeste punten niet door recruit maar door onze vijanden uit te schakelen. Welke stam heeft Fix nu daadwerkelijk uitgeschakeld? RIM is nog niet safe, spelers leaven de stam (want je vergeet ff te vermelden dat die oorspronkelijk gewoon erbij hadden gezeten en de verhoudingen dan anders lagen, dat ze jullie niet konden uitstaan door wanbeleid is niet onze schuld). Zoals in die post aangaf, ga er nu eens objectief naar kijken ipv enkel naar je punten, want als 1 stam constant het initiatief nam voor R2W was dit Fix. Dus misschien die kop uit je schild halen? Kan schelen.
 
Reactiescore
1.647
het verhaal is zo: wij spelen pasja helemaal kapot, pasja stopt en fix gaat er met de winst vandoor :'). fix heeft VV's in handen en internt ze terwijl planet clears en snipes krijgt

En net een CF via BB voorkomen heel diep in mijn cluster van een Pasja account uit het niks en gezellig kata op smederij en ah
 
Reactiescore
1.380
Wil je een gratis win hebben ofz? planet die de halve rim recruit terwijl Fix de halve rim aant wegspelen is NAW ze moeten toch iets he, anders kun jij je skills niet laten zien of ben je bang dat je niet goed genoeg bent?

en wat is dit zelfs voor zielig dorpje? 408|475 word die nog afgeven? want vgm heeft Fix hun CF ook gewoon afgegeven terwijl die meer legaal was dan die van jou

Ten eerste zijn er regels gemaakt op de wereld he en daar wordt door fix niet aan gehouden dus ja smerig.

Daarbij zit ik maar te ouwehoeren. Ik speel al weken niet meer op W74 dus mij boeit het vrij weinig wat er gebeurd ;)

Is vanaf de start al een kut wereld met alleen maar gezeik en gezeur en daarbij nog eens de klote instellingen van 200 ms en toren.
En nog vallen accounts te makkelijk hahah.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Zoals toen al aangaf, als je goed kijkt. Wij behalen meeste punten niet door recruit maar door onze vijanden uit te schakelen. Welke stam heeft Fix nu daadwerkelijk uitgeschakeld? RIM is nog niet safe, spelers leaven de stam (want je vergeet ff te vermelden dat die oorspronkelijk gewoon erbij hadden gezeten en de verhoudingen dan anders lagen, dat ze jullie niet konden uitstaan door wanbeleid is niet onze schuld). Zoals in die post aangaf, ga er nu eens objectief naar kijken ipv enkel naar je punten, want als 1 stam constant het initiatief nam voor R2W was dit Fix. Dus misschien die kop uit je schild halen? Kan schelen.
Planet: "Wij zijn de beste en schakelen vijanden zoals F5, Method, Story en S. uit!'' Naamloos.png

Ja, planet doet dat echt legit en op een ander manier dan fix. :rolleyes:

Edit: Owja en planet heeft stam S. ook natuurlijk nog uitgeschakeld! Excuses, Planet is zo veel vijanden aan het uitschakelen, ik hou het allemaal niet meer bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487971803

Guest
Ik weet nou niet echt wat je punt hiermee is.
Volgens mij staat er nergens dat Planet F5 heeft uitgeschakeld. Story is uitgeschakeld en daarna zijn pas de desbetreffende recruits gemaakt.
Ja klopt inderdaad! Story was echt helemaal weggespeeld, was echt een top actie van planet niet? Hoeveel dorpen pakte ze in 1x van story? op 11-08 pakte ze volgens mij 40 dorpen en op 14-08 70 dorpen. Geslaagde massa denk?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Planet: "Wij zijn de beste en schakelen vijanden zoals F5, Method, Story en S. uit!'' Bekijk bijlage 22965

Ja, planet doet dat echt legit en op een ander manier dan fix. :rolleyes:

Edit: Owja en planet heeft stam S. ook natuurlijk nog uitgeschakeld! Excuses, Planet is zo veel vijanden aan het uitschakelen, ik hou het allemaal niet meer bij.

Kanttekening; Fix heeft ook geprobeerd Story te recruiten :D
 

DeletedUser79704

Guest
Ja klopt inderdaad! Story was echt helemaal weggespeeld, was echt een top actie van planet niet? Hoeveel dorpen pakte ze in 1x van story? op 11-08 pakte ze volgens mij 40 dorpen en op 14-08 70 dorpen. Geslaagde massa denk?
als die aantallen correct zijn is dat toch gewoon een aardig aantal? of mis ik iets
 

Deleted User - 487971803

Guest
Kanttekening; Fix heeft ook geprobeerd Story te recruiten :D
Welkom in 2020. Loopt een beetje achter?
Daar ging het niet om. Planet doet een statement dat ze zoveel anders of naja eigenlijk beter zijn dan fix. Terwijl ze van 4 vijandelijke stammen al hebben gerecruit.

Dat maakt men daar niet zo geloofwaardig meer :redface:

als die aantallen correct zijn is dat toch gewoon een aardig aantal? of mis ik iets
Ja, ze zijn daar echt vet goed. Zat ik maar bij Planet, lukt het mij misschien ook eens om 40+ dorpen van de vijand in 1x binnen de stam te krijgen.
 

DeletedUser79704

Guest
Welkom in 2020. Loopt een beetje achter?
Daar ging het niet om. Planet doet een statement dat ze zoveel anders of naja eigenlijk beter zijn dan fix. Terwijl ze van 4 vijandelijke stammen al hebben gerecruit.

Dat maakt men daar niet zo geloofwaardig meer :redface:


Ja, ze zijn daar echt vet goed. Zat ik maar bij Planet, lukt het mij misschien ook eens om 40+ dorpen van de vijand in 1x binnen de stam te krijgen.
stuur maar je solli naar mij, we accepteren alles met een hartslag dus ik bekijk het wel
 
Bovenaan