Het einde voor de Pasja familie

Reactiescore
41
De Pasja team heeft op 08/09 om 21:00h besloten om te stoppen met deze wereld. De Pasja familie heeft de wereld laten zien hoe je als team goed kan samenspelen ondanks een start zonder premium, booster accounts, multi-accounts, co-spelers en moraalbrekers.

Helemaal in het midden van de wereld tussen twee grote stammen hebben we het lang genoeg kunnen volhouden ondanks zij 3 tot 5x groter waren dan ons. De massa-aanval van Planet die 3 dagen lang duurde, werd ons privéleven even te veel en het aantal dorpen dat zij hebben, kunnen wij er op lange termijn sowieso niet tegen op. Daarbij waren enkele spelers onverwacht afwezig en konden ze niet meer op het spel. Ook enkele leden hebben het druk met hun werk en sociale leven. Enkele vrouwtjes willen ook hun mannen middernacht niet zien gamen :) Doordat we bovendien geen co-spelers hebben en het onverstandig is om ons werk en sociale leven verder te forceren, hebben we besloten om met de hele stam te stoppen en een paar werelden premium te sparen.

We hebben ondertussen wel veel complimenten gekregen van Planet-leden over onze verdediging. We bedanken Planet voor deze leuke ervaring en we wensen hun nog veel succes op deze wereld. Het was een stevige massa van Planet met te veel clears waar onze aantal defdorpen tekort voor kwamen.

We wensen al onze vrienden en vijanden nog veel succes in deze wereld en hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog terug. :)

De Pasja familie
 
Reactiescore
68
Ik zag het al die richting uit gaan, goed gevochten!

Tot de volgende!
 
Reactiescore
1.647
Spijtig, zal ergens deze dagen nog een heroïsche verslaggeving doen ter ere van de Pasja Heeren
 
Reactiescore
24
Spijtig dat jullie stoppen, maar jullie hebben in ieder geval principes.
 
Reactiescore
47
De Pasja team heeft op 08/09 om 21:00h besloten om te stoppen met deze wereld. De Pasja familie heeft de wereld laten zien hoe je als team goed kan samenspelen ondanks een start zonder premium, booster accounts, multi-accounts, co-spelers en moraalbrekers.

Helemaal in het midden van de wereld tussen twee grote stammen hebben we het lang genoeg kunnen volhouden ondanks zij 3 tot 5x groter waren dan ons. De massa-aanval van Planet die 3 dagen lang duurde, werd ons privéleven even te veel en het aantal dorpen dat zij hebben, kunnen wij er op lange termijn sowieso niet tegen op. Daarbij waren enkele spelers onverwacht afwezig en konden ze niet meer op het spel. Ook enkele leden hebben het druk met hun werk en sociale leven. Enkele vrouwtjes willen ook hun mannen middernacht niet zien gamen :) Doordat we bovendien geen co-spelers hebben en het onverstandig is om ons werk en sociale leven verder te forceren, hebben we besloten om met de hele stam te stoppen en een paar werelden premium te sparen.

We hebben ondertussen wel veel complimenten gekregen van Planet-leden over onze verdediging. We bedanken Planet voor deze leuke ervaring en we wensen hun nog veel succes op deze wereld. Het was een stevige massa van Planet met te veel clears waar onze aantal defdorpen tekort voor kwamen.

We wensen al onze vrienden en vijanden nog veel succes in deze wereld en hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog terug. :)

De Pasja familie

Bedankt voor de strijd, en ook vanuit hier complimenten
 
Reactiescore
399
Jammer om te lezen, mijn complimenten voor alle blitz pogingen tot nu toe afslaan en jullie leuke massa:)
 
Reactiescore
41
Ik zie Pasja leden naar andere stammen gaan? Dus besloten om toch niet te stoppen?

Sommige individuen hadden persoonlijke relaties met spelers van andere stammen zoals hrlk, dus hebben ze hun account aan hun overgelaten.

Enkelen plagen nog spelers van Planet blijkbaar voor de lol voordat ze nog stoppen.

En mijn account heb ik bijvoorbeeld gelaten aan F!x via een vv terwijl we aartsvijanden waren, maar het is maar een spel dus daarom dat ik deze wereld op een snelle en gemakkelijke manier wou verlaten
 

DeletedUser79704

Guest
Sommige individuen hadden persoonlijke relaties met spelers van andere stammen zoals hrlk, dus hebben ze hun account aan hun overgelaten.

Enkelen plagen nog spelers van Planet blijkbaar voor de lol voordat ze nog stoppen.

En mijn account heb ik bijvoorbeeld gelaten aan F!x via een vv terwijl we aartsvijanden waren, maar het is maar een spel dus daarom dat ik deze wereld op een snelle en gemakkelijke manier wou verlaten
dus fix heeft een vv van een acc met leidersrechten uit een stam waar ze actief van edelen? klinkt niet heel netjes namelijk.
 
Reactiescore
47
Sommige individuen hadden persoonlijke relaties met spelers van andere stammen zoals hrlk, dus hebben ze hun account aan hun overgelaten.

Enkelen plagen nog spelers van Planet blijkbaar voor de lol voordat ze nog stoppen.

En mijn account heb ik bijvoorbeeld gelaten aan F!x via een vv terwijl we aartsvijanden waren, maar het is maar een spel dus daarom dat ik deze wereld op een snelle en gemakkelijke manier wou verlaten

misschien dan beter delete gaan dan je hele acc bij een andere grote stam neergooien via vv.
lijkt me ongepast dat f!x nu kan deffen tegenover planet en vervolgens zelf gratis kan edelen
 
Reactiescore
1.647
Gaat ook tegen de afspraken in die gemaakt zijn tussen Method, Fix en Planet?

$7.1. Omschrijving
Alle partijen gaan er mee akkoord dat het niet toegestaan is om vakantievervanging te draaien van of ondersteuning te sturen naar accounts die volgens $1.2. niet verbonden zijn aan de desbetreffende stam. Indien een partij zijn samenwerkingen wilt uitbreiden moet dit gebeuren volgens de in $1.1. omschreven regels. Het zal pas 48 uur nadat de nieuwe samenwerking bekend gemaakt is toegestaan zijn om ondersteuning te sturen en vakantievervanging te doen voor de betreffende nieuwe partijen.
 

DeletedUser79704

Guest
misschien dan beter delete gaan dan je hele acc bij een andere grote stam neergooien via vv.
lijkt me ongepast dat f!x nu kan deffen tegenover planet en vervolgens zelf gratis kan edelen
en gewoon alle troepenbeweging kan zien die binnen pasja gebeurt
 
Reactiescore
742
FIX weer lekker bezig. Vuile stam bah. Misschien wat fix & Finish kopen en een nieuw glad muurtje ervan maken

Wil je een gratis win hebben ofz? planet die de halve rim recruit terwijl Fix de halve rim aant wegspelen is NAW ze moeten toch iets he, anders kun jij je skills niet laten zien of ben je bang dat je niet goed genoeg bent?

en wat is dit zelfs voor zielig dorpje? 408|475 word die nog afgeven? want vgm heeft Fix hun CF ook gewoon afgegeven terwijl die meer legaal was dan die van jou
 
Reactiescore
743
FIX weer lekker bezig. Vuile stam bah. Misschien wat fix & Finish kopen en een nieuw glad muurtje ervan maken
Lol pot verwijt de ketel met het R2w beleid. Ga nog wat bbs edelen in andermans cluster en het dan "een statement" noemen zodat het zogezegd wel legaal is.

De vv van Crazy mania hebben wij op de deurmat gekregen omwille dat die enkele (illegale) cfs had bij f!x en hij geen tijd/zin had om deze zelf leeg te zetten. Er is met hem overlegd dat wij geen stamfuncties, pp functies en bevelenfuncties van stamgenoten wilden hebben. Dat stond allemaal ook netjes uit.
Er is buiten de troepen van zijn dorpen naar 001 te sturen niks anders gebeurd. Ipv te roepen hoe het zit kunnen jullie zoals Antwan eens vragen hoe het echt zit. Maar over heel dat r2w beleid van jullie om een nog grotere voorsprong te krijgen moet gezwegen worden zeker? Hypocriet ventje ben je wel Martijn. Absurd
 
Bovenaan