Het einde van Wereld XXVII

DeletedUser52513

Guest
De leider van Sure zag dat als de spelers van Quiem naar elkaar gaan groeien ze een erg stabiel stam cluster zullen krijgen, dus besloot hij dat er snel iets gebeurt moest worden.
Dus zocht hij stammen om hem te helpen, deze stammen waren: ( uit mijn hoofd)
Sure
-B-boo
#Rule
~UF~
~BA~

De andere ben ik vergeten xD

De oorlog begon met een massa aanval (georganiseerd door Luuk btw) op Xanthippus, waar Sure niet rekening mee hield is dat 95% van de stamleden van alle stammen enorm noob zijn. De massa was niet een succes.
Dat was eigenlijk de hele oorlog want Quiem en BLACKS walste over de stammen heen xD
 

DeletedUser

Guest
Mooie tijden idd :D. Die massa was trouwens deels door mij georganiseerd :p. Nachtbraker deed het grootste deel.
 

DeletedUser52513

Guest
De massa was prima, alleen het idee van een clear van een noobje was 3k bijl 1k lc 100 ram 20 kata ofzo, ipv de normale 6k bijl 2-3k lc 300 ram 50-100 kata xD
 

DeletedUser52513

Guest
Nee, ik verdedig je massa :p
Het was een goeie massa als het daadwerkelijk clears waren, maar door alle mixdorpjes van de noobjes in die stammen was het niet een succes
Hoewel er wel een paar dorpen geëdeld werden..
 

DeletedUser52513

Guest
Ik zat toen in -B-boo, was toen in skype gesprek met nachtbraker toen hij besloot oorlog te voeren met Quiem, Sander van Patrick Zeester leerde ik toen ook kennen in dezelfde skype gesprek. en nadat ik ge-edeld werd ging ik op P.Z xd
 

DeletedUser68032

Guest
Dat is leuk man! Heb ik ook gedaan.
Ofja bij mij was het leuk er waren ook nog veel andere stagaires en er zijn veel vrouwelijke voetballers op de club
en die gingen natuurlijk ook stage lopen!
 

DeletedUser68032

Guest
Ik ben momenteel bezig ^^
Ofja eigenlijk ben ik altijd bezig reserves he
 
Bovenaan