Het einde van Wereld XXVII

DeletedUser

Guest
Juh, maar je kan ac2 gratis krijgen als je Xbox live hebt. Daar was pep natuurlijk als eerste bij.
 

DeletedUser52513

Guest
Overhaaste veralgemenisering ^ -- Waarom werd er dan slechts één speler weggeplukt? Baba kende hem van vorige werelden en van hem was bekend wat hij kon en hoe hij bij ons sterk mee kon draaien. Andere SF spelers hebben vrij weinig laten zien - LL is nooit weggespeeld ondanks de duizenden aanvallen die hij in de loop van de tijd gekregen heeft, om maar een voorbeeld te noemen.

^ Jij ook het beste toch. ;)

ik ga hier lekker laat op reageren, maar het ging zelfs zo goed dat als W27 nog een weekje of 2 langer duurde er een enorme massa kwam op Lichtvuur. LL had nog 200+ edels, DVS had er nog 100 en ook stefpeppertje had er nog 100 ofzo.

ik zie het bericht nu pas want ik verveel me :D
 

DeletedUser

Guest
ik ga hier lekker laat op reageren, maar het ging zelfs zo goed dat als W27 nog een weekje of 2 langer duurde er een enorme massa kwam op Lichtvuur. LL had nog 200+ edels, DVS had er nog 100 en ook stefpeppertje had er nog 100 ofzo.

ik zie het bericht nu pas want ik verveel me :D

als de wereld 2 weken langer had geduurd had hij waarschijnlijk nu nog niet beeindigd geweest ;P hadden wij NIMT al helemaal weggespeeld met Real. ;P Real. was opzich best een veelbelovende stam en we wouden er serieus mee aan de slag, alleen die verleiding toen we ontdekten dat we t timertje konden starten was net iets te groot :(
 

DeletedUser52513

Guest
als de wereld 2 weken langer had geduurd had hij waarschijnlijk nu nog niet beeindigd geweest ;P hadden wij NIMT al helemaal weggespeeld met Real. ;P Real. was opzich best een veelbelovende stam en we wouden er serieus mee aan de slag, alleen die verleiding toen we ontdekten dat we t timertje konden starten was net iets te groot :(

achja, motivatie bij UA1 en Codex lag niet hoog met de komst van LeE, denk dat ook SF. het niet zo leuk vond dat [OATH] ineens op hun concentreerde. als je kijkt naar de stats van de laatste 2 maanden (periode van [OATH] enzo) zie je dat er meer dorpen zijn ge-edeld van SF. dan Quiem ooit deed :p
 

DeletedUser

Guest
Motivatie van UA1 was niet erg hoog meer... vooral omdat ik er ook nog eens uitgestapt was en een nieuwe stam begonnen was ;)
 
Reactiescore
217
Ik weet nog wel dat ik op die 100k stacks van venom dood liep :p
 

DeletedUser52513

Guest
dat was niet normaal xD

weet je nog hoe hard we GOTA stackte? geloof dat er uiteindelijk 3mil speer 3mil zwaard in dat geheim kwam xD
 

DeletedUser68032

Guest
Ik weet het nog en het was niet leuk :(

En bij Trill. was de motivatie altijd hoog!
 

DeletedUser

Guest
als de wereld 2 weken langer had geduurd had hij waarschijnlijk nu nog niet beeindigd geweest ;P hadden wij NIMT al helemaal weggespeeld met Real. ;P Real. was opzich best een veelbelovende stam en we wouden er serieus mee aan de slag, alleen die verleiding toen we ontdekten dat we t timertje konden starten was net iets te groot :(

Ik zou wel zeer benieuwd zijn geweest of het jullie zou zijn gelukt om ons weg te spelen. Bjarne kon overdag spelen omdat hij vakantie had, we hadden een klein front die zwaar gestackt stond. Ik zie hier een vorm van onderschatting wat ik toch wel jammer vind. Je doet net alsof jullie NIMT 'eventjes' konden wegwerken...
 

DeletedUser68032

Guest
Ik zou wel zeer benieuwd zijn geweest of het jullie zou zijn gelukt om ons weg te spelen. Bjarne kon overdag spelen omdat hij vakantie had, we hadden een klein front die zwaar gestackt stond. Ik zie hier een vorm van onderschatting wat ik toch wel jammer vind. Je doet net alsof jullie NIMT 'eventjes' konden wegwerken...

Onderschatting waar doet me dit aan denken ^^
 

DeletedUser71618

Guest
als de wereld 2 weken langer had geduurd had hij waarschijnlijk nu nog niet beeindigd geweest ;P hadden wij NIMT al helemaal weggespeeld met Real. ;P Real. was opzich best een veelbelovende stam en we wouden er serieus mee aan de slag, alleen die verleiding toen we ontdekten dat we t timertje konden starten was net iets te groot :(

Zoals Luuk zegt, ben bang voor je dat jullie het erg lastig gekregen zouden hebben hoor. :$

"veelbelovende stam" voor die dag dat ze er stonden.. Yeah right.

@ Luuk: Ze waren wel master4live112 aan het opedelen hè, toen wij nog inactief waren de laatste maand :Embarrassment:
Was een stukje meer front geweest!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52513

Guest
Zoals Luuk zegt, ben bang voor je dat jullie het erg lastig gekregen zouden hebben hoor. :$

"veelbelovende stam" voor die dag dat ze er stonden.. Yeah right.

@ Luuk: Ze waren wel master4live112 aan het opedelen hè, toen wij nog inactief waren de laatste maand :Embarrassment:
Was een stukje meer front geweest!

+ Arthur Haviksvleugel was deel van Real.
maar verwacht niet dat hij gelijk NIMT zou aanvallen :p
 

DeletedUser

Guest
Met de nieuwe samenstelling van Real. met de kleinere groep spelers uit UA1 en enkele toevoegingen zag ik perspectief. Ik bedoel natuurlijk niet dat wij NIMT eventjes zouden wegspelen, verre van zelfs maar daar zou op den duur onze focus op komen te liggen. Sowieso was eerst de planning om GOTA weg te edelen en een stabiel stamcluster te organiseren met groeiruimte voor iedereen. Real. was misschien kort van duur, maar de lange-termijnplanning was er om een nieuwe stam van betekenis in w27 te creëren. *zucht* voelt als nostalgie ;P
 
Bovenaan