Het einde van Wereld XXVII

DeletedUser

Guest
Beste AF-gangers, spelers van wereld 27 en van andere werelden,

Met een zekere weemoed in mijn hart maak ik hier het topic dat het einde van wereld 27 kenbaar maakt. De stam die wereld 27 gaat winnen is momenteel aan het aftellen naar de grote finale, met 43 uur, 47 minuten en 41 seconden zal de stam FF de wereld op slot gooien en zal de vredestijd ingaan. Het is een lange weg geweest, er zijn veel mooie gebeurtenissen voorgevallen, maar ook veel minder mooie gebeurtenissen voorgevallen.

De slotfase van de wereld was niet spannend, maar toen de eerste 48 uur in ging volgden de gebeurtenissen elkaar in rap tempo op en werd het laatste nachtje nog aardig hectisch waarna uiteindelijk is besloten om te proberen om met de meest significante leden de wereld te beeindigen omdat de wereld voor een groot deel uitgevochten was.

Persoonlijk zal ik wereld 27 nooit vergeten, het is voor mij een hele bijzondere tijd geweest en ik hoop voor anderen ook. Ik zou het leuk vinden als iedereen hier zijn ervaring, geschiedenis, leuke gebeurtenissen en bijzondere dankwoorden wil schrijven.

Hoogachtend,
Nilpheria namens heel FF
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Iemand die vrij objectief het verhaal van W27 kan vertellen? Luuk ofzo? :)
 

DeletedUser

Guest
Niks aan toe te voegen. Behalve dat het me niet zou verbazen als er in de laatste 10sec weer wat gebeurd xD
 

DeletedUser

Guest
Het verhaal van wereld 27 kan niet objectief vertelt worden. Dat is juist ook niet leuk. Het is leuk om te horen hoe iedereen alles van zijn kant beleefd heeft en wat ze van bepaalde dingen vonden.
 

DeletedUser52513

Guest
het enige wat voor mij spannend word is wat Ward(eigenaar LL) met me gaat doen xD
 

DeletedUser

Guest
Iemand die vrij objectief het verhaal van W27 kan vertellen? Luuk ofzo? :)

Ik had gisteren een blog ingestuurd die nu vrij waardeloos is en nu dus niet meer wordt geüploadet.

Morgen schrijf ik een nieuwe blog met de geschiedenis van w27 en al die shit, don't worry :D

En dat ga ik natuurlijk zo objectief mogelijk doen :cool:
 
Reactiescore
217
ik hoop niet voor je dat je weer van die haters krijgt :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gewoon een gigantische lijst met namen die ik allemaal wil benoemen voor hun belangrijke bijdrage aan w27 en aan mij persoonlijk :O binnenkort eens beginnen met het opstellen van die lijst :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Daar sta ik sowieso in lijkt me:D
 
Reactiescore
86
De slotfase van de wereld was niet spannend, maar toen de eerste 48 uur in ging volgden de gebeurtenissen elkaar in rap tempo op en werd het laatste nachtje nog aardig hectisch waarna uiteindelijk is besloten om met de meest significante leden de wereld te beeindigen omdat de wereld voor een groot deel uitgevochten was.

Waarom zit Castiel. niet in FF?
 

DeletedUser

Guest
Helaas zullen er mensen buiten de boot vallen want niet iedereen ziet de prestaties van spelers op dezelfde manier. Als het kon natuurlijk werden er veel meer invites gegeven, maar helaas zit men aan de limiet van 40 leden en daar kunnen we hhoe graag we ook willen niet van af wijken. Als de wereld vrijdag in vredestijd gaat ga ik proberen om in de post waarmee ik persoonlijk w27 ga afsluiten iedereen te benoemen die er voor mij toe doet en heeft gedaan.
 
Bovenaan