Het einde van Wereld 45!?

Reactiescore
2.478
Klopt Sander, maar zoals ik al aangaf was er geen moraal meer en ik had totaal geen zin om iedereen er weer bovenop te krijgen vlak voor mijn vakantie. Ik sta nog steeds achter de keus die we gemaakt hebben, daardoor heb ik echt top valenties achter de rug.

[15:02:22] Leo | Ghost Whisperer: Ik heb zo kapot geen zin in die discussie door de draaimolen te halen. (facepalm)

Mee eens, ik raad je dus aan om nogmaals mijn betoog van daarnet je lezen en dan houden we erover op, dan zie je ook meteen dat je bij je laatste post de een totaal andere bal probeert te slaan.
 

DeletedUser77130

Guest
Klopt Sander, maar zoals ik al aangaf was er geen moraal meer en ik had totaal geen zin om iedereen er weer bovenop te krijgen vlak voor mijn vakantie. Ik sta nog steeds achter de keus die we gemaakt hebben, daardoor heb ik echt top valenties achter de rug.

[15:02:22] Leo | Ghost Whisperer: Ik heb zo kapot geen zin in die discussie door de draaimolen te halen. (facepalm)

Mee eens, ik raad je dus aan om nogmaals mijn betoog van daarnet je lezen en dan houden we erover op, dan zie je ook meteen dat je bij je laatste post de een totaal andere bal probeert te slaan.

Tof. Dan staak ik de discussie hier en wens je alvast een prettige avond. :cool:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Trek ff lekker aan dat kleine stompje van jouw. Illegaal inloggen op een account van een stam waar je niet-rechtmatig lid bent geweest. Het enige wat je bewijst is dat je terecht bent weggespeeld na het profiteren van stabs en het runnen toen je de massa's niet rondkreeg.

Moet ik hier nog op ingaan of zie je zelf ook al hoe erg je de plank misslaat met deze post?
Ik kon er stiekem toch wel heel erg om lachen en mij met mij vele andere <3.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik zou ut zelf niet doen, maar vond ut wel een geniale actie van Melvin ja, laat jullie maar lekker langer wachten tot jullie deze wereld ''gewonnen'' hebben.

P.S Ook heerlijk om te lezen hoe je los gaat tegen Melvin op Skype Leo, beetje last van seksuele frustraties?
 

DeletedUser77130

Guest
Moet ik hier nog op ingaan of zie je zelf ook al hoe erg je de plank misslaat met deze post?
Ik kon er stiekem toch wel heel erg om lachen en mij met mij vele andere <3.

Alleen een roekeloze, rankgeile, non-verantwoordelijke huilbaby wil een wereld waar die allang niks meer te zoeken heeft vragen om het password van een vooraanstaand account om daarmee te kutten. Dat ik je een dikke (finger) gegeven heb via Skype en je jezelf vogelvrij hebt verklaart met deze actie is jouw probleem.

Ik zou ut zelf niet doen, maar vond ut wel een geniale actie van Melvin ja, laat jullie maar lekker langer wachten tot jullie deze wereld ''gewonnen'' hebben.

P.S Ook heerlijk om te lezen hoe je los gaat tegen Melvin op Skype Leo, beetje last van seksuele frustraties?

Kruip elkaar maar lekker in de kont, dat vinden jullie lekker. :eek:
 
Bovenaan