Het einde van Wereld 45!?

DeletedUser75122

Guest
'Als ik t mag geloven'. Mooi, laten we daar stoppen met lezen en niet meer verder gaan. Want alles wat jij blijkbaar mag geloven is pure bullshit dus dat weten we dan ook weer. Deceived heb ik samen met wat mensen opgebouwd en er lange tijd op gedefft. Na een grote stab van Willem waardoor ik geen medespelers meer had ben ik erg inactief geworden en uiteindelijk gequit. Toen is het account overgedragen naar jou. Ik hoorde van finity spelers dat er een enorme rotzooi van het account werd gemaakt en dat er ontzettend slecht met incomings werd omgegaan. Toen heb ik dit zelf een paar keer gecheckt en heb ik besloten om in stambelang weer terug te gaan spelen. Oude probleem bleef bestaan, er waren geen medespelers waardoor ik het samen met VV'ers grotendeels alleen heb moeten deffen. Uiteindelijk brak de kerstvakantie aan en ging ik op vakantie. Account is toen bij het team van Warre beland die het goed hebben aangepakt tot uiteindelijk de banwave kwam en er iemand van dat team illegale bots in bezit had. Controleer dit maar bij ieder die belangrijk was in Finity en je zal wellicht tot de conclusie komen dat zoas jij het mag geloven onzin is.


Mwah, bleek al snel dat W45 geen hoogwaardig niveau had. Bekende namen zijn uiteraard niet de beste graadmeter voor een kwaliteitscheck maar in de topstammen van W45 zaten er zo ongeveer 0 wat voor mij wel een indicatie op bagger niveau was.


Zie reactie op Sander.

Zeiken over een niveau wat gewoon niet te hoog ligt is niet de beste manier om constructief het wereldniveau dan wel omhoog te helpen maar dit was dan ook niet mijn doel. Eerder mensen wellicht een iets beter zelfbeeld te geven.


We waren zeker niet weggespeeld. Maick en ik waren al een tijdje inactief doordat we mede door ligging niet in wat in onze ogen de enige nog wat deftige stam kwamen (volgens mij een voorloper van die stam die nu al die bans hebben, de van Emile iig). We lagen 360 graden front en toen de incomings kwamen hebben we die gewoon allemaal gedefft en 0 dorpen verloren. Doordat de motivtie ontzettend laag lag hebben we daarna besloten die dorpen weg te geven aan een sympatieke buur. Dat noem je dus stoppen, en niet weggespeeld worden helderlicht.

Waarom word ik dan beschuldigd van vertrekken? Daarbij, hoezo een puinzooi? Omdat ik dodgefouten maakte in t achterland, met name op t begin en er niet altijd kon zijn om te dodgen. Ik ben met Killb om leren gaan daarna dus die puinzooi was ook weer opgeruimd, ook al bleef killb komen. Ik heb ook genoeg verdedigd om daar zeker van te zijn dat ik niet de enige was. Daarnaast zeg je dat je Warre er op hebt gelaten, maar waarom verloor t account sinds jij weg was zoveel punten dan dat ik uberhaupt vroeg wat er aan de hand was? Dat was voor de banwave nog. Was er een tussenperiode dat er amper werd gedeft in de kerstvakantie? Ach ja Manu, ik geloof je voor de rest wel, ook al zullen er anderen zijn die je een wegloper noemen zoals ik lees. Maarja, t had alsnog niet mogen baten na de banwave, of jij er nu op speelde of niet
 

DeletedUser73082

Guest
Ik beschuldig je nergens van vertrekken, lees maar na, het is namelijk ook onzin. De tijd dat het account zoveel dorpen verloor was in het begin van de vakantie toen ik weg was en VV alleen vanzelfsprekend niet genoeg meer was om het account overeind te trekken waarna ik op vakantie goedkeuring heb gegeven aan Jer en Jan die Warre en zijn team permanent op DbtD wilde zetten. Jij hebt btw helemaal niet zoveel verdedigd. Killb stuurde gwn elke dag fakes en clears en jij moest dat gewoon dodgen waar je nog vaak in faalde. Puinzooi in de zin van extreem rare dorps, en troepenindeling, geen inzicht in aanvallen (kwart clears op stacks) en geen inzicht in deffen(front stond niet goed).
 

DeletedUser52046

Guest
Ten allereerst wat een bijzonder bericht heb jij (Aldo) geschreven, mijn complimenten ik heb het bericht met enig plezier (in hoeverre dit kan) gelezen. Wat je heel erg merkt is dat de dood van Jordy jullie heeft geraakt als stam, hij zal bij jullie blijven in de gedachten.

Ik vind het jammer dat de wereld op deze manier geëindigd moet worden, maar ik snap het ook wel weer.

Persoonlijk speelde ik niet mee binnen HORA of MILF, maar met een klein ander account.

Ik wil nu even een klein stukje aanhalen waar ik het niet mee eens ben:
Milf is onderverdeeld in 4 groepen:
Error
Ow
Devo
Insa

Waarbij Error de leiding heeft, Devo de strijdlust en Insa alles in banen leid.
Ow... No comments.

Ik hoor bij Devo, mijn Co Dennis doet wel de communicatie naar de rest

Error is de MB/DU stam van MILF maar dat was algeheel bij jullie bekend natuurlijk.
Nu is het zo dat zelfs Error niet eens echt een leiding had, hierdoor konden zij ook naar mijn mening niet de leiding hebben over de andere stammen.

Ik ga dit bewijzen door een gesprek die er gevoerd is (ging over diplomatie mogelijkheden).

Gesprek.jpg

Zoals je kunt lezen zie je dat Error geen leiding had en niet "traditioneel" georganiseerd was.

Uit een anders gesprek bleek dat wij contact moesten opnemen met iemand uit de stam MILF.


Ik hoop hierbij duidelijk te hebben gemaakt dat Error dan dus niet echt de leiding kon nemen.
 

DeletedUser75122

Guest
Ik beschuldig je nergens van vertrekken, lees maar na, het is namelijk ook onzin. De tijd dat het account zoveel dorpen verloor was in het begin van de vakantie toen ik weg was en VV alleen vanzelfsprekend niet genoeg meer was om het account overeind te trekken waarna ik op vakantie goedkeuring heb gegeven aan Jer en Jan die Warre en zijn team permanent op DbtD wilde zetten. Jij hebt btw helemaal niet zoveel verdedigd. Killb stuurde gwn elke dag fakes en clears en jij moest dat gewoon dodgen waar je nog vaak in faalde. Puinzooi in de zin van extreem rare dorps, en troepenindeling, geen inzicht in aanvallen (kwart clears op stacks) en geen inzicht in deffen(front stond niet goed).
Niet jij, andere finitymembers beschuldigde me ervan.

Mijn clearindeling kun je zeker aan twijfelen, net als kwartclears als laatste strekmiddel gooien op zijn stack. Dat waren tijden dat ik koste wat t kost door de stack heen wilde breken want clears had alleen ik voor killb. Mijn clearindeling kan ook apart zijn voor je. Geen probleem. Anyways. Dus die verklaring van de dorpenverliezen heb ik dan ook. En verdedigd in de zin van ODD niet nee, maar dag in dag uit taggen en dodgen, ook al miste ik dodges omdat ik er niet was en niet vooruitgewerkt had, is ook verdedigen
 

DeletedUser27722

Guest
Ten allereerst wat een bijzonder bericht heb jij (Aldo) geschreven, mijn complimenten ik heb het bericht met enig plezier (in hoeverre dit kan) gelezen. Wat je heel erg merkt is dat de dood van Jordy jullie heeft geraakt als stam, hij zal bij jullie blijven in de gedachten.

Ik vind het jammer dat de wereld op deze manier geëindigd moet worden, maar ik snap het ook wel weer.

Persoonlijk speelde ik niet mee binnen HORA of MILF, maar met een klein ander account.

Ik wil nu even een klein stukje aanhalen waar ik het niet mee eens ben:


Error is de MB/DU stam van MILF maar dat was algeheel bij jullie bekend natuurlijk.
Nu is het zo dat zelfs Error niet eens echt een leiding had, hierdoor konden zij ook naar mijn mening niet de leiding hebben over de andere stammen.

Ik ga dit bewijzen door een gesprek die er gevoerd is (ging over diplomatie mogelijkheden).

Bekijk bijlage 10080

Zoals je kunt lezen zie je dat Error geen leiding had en niet "traditioneel" georganiseerd was.

Uit een anders gesprek bleek dat wij contact moesten opnemen met iemand uit de stam MILF.


Ik hoop hierbij duidelijk te hebben gemaakt dat Error dan dus niet echt de leiding kon nemen.

Wat? Waar slaat heel dat stuk op?
Error IS Milf? Het is gewoon een namechange, en we hebben wel een leiding, bestaande uit 3 accounts?
Met niet traditioneel bedoelden ze dat iedereen evenveel inspraak had en ,anders dan zijn naam het doet vermoeden,dicktator dus niet alleen aan de macht was.
 

DeletedUser52046

Guest
Wat? Waar slaat heel dat stuk op?
Error IS Milf? Het is gewoon een namechange, en we hebben wel een leiding, bestaande uit 3 accounts?
Met niet traditioneel bedoelden ze dat iedereen evenveel inspraak had en ,anders dan zijn naam het doet vermoeden,dicktator dus niet alleen aan de macht was.

Waar het op slaat:
Error hoort bij MILF, is niet MILF, anders had het wel MILF geheten. Ik meld hier alleen puur de feiten.
Een echte leiding is er niet... Moet toch iemand alles in goede banen leiden, kan je net zo goed een democratische stam zijn. Kort of laat zal er altijd iemand de knoop moeten doorhakken. Eventueel via stemmen of iets dergelijks.

Ik benadruk alleen wat er staat.
 

DeletedUser17072

Guest
Waar het op slaat:
Error hoort bij MILF, is niet MILF, anders had het wel MILF geheten. Ik meld hier alleen puur de feiten.
Een echte leiding is er niet... Moet toch iemand alles in goede banen leiden, kan je net zo goed een democratische stam zijn. Kort of laat zal er altijd iemand de knoop moeten doorhakken. Eventueel via stemmen of iets dergelijks.

Ik benadruk alleen wat er staat.

Je snapt het niet echt, ik zal het je wel ff uitleggen.

Milf was voorheen Error.(Dat is wat Rebecca bedoelt) De stam die nu Error heeft is inderdaad nu de mb-stam Milf.
 

DeletedUser27722

Guest
Waar het op slaat:
Error hoort bij MILF, is niet MILF, anders had het wel MILF geheten. Ik meld hier alleen puur de feiten.
Een echte leiding is er niet... Moet toch iemand alles in goede banen leiden, kan je net zo goed een democratische stam zijn. Kort of laat zal er altijd iemand de knoop moeten doorhakken. Eventueel via stemmen of iets dergelijks.

Ik benadruk alleen wat er staat.

Wat? Heb jij het over de moraalbreker stam? Error 2?
Ja die hoort bij Milf ja, die voorheen Error (1 dan) noemde.
Een moraalbrekerstam behoeft dan ook geen leiding?

Jij zat zeker ook niet vooraan toen ze het verstand uitdeelden, man man.
 

DeletedUser27722

Guest
We waren zeker niet weggespeeld. Maick en ik waren al een tijdje inactief doordat we mede door ligging niet in wat in onze ogen de enige nog wat deftige stam kwamen (volgens mij een voorloper van die stam die nu al die bans hebben, de van Emile iig). We lagen 360 graden front en toen de incomings kwamen hebben we die gewoon allemaal gedefft en 0 dorpen verloren. Doordat de motivtie ontzettend laag lag hebben we daarna besloten die dorpen weg te geven aan een sympatieke buur. Dat noem je dus stoppen, en niet weggespeeld worden helderlicht.

Wel, een paar dingen kloppen weer niet.
Twstats helpt een hoop, en je was overgenomen door Craghack en Donn van Nah destijds, echt niet de stam waar veel kwaliteit in zat en redelijk snel gevallen, als eerste van de destijds grote 3.

Je bent in de nacht overgenomen, donn kennende heeft hij na een massa gescout en lege dorpen gevonden en die in de nacht overgenomen, door je eerder vermelde inactiviteit, ging dat nu eenmaal makkelijker.

Dus ja, weggespeeld , genoeg op het AF destijds vermeld geweest, waar je blijkbaar ondanks de zogezegde inactiviteit wel tijd voor had.

Dus nogmaals, indien W45 niveau laag was, dan is/was het jouwe nog lager, gezien je hier bent overgenomen. :)
 

DeletedUser72524

Guest
Ik kan me eerlijk gezegd een opmerking op het AF herinneren, waar Nuke zei dat hij ging stoppen omdat hij het niveau te laag vond. Ik weet niet of ik het terug kan vinden, maar volgens mij was dit voor dat hij dorpen verloor.
 

DeletedUser52046

Guest
Wat? Heb jij het over de moraalbreker stam? Error 2?
Ja die hoort bij Milf ja, die voorheen Error (1 dan) noemde.
Een moraalbrekerstam behoeft dan ook geen leiding?

Jij zat zeker ook niet vooraan toen ze het verstand uitdeelden, man man.

Oké dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd mijn fout.

En ik zat inderdaad achteraan bij het raam... Dat is de reden dat ik dit spel nu speel :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hypocriet Much?

Woorden van diezelfde Aldo, maand geleden, hmm.. :rolleyes:
Of hoe het tij kan keren.

Met het kleine verschil dat vrijwel elk account van O.W zich wel kon verweren en dat van Hora niet, of vergeten we dat maar ff om Aldo zwart te maken?
 

DeletedUser66265

Guest
Excuus? Op elke wereld 45 nagelaten heb ik tot ongeveer het einde doorgespeeld incomings of niet, hier ben ik gestopt zonder een dorp verlies en zijn de dorpen later weggeven. Reden waarom ik stopte was demotivatie in de wereld, er was simpelweg geen goede stam die echt de moeite was om voor door te spelen. Of een wereld wel of niet nog op niveau is heeft er niks mee te maken, het gaat om de vergelijking. De topstammen van deze wereld waren alsnog niet te vergelijken met de topstammen van een W42. Die wereld is in vergelijking tot bijv. een W34 ook niet te vergelijken evenals 45 dat ook niet met 42 is.

Daar kun je je misschien nog wel eens in vergissen. Ik persoonlijk vond w 34 niet van een stuk hoger niveau dan w 42. Beiden werelden zijn wel van een stuk hoger niveau dan alle andere werelden rond die tijd, maar dat staat hier verder los van. Ik denk dat w 34 & 42 wel gelijkwaardig waren qua niveau.
 

DeletedUser27722

Guest
Met het kleine verschil dat vrijwel elk account van O.W zich wel kon verweren en dat van Hora niet, of vergeten we dat maar ff om Aldo zwart te maken?

Gaat mij niet specifiek om Aldo en het blijft het principe, ze wilden even hard profiteren, het is gewoon niet gelukt. :)
Maar verder wel continue milf als laag en dit en dat afschilderen en dan nog TW die het rondstuurt alsof dat allemaal de enige waarheid zou zijn.

Aldo zou op zijn minst een wederwoord of ruimte ervoor in zijn post gelaten moeten hebben, lijkt de enige waarheid, terwijl er veel fouten in staan en sommige dingen wel vergeten zijn te vermelden, dingen die nadeling zijn voor Hora.
 
Bovenaan