Het einde van Wereld 45!?

DeletedUser76272

Guest
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, thx voor je inzet Aldo in de tijd dat ik er gezeten heb ;)

Zij hebben me echt diep geraakt, en hebben voor mij persoonlijk veel betekent. Hora, het ga jullie goed. tot W50.

Délano,
Ex Obadiah, Doctore en Dephts.


Tot w50 :cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Shout-out naar Olacy, Friggin Ins, Reckless, dewin, hamtaro, jugger, tokkip
En de VV'ers van: Happy Ganja en WiC!

Voor het aanvallen van DoD, met name Danny die voet bij stuk zette destijds om de wereld voor Milf eerlijk te maken na Thijs stab.
Danny je bent een topper en verdiende dit niet.

@Pimsie
De mensen die ertoe doen mogen me wel, de rest idc ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het lijkt wel dat mensen vergeten dat dit een spel is. Deze mensen, die niemand 'mogen' van de vijand, omdat ze vijanden zijn in een spel... Ag het staat al langer bekend dat tw levens kapot kan maken. Dat mensen vergeten waarom ze een spel spelen. Maar dat wisten we ook al langer. Om die reden ben ik blij dat wij de stekker eruit trekken en mede om deze reden hoop ik nu ook voorgoed met tribalwars te kunnen stoppen.

Ik wil dit stukje er ff uitpakken. Volgens mij ben jij dat zelf vergeten dat dit een spel is. Man Aldo je neemt het echt te serieus dit spel:D:D:D

Maar goed jammer dat jullie er een einde aan maken op w45 maar begrijp het nu een stuk beter. Hoop dat degene die niet meer terug komen op TW het gaan maken in RL en degene die op w50 gaan starten veel succes en hoop dat het daar beter afloopt voor jullie.
 

DeletedUser61134

Guest
Doen je eigen stam leden er niet toe?

Milf is onderverdeeld in 4 groepen:
Error
Ow
Devo
Insa

Waarbij Error de leiding heeft, Devo de strijdlust en Insa alles in banen leid.
Ow... No comments.

Ik hoor bij Devo, mijn Co Dennis doet wel de communicatie naar de rest
 
Reactiescore
2.303
Ik wil dit stukje er ff uitpakken. Volgens mij ben jij dat zelf vergeten dat dit een spel is. Man Aldo je neemt het echt te serieus dit spel:D:D:D

Maar goed jammer dat jullie er een einde aan maken op w45 maar begrijp het nu een stuk beter. Hoop dat degene die niet meer terug komen op TW het gaan maken in RL en degene die op w50 gaan starten veel succes en hoop dat het daar beter afloopt voor jullie.

Tss weetje wat ik met je zou doen martin, je op een berg zetten en gewoon laten bollen!
z
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser76902

Guest
Milf is onderverdeeld in 4 groepen:
Error
Ow
Devo
Insa

Waarbij Error de leiding heeft, Devo de strijdlust en Insa alles in banen leid.
Ow... No comments.

Ik hoor bij Devo, mijn Co Dennis doet wel de communicatie naar de rest

Je vergeet firm/arr, deze zijn met een heel deel naar OW gegaan, ook veel interns.
(Floris, Dewin, capatino, en de helft van OW2)
 

DeletedUser17072

Guest
Holy shit, een post van Martin met 2 alineas, het moet niet gekker worden.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit Sander.:p

@Rebecca

Wel grappig dat je weet hoe Milf in elkaar zit, terwijl je niks mee krijgt.:p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Milf is onderverdeeld in 4 groepen:
Error
Ow
Devo
Insa

Waarbij Error de leiding heeft, Devo de strijdlust en Insa alles in banen leid.
Ow... No comments.

Ik hoor bij Devo, mijn Co Dennis doet wel de communicatie naar de rest

Ik had het over Meow :)
 
Bovenaan