Het einde van w30? even een dankwoordje

DeletedUser81928

Guest
herendames, ik heb een verzoek. Kan iemand mij hier uiteenzetten, objectief zonder haat, wat er allemaal is voorgevallen op het account littlemuppets. Ik weet dat ik daar zelf heb gespeeld maar als ik het uiteenzet is het niet geloofwaardig en ik zou hier graag een objectieve uiteenzettin van willen omwille van het feit dat een van de spelers van LM terug is gekeerd en het wat gezeur opleverd
 

DeletedUser68252

Guest
herendames, ik heb een verzoek. Kan iemand mij hier uiteenzetten, objectief zonder haat, wat er allemaal is voorgevallen op het account littlemuppets. Ik weet dat ik daar zelf heb gespeeld maar als ik het uiteenzet is het niet geloofwaardig en ik zou hier graag een objectieve uiteenzettin van willen omwille van het feit dat een van de spelers van LM terug is gekeerd en het wat gezeur opleverd

Jammer dat W30 gesloten is en ik niet meer in het archief kan om alles op te halen. Ik neem aan dat het hier over Jesper gaat?
 
Reactiescore
86
Jesper was altijd al een erg verhitte speler, om het zo maar te zeggen. Beviel hem iets niet dan dreeg hij met leaves etc. (hij is indertijd ook TRI geleaved om de fusie tussen TRI en NWO te versnellen omdat deze door een aantal TRI leden tegen werd gehouden). Ach goed, dit ging eventjes zo door, LM groeide goed (stond dik eerste) maar we merkte al snel dat van de 5 spelers op LM, Jesper vrijwel de enige was die wat deed. Tot de aanvallen binnenkwamen. Ja hoor, LM had zo'n groot front gemaakt (ruim 1 continent) dat je die massa van mijlenver aan kon zien komen, Jesper zei dat het account goed stond. Maar toen, in de ochtend van de massa ragede Jesper en besloot te quitten omdat zijn co's niks deden. Hij zette het account op delete (liet +/- zo met dat probleem zitten) en vervolgens hebben Rodney en ik (nadat we een oud speler hebben gecontacteerd om in te loggen en de vv af te staan) de hele dag (en de dagen erna) de VV gedaan en de verliezen beperkt.

Jesper is daarna eventjes teruggekomen maar al vrij gauw (toen een nieuwe wave aanvallen werd gelanceerd) was ie weer verdwenen en stond LM weeral op del en zaten wij met de gebakken peren.

Vervolgens is Glenn (+ nog wat andere spelers af en aan) op het account gekomen. Ging allemaal prima, kwam weer een massa, Jesper zou helpen (vonden we ok omdat Glenn wat RL-shizzle had). Heeft toen alle off in 1 dorp gezet (wat is gebasht) alle frontdef verneukt, niks met de treinen gedaan enz. simpelweg weer een ramp met Jesper. Hebben we hem vervolgens weer gekickt maar het probleem was dat de LM spelers maar niet de email wilden afstaan. Hierdoor kon Jesper (gevraagd en ongevraagd) terugkeren wanneer hij wilde. Zo ook deed hij dat op het moment dat we besloten hadden LM te internen. Daarover gaat het volgende citaatje van mezelf uit het Review topic:

De stab van Wereld 30.

Al maandenlang had het account LittleMuppets het zwaar, door zijn immens grote front en het nauwelijks hebben van safe zone, naast dat ODA enkel en alleen vanwege hun doel LittleMuppets weg te spelen, de Loyal kant koos, was dit het uitgelezen account voor een ODA stammassa. En zo geschiedde. Niet 1 maar maar liefst 3 stammassa’s met ongekende verliezen, werden opgezet. Verliezen die telkens werden veroorzaakt door het nalatige gedrag van de eigenaars/het plots terugkeren van de eigenaars die beloven iets te doen en vervolgens weer alles verpesten.

Ach goed. Dit bleef door gaan tot aan 3 keer toe, waarop de eigenaar eiste dat we het account internde. Wij probeerde hem nog over te halen maar dit was tevergeefs. En zo begonnen we met de voorbereidingen, totdat Jesper (een andere LittleMuppets speler (die voor het compleet verneuken van het account, door het verpesten van het deffen, heeft gezorgd)) plots terugkwam en besloot +/- te leaven, ODA-B te joinen en +/- aan te vallen.

De emmer liep over. +/- was woedend zo woedend dat zij bereid waren tot het maken van een NAP met de vijand, een NAP waarin ze gezamenlijk het op dat moment meest gehate account van Wereld 30, zouden wegspelen. En zo begonnen de voorbereidingen, een massa van ODA en +/- werd gepland en LittleMuppets werd in 1x weggespeeld.

Nog een mooi grafiekje wat Jespers defkunsten aantoont (jaja, hij heeft de 1e week serieus geprobeerd te deffen maar het mocht niet baten:)

i26jcn.png


Conclusie: gaat rennen wanneer het lastig wordt en anders keert hij zich wel tegen zijn eigen stam en loopt over. Afrader.
 

DeletedUser67517

Guest
Het verschil tussen Wouter en Cona word even pijnlijk duidelijk gemaakt.

2 zinnen Versus 5 alinea's
 

DeletedUser44415

Guest
Hahaha, die is wel goed om alle off in 1 dorp te gaan zetten, aanvaller van de dag verzekerd :D.
 
Bovenaan