Het einde van W3?

DeletedUser11858

Guest
Ik kom hier maar om het jaar eens piepen.
Ik ga hier niet beginnen zeuren. De ene wilt een fusie de andere niet. De ene wilt de wereld sluiten de andere dan weer niet.
Ieder heeft zijn mening en daar probeer ik respect voor op te brengen.
Een feit is wel dat diegene die al gestopt zijn, dat je die hier niet zult vinden en diegene die aan het uitbollen zijn waarschijnlijk ook niet of toch minder.

Mijn mening:
Na een bondgenootschap van +/- 4 jaar is de fusie er en daar ben ik blij mee.
Ik denk dat weinig werelden het ons zullen nadoen. :edelman:

De wereld is gespeeld. Je kan hem nog laten uitbollen zo lang je wilt.
Voor mij zou een sluiting voor Kerst een mooi geschenkje zijn :)

respect! je weet mijn mening
 

DeletedUser5456

Guest
Aangezien ik zelf al maanden niet meer speel en sinds tijden weer eens op een kaartje keek, zag ik opeen een stam DA opdoemen die grotendeels van de wereld bezat. En vond dat wel een interessant genoeg ontwikkeling om weer eens op het forum te kijken. Als ik had geweten dat de wereld rond kerst zou eindigen, dan zou ik misschien doorgespeeld hebben. Wat mij in het verleden het meest irriteerde was dat er geen einde aan het spel kwam en dat is ook grotendeels de reden geweest om te stoppen.

Ik snap alleen de spelers niet die oneindig door willen blijven gaan. Je hebt 4 jaar de tijd gehad om iets te bereiken op deze wereld, als je dat nog steeds niet gelukt is gaat het je de komende 4 jaar ook niet lukken. Ik moet wel Newlivez gelijk geven dat een einde op zo'n korte termijn opeens best koud op je dak komt. Een langere termijn zou misschien wenselijker zijn geweest, zodat spelers nog een eigen persoonlijk doel hadden kunnen maken/halen en met een meer positief gevoel de wereld te verlaten.

Maar de wereld is gespeeld, aan de uiteindelijke uitslag gaat niemand wat veranderen, DA zal op nummer 1 blijven staan.
 

DeletedUser3409

Guest
Aangezien ik zelf al maanden niet meer speel en sinds tijden weer eens op een kaartje keek, zag ik opeen een stam DA opdoemen die grotendeels van de wereld bezat. En vond dat wel een interessant genoeg ontwikkeling om weer eens op het forum te kijken. Als ik had geweten dat de wereld rond kerst zou eindigen, dan zou ik misschien doorgespeeld hebben. Wat mij in het verleden het meest irriteerde was dat er geen einde aan het spel kwam en dat is ook grotendeels de reden geweest om te stoppen.

Ik snap alleen de spelers niet die oneindig door willen blijven gaan. Je hebt 4 jaar de tijd gehad om iets te bereiken op deze wereld, als je dat nog steeds niet gelukt is gaat het je de komende 4 jaar ook niet lukken. Ik moet wel Newlivez gelijk geven dat een einde op zo'n korte termijn opeens best koud op je dak komt. Een langere termijn zou misschien wenselijker zijn geweest, zodat spelers nog een eigen persoonlijk doel hadden kunnen maken/halen en met een meer positief gevoel de wereld te verlaten.

Maar de wereld is gespeeld, aan de uiteindelijke uitslag gaat niemand wat veranderen, DA zal op nummer 1 blijven staan.

Dan moeten niet te veel spelers op delete gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Dan moeten niet te veel spelers op delete gaan ;)

Meh, al gaat zelfs de helft op delete, dan blijf DA drie keer groter dan de eerste vijand op de ranglijst...

Its a numbers game too, er zijn haast geen vijandelijke accounts meer over.

Veel barbs en interns, en nog een paar actieve vijanden.
 

DeletedUser13822

Guest
en zeker als JD1 vanavond ook barbaar is ziet het er goed uit voor DA
 
Bovenaan