Het einde van W22: De W22 Golden Awards aller tijden.

DeletedUser74005

Guest
Vooral Ron en Wouter (Kneuvels) ja, maar bart ook ja.
Eerste keer hadden ze alle 3 wachtwoorden gestolen. 2e keer waren het alleen wouter en Ron.

Bart had gijs bedreigd via whatsapp, om bart's vroegere account HYEBM? terug te geven, en had samen met wouter in modus toen ww's doorgespeeld aan Ron.
Ron en Wouter hebben bij de 2e kans (na het ww doorgeven) mikestr (Ali) uit de stam gejaagd door hem te bedreigen en te chanteren. Die zette later zijn acc op barbaar.
Ze hadden het mega-grote front van ATS net overgenomen, en toen gingen ze ruzie zoeken met Kevin om onzin dingen. En toen vonden ze het normaal om gelijk hun acc op barbaar te zetten. Wat echt een snoei harde klap was voor ATS....

En ze vonden het als laatste grappig, ATS te stelen. Het wachtwoord kregen ze van Zim Zion die er welgeteld 3 dagen op speelde. En nog steen hard ontkennen ook dat hij het had gegeven...

Bart had in eerste instantie het wachtwoord veranderd en kwam er later pas achter dat het account op mijn naam stond. Hij wilde mij dus gewoon, na 3 jaar goed voor het acc te hebben gezorgd, op een alles behalve respectvolle manier van het acc gooien. Hij speelde toen al jaren niet meer op het acc en ik mag van geluk spreken, dat ik toen net het acc op mijn email gezet had, omdat hij anders mij van het acc gegooid had, na alles wat ik voor het acc had bereikt.

Ron en Wouter hebben ook leuke dingen gedaan idd...
 

DeletedUser

Guest
Beste stam van W22: Zonder enige twijfel kan ik hier Fear! vermelden als beste stam van W22, natuurlijk ook omdat ik zo goed als vanaf het begin al leider was van deze stam, dus ik ben ook niet geheel objectief ;) Naast Fear! was ik ook altijd al erg gecharmeerd van de stam Team! waar wij dan ook altijd een erg goede samenwerking mee hadden en later zijn gefuseerd.
De beste allround speler van W22: Dan ga ik toch voor Jens (Wanderkezanderke) Die jongen heeft mij toch wel verbaasd met wat hij allemaal kon, voor mij is hij toch wel de beste speler van W22 geweest, maar ook vindt ik dat Robin (cruiseman) hier een vermelding mag hebben, staat niet voor niets 2de met ODD rang en 2de ODA rang. Daarnaast vind ik Aldo hier ook echt wel tussen passen. Hoe die jongen toch gegroeid is in het spel, ongelofelijk. Ik heb hem meegemaakt als iemand die nog veel moest leren, maar hij groeide uit naar echt een toppertje. Ik moet toegeven dat ik wel is de gedachte heb gehad of ik het nog wel van hem zou winnen als we 1vs1 zouden gaan ;)
De beste aanvaller van W22: Meerdere voor mij. Jens mag hier zeker genoemd worden, Robin, Mark/Pepijn/Bram (IamFamous) en eigenlijk alle mensen uit Fear!
De beste verdediger van W22: Grumpy Old Noob deed dit toch naar behoren. Was een mooie strijd altijd. Hij gaf nooit op en bleef maar weer terug komen. Daarnaast had ik ook erg veel respect voor de vroegere Vorteks spelers toen zij omringd lagen door Modus. Vorteks hield het erg lang vol tegen een gigantische overmacht. Ook kan ik weer Cruiseman vermelden die toch ook echt vaak goed verdedigingswerk heeft laten zien.
De beste tacticus van W22: Ik had altijd een hoge pet op van de oud spelers van Sharbelsz, namelijk Gilga en Ellen. Ik heb dan ook veel qua tactiek van hen geleerd. Later in de wereld veel samen gewerkt met Jens en Robin, ook zij vind ik goede kandidaten voor de titel beste tacticus van W22.
De meest gulle Clear leveraar van W22: Eigenlijk heel de stam Fear ;)
Het grootste ego van W22: Spelers van Oclock, ronny0909 (zelfde speler als op oclock) leider van toen der tijd Carpe. Was een clubje samen. bart, ronnie, wouter, rimboevrouwtje en nog een paar. Dachten altijd van zichzelf dat ze erg slim en goed waren.
Beste leider van W22: Voor mij waren dit Gilga en Ellen van het Sharbelsz account. Daarnaast vind ik ook dat Robin altijd een sterke leider is geweest.
Slechtste leider van W22: Leiding van toen der tijd Carpe, met het genoemde groepje spelers bij grootste ego van W22. Toppunt was het rekruteren van spelers omdat ze meer clears wouden hebben voor hun massa, ligging van de spelers interesseerde ze niet, zolang ze maar meer clears zouden hebben...
Mooiste speler naam van W22: Grumpy old noob of thewidowmaker.
Mooiste stamnaam van W22: Modus vond ik persoonlijk de mooiste naam, maar Fear! was de meest realistische naam ^^
Dikste wannabe op het W22 AF: Geen mening, zo actief was ik nooit echt op het AF en ik negeerde sowieso al het onnodige spam xD
Dikste wannabe van W22(IG): Eigenlijk ook geen mening in. Misschien Peeta omdat hij altijd heel veel praatjes had op W22 zowel IG als AF, maar persoonlijk heb ik geen van zijn plannen zien werken en was ik ook niet vaak erg onder de indruk van de plannen die hij bedacht had.
Grootste backstab actie van W22: alle acties die oud oclock spelers hebben uitgehaald. Bijvoorbeeld ATS account in handen krijgen, alle troepen zowel def als off wegsturen en daarna dorpen gaan edelen. Heb toen persoonlijk nog ingegrepen en geregeld met support dat de troepen terug werden gestuurd en heb daar zitten deffen, later overgenomen door D.I.A. had gehoopt dat oclock het hierbij hield, maar helaas hebben ze nog veel meer fratsen uitgehaald.
Grootste stabber van W22: voor mij was dit oclock, was denk ik al wel duidelijk xD
Mooiste actie van W22: Denk dat dit voor mij gewoon de hele geschiedenis was van Fear! Wij hebben tijden gekend dat we 100% front hadden. Alleen konden al onze vijanden geen vuist maken tegenover ons. Daarentegen lukte onze eigen massa's wel weer keer op keer en zo drongen we alle vijanden langzaam maar zeker weg. Soms met één massa meerdere spelers. Ik heb persoonlijk van de meeste van onze massa's genoten.
Slechtste verliezer van W22: Ik vond Vossie altijd wel een beetje een rare speler. Gooide zich altijd vol met def en gooide volle bak PP ertegen aan om muren op te bouwen, maar wanneer het even iets minder ging ging hij toch al snel op delete. In mijn ogen wel een slechte verliezer dus.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Voor mij komt er geen volgende wereld, ik hou ermee op. geen tijd meer voor dit spelletje helaas. Maar mocht ik een wereld draaien dan zou ik graag met Sander (speelde heel vroeger op complex en is mijn Co geweest), Paul (vroegere drunk Force/diedel speler), Joost (vroegere the mysterious one), Jan (vroegere Nipplegate), en sowieso bijna alle spelers van het huidige Fear! een wereldje mee willen draaien. Mensen als Kevin, en andere begin spelers uit de stam Modus lijken mij ook interessant om een keer mee samen te spelen ;)
Welke speler verdient het meeste respect: pooehhh dit zijn echt super veel spelers. Gilga en Ellen waren echt super leiders, ben echt blij dat ik samen met hen heb mogen leiden. Veel geleerd van ze op zowel tactisch gebied, maar ook meer inzicht in het spel gekregen door hen. Complexje en Paultje mogen natuurlijk ook niet vergeten worden, toppertjes de rondjes zombies knallen op COD zullen me altijd bij blijven (L). Robin ook super veel respect voor jou, altijd goede contacten met je gehad en de samenwerking was altijd meer dan super, ook toen we nog Fear! en Team! apart waren, respect van hoe jij Team! al die tijd geleid hebt en je hebt altijd de juiste keuzes gemaakt. Jeanette, ook al waren we het in het begin niet altijd eens, toen een discussie gehad over je ligging, alsnog heb ik altijd respect voor je gehad. Je bent een goede en fijne speler om mee samen te spelen, blij dat je uiteindelijk toch naar onze kant bent gekomen! Steff onze recruiter sletje, jij ook bedankt voor al de mensen die je gevonden hebt in de tijd waar W22 toch steeds meer bepaald was. Zonder jou waren we toch een stuk inactiever geweest! Roy (Mlicka) ook voor jou ongelofelijk veel respect. Hoeveel VV's jij wel niet draaide, hoeveel accounts jij wel niet redde echt ongelofelijk. Super goed werk geleverd, daarnaast was je ook nog is een super fijn persoon en heb je me ook geholpen bij het leiden van de stam. Je was net als ik een rustige factor en kon goed met alle stamleden praten waardoor alle kleine of grote problemen binnen no time weer opgelost waren, blij dat ik met jou samen heb mogen werken! Leon, Gijs, Robin (vroegere robryman), Martijn (robryman nu), Jack (vroegere billekoek?), Colin, heel team begaaiers, Aldo, Jan (vroegere nipplegate), Joost (vroegere the mysterious one), Tibor, Jens, Martijn (Meni), Joren, Remco (confi) en Frank ook jullie hebben mijn respect! altijd super fijne tijd met jullie gehad over al die tijd dat we W22 hebben gespeeld! Mocht ik mensen zijn vergeten, sorry ik ben ook maar een mens ^^ (A)

Het gaat jullie goed allemaal!
 

DeletedUser69459

Guest
Ja, want ik heb niets gepresteerd ig :rolleyes:
En logisch dat mijn plannen niet doorgingen, Tnw ging op delete toen :eek:
Met mijn massaplan op Cruise had ik trouwens toch wel succes, anders verloor die geen dorpen. En ik was trouwens geen leider in Tnw, het had er helemaal anders uitgezien dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Beste stam van W22:................. Daarnaast vind ik Aldo hier ook echt wel tussen passen. Hoe die jongen toch gegroeid is in het spel, ongelofelijk. Ik heb hem meegemaakt als iemand die nog veel moest leren, maar hij groeide uit naar echt een toppertje. Ik moet toegeven dat ik wel is de gedachte heb gehad of ik het nog wel van hem zou winnen als we 1vs1 zouden gaan ;)..............

Niet overdrijven :Embarrassment:
Jij wint van alles en iedereen <3
 

DeletedUser

Guest
Ja, want ik heb niets gepresteerd ig :rolleyes:
En logisch dat mijn plannen niet doorgingen, Tnw ging op delete toen :eek:
Met mijn massaplan op Cruise had ik trouwens toch wel succes, anders verloor die geen dorpen. En ik was trouwens geen leider in Tnw, het had er helemaal anders uitgezien dan.

Winst op Cruise had dan ook wel de reden dat er niemand aanwezig was, verder zeg ik niet dat je slecht gepresteerd hebt, ik zei dat je graag wou laten overkomen alsof je alles wel wist en dat je alles kon (definitie wannabe good player lijkt me) En daarvan zei ik dat ik dat in de praktijk wel mee vond vallen, ik heb ooit een plannetje van je gezien nadat je al een tijdje gestopt was en ik vond het nu niet echt een realistisch plan wat ooit had kunnen gaan werken (ben wel even weer vergeten wat het plan nu precies was, maar weet nog wel dat het toen geen indruk maakte)

Dus nogmaals ik zeg nergens in mijn stukje dat jij niet goed hebt gespeeld, voor de 100ste keer hier op het AF toch de opmerking naar jou Stefaan om beter te gaan lezen (A)
 

DeletedUser69389

Guest
Winst op Cruise had dan ook wel de reden dat er niemand aanwezig was, verder zeg ik niet dat je slecht gepresteerd hebt, ik zei dat je graag wou laten overkomen alsof je alles wel wist en dat je alles kon (definitie wannabe good player lijkt me) En daarvan zei ik dat ik dat in de praktijk wel mee vond vallen, ik heb ooit een plannetje van je gezien nadat je al een tijdje gestopt was en ik vond het nu niet echt een realistisch plan wat ooit had kunnen gaan werken (ben wel even weer vergeten wat het plan nu precies was, maar weet nog wel dat het toen geen indruk maakte)

Dus nogmaals ik zeg nergens in mijn stukje dat jij niet goed hebt gespeeld, voor de 100ste keer hier op het AF toch de opmerking naar jou Stefaan om beter te gaan lezen (A)

Dat je hem niet meer weet komt omdat je het geen goed plan vond.:p
 
Reactiescore
1.075
noemt ie me nog een sletje ook :eek:
 

DeletedUser57563

Guest
Je moet toch toegeven dat je dat wel een beetje bent he Steff :p
 
Reactiescore
1.075
word ik hier nou gepest?:(:(:(
martijn, geen idee wat aan onzijdig mens is :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
word ik hier nou gepest?:(:(:(
martijn, geen idee wat aan onzijdig mens is :eek:

Kan ik hier niet uitleggen, want anders komt
EvilPO.jpg
of 1 van zijn vriendjes
teletubbies_by_panchusfenix-d6uskgj.jpg
langs. Ik vertel het je privé wel.:D
 

DeletedUser52513

Guest
allereerst gefeliciteerd aan Fear! voor deze verdiende overwinning!

Ik heb maar 4 maanden (actief) gespeeld, maar ik kan met trots zeggen dat die 4 maanden de leukste maanden waren van mijn TW "carrière". Aangezien ik helaas niet bij de 2 weken vredesperiode aanwezig was wil ik iedereen van Fear! bedanken voor deze leuke maanden. Specifiek wil ik Cruisman56 Detoost en Asmodeus Revolution bedanken (hoe die accounts tegenwoordig ook heten :p ), wij hadden super gezelige gesprekken, en ons teamwork was echt prachtig :cool:

Ook wil ik Peeta nog even bedanken, je was een van de meest irritante vijand om aan je front te hebben ;) :p

Ook mijn co's Luuk en Mark bedankt, bedankt voor de support :eek: :p
Ik vind het heel jammer dat W22 de laatste paar maanden zo eentonig was, helaas had ik daardoor geen motivatie meer om actief mee te spelen, en heb daardoor het einde gemist :( Wel fijn dat Bram de boel kon oppakken en de strijd tegen UWS omdat de rest het niet kon :)
 

Deleted User - 44652

Guest
Hoewel ik al eeuwen eerder gestopt was en al eeuwen niet meer heb gepost wil ik dit wel doen :D. Sommige dingen zijn waarschijnlijk voor veel mensen niet te herinneren, maar dat was "recent" toen ik nog speelde :3

Beste stam van W22: Zoals iedereen zegt: Fear! Goede stam, en toen ik nog speelde, en de tijd erna dat ik nog in de chats zat heb ik er heel veel lol gehad :D.
De beste allround speler van W22: Ik denk dat hier zowel Jens als Robin een plekje verdienen. Robin heb ik nooit écht zien spelen, maar als ik zie hoe zijn stam werkte denk ik dat hij hier zeker invloed op heeft gehad :)
De beste aanvaller van W22: Jens :3
De beste verdediger van W22: Dit weet ik niet zo zeker. Ik denk dat Vorteks toendertijd wel heel goed gespeeld heeft tegen de aanvallen van Modus. Veel front, kreeg veel edelclears, maar bleef verdedigen en zover ik weet, had ook geen zin om op te geven.
De beste tacticus van W22: Geen idee :D. Toen ik speelde was het gewoon gewoon farmen en enigzins random clears smijten.
De meest gulle Clear leveraar van W22: Jens
Het grootste ego van W22: Toen ik dat speelde was dat denk ik idd Vossie.
Beste leider van W22: Absoluut Ellen. Ik vond dat een heel goede leider en heel jammer dat ze stopte. Ik denk dat Gup het daarna goed heeft opgepat, en ook goed samen kon werken met Ellen, maar Ellen staat op #1 bij mij.
Slechtste leider van W22: Vossie.
Mooiste speler naam van W22: Grumpy Old Noob
Mooiste stamnaam van W22: Vind ik toch wel Modus.
Dikste wannabe op het W22 AF: Ehm, ik? :D
Dikste wannabe van W22(IG): Geen idee, ik denk Vossie. Die bleef maar PP betalen voor zijn muren.
Grootste backstab actie van W22: De overstap van Noctis (Fear leider) naar Modus. Is al lang geleden, maar dat was voor mij toch wel de grootste backstabactie.
Grootste stabber van W22: -
Mooiste actie van W22: Gewoon Fear!
Slechtste verliezer van W22: Geen idee.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Geen, speel niet meer gelukkig :3
Welke speler verdient het meeste respect:
Gup, Ellen, Vorteks, Jens, Kevin (modus leider); weetn iet waarom ik 'm noem maar vond wel dat ie wat had.
 

DeletedUser69389

Guest
Hoewel ik al eeuwen eerder gestopt was en al eeuwen niet meer heb gepost wil ik dit wel doen :D. Sommige dingen zijn waarschijnlijk voor veel mensen niet te herinneren, maar dat was "recent" toen ik nog speelde :3

Beste stam van W22: Zoals iedereen zegt: Fear! Goede stam, en toen ik nog speelde, en de tijd erna dat ik nog in de chats zat heb ik er heel veel lol gehad :D.
De beste allround speler van W22: Ik denk dat hier zowel Jens als Robin een plekje verdienen. Robin heb ik nooit écht zien spelen, maar als ik zie hoe zijn stam werkte denk ik dat hij hier zeker invloed op heeft gehad :)
De beste aanvaller van W22: Jens :3
De beste verdediger van W22: Dit weet ik niet zo zeker. Ik denk dat Vorteks toendertijd wel heel goed gespeeld heeft tegen de aanvallen van Modus. Veel front, kreeg veel edelclears, maar bleef verdedigen en zover ik weet, had ook geen zin om op te geven.
De beste tacticus van W22: Geen idee :D. Toen ik speelde was het gewoon gewoon farmen en enigzins random clears smijten.
De meest gulle Clear leveraar van W22: Jens
Het grootste ego van W22: Toen ik dat speelde was dat denk ik idd Vossie.
Beste leider van W22: Absoluut Ellen. Ik vond dat een heel goede leider en heel jammer dat ze stopte. Ik denk dat Gup het daarna goed heeft opgepat, en ook goed samen kon werken met Ellen, maar Ellen staat op #1 bij mij.
Slechtste leider van W22: Vossie.
Mooiste speler naam van W22: Grumpy Old Noob
Mooiste stamnaam van W22: Vind ik toch wel Modus.
Dikste wannabe op het W22 AF: Ehm, ik? :D
Dikste wannabe van W22(IG): Geen idee, ik denk Vossie. Die bleef maar PP betalen voor zijn muren.
Grootste backstab actie van W22: De overstap van Noctis (Fear leider) naar Modus. Is al lang geleden, maar dat was voor mij toch wel de grootste backstabactie.
Grootste stabber van W22: -
Mooiste actie van W22: Gewoon Fear!
Slechtste verliezer van W22: Geen idee.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Geen, speel niet meer gelukkig :3
Welke speler verdient het meeste respect:
Gup, Ellen, Vorteks, Jens, Kevin (modus leider); weetn iet waarom ik 'm noem maar vond wel dat ie wat had.

Mooi lijstje.
 
Bovenaan