Het einde van Vitality in de huidige wereld.

Reactiescore
3.576
Nogmaals Roald wat je zegt weet iedereen al.


Pawn had minder zwakke accounts moeten nemen en het kleiner moeten houden. BG met VIT en je was veel verder gekomen.

VIT wou geen BG omdat Marter in de weg lag. Keuze tussen VIT en Marter is snel gemaakt.

Ik deel niet de mening de wereld hetzelfde was geweest. Class is gaan recruiten om Pawn bij te houden. Wie weet waar was Class beland als ze effectief eens tegen deftige accs moesten strijden. Dat valt niet te voorspellen.

NAP met Etern is in elk opzicht dom, je blokkeerde er volledige accs mee en ze werden alsnog opgerold door Class, later ben je dan verplicht de NAP te verbreken om mee te snoepen en zien ze Pawn als naaistam en gaan ze nog meer tegen Pawn spelen dan tegen Class.

Er zat gewoon veel te weinig kwaliteit en activiteit in Pawn of ze nu grote accounts hadden of niet boeit niks.

Maar ik blame niemand, in mijn ogen was de opdracht te moeilijk om te kunnen winnen, gewoon te weinig kwaliteit om een deftige tegenstam te maken. Al had het toch beter gekund in mijn ogen.

Het is ook niet zo VIT mee gewerkt heeft maar ook hun kan je niet blame want was hun eerste keer TW. Marter was een zwak acc maar wel een heel groot acc met belangrijke ligging. VIT had fusie voorstellen moeten aangaan en met hun activiteit hadden ze er wat op kunnen doen.

VIT en Pawn hebben elkaar te laat gevonden wegens beide daar de noodzaak niet van inzagen.

Die Nap met Etern idk hoe je dat kan verantwoorden. Die kerels konden echt niks van dit spel. Kon easy rim opruimen en wat snoepen van Etern zonder risico's te lopen.

Ik kan het weten, wij speelde tijdje tegen Pawn en Etern die samen aanvielen met een kut acc cluster 0 stamdef. Zelfs nog def uit staan.

Naps met zo'n stammen zijn enkel nuttig als je er geen eigen accs mee vastlegt. Er is ook nooit echte leiding geweest in Pawn.

Kort gezegd, zelfs haal je het optimale rendement uit de situatie met het materiaal je destijds ter beschikking had kwam je nog flink te kort. Enkel de startfase was cruciaal en Class verleiden tot de betere accs bij hun in de stam te inviten zie ik niet als iets wat je moet aanmoedigen.
 
Reactiescore
259
Hoezo hebben wij de betere accounts geinvited? met alle respect maar niet dat beelze, mysterious en remine als topspelers van andere werelden bekend stonden. Alleen aes + onze snipe kan je in de categorie topspelers plaatsen. Rest van class is middelmaat of gewoon onder niveau zoals ik.

En nog een ander vraagje, ben t opzich op aantal punten verder wel met je eens, t is niet dat je 100% bullshit uitkraamt, maar waarom ben je later niet op een ander account in pawn of vit gaan spelen?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hai noobjes,

Hier de boostnoob/stabnoob aka noobstiaan zelf.
Zo te zien is mijn keuze om te stoppen met tw verstandig geweest aangezien dit weer zo'n wereld is waar er snel word opgegeven.
Ik had graag willen zien dat class goed getest zou worden maar volgensmij is dat niet echt gebeurd.
Had veel meer verwacht van pawn maar goed.
Zijn er nog leuke dingen gebeurd als ik vragen mag?zoals stabs of flops? Ik heb eigg niks meer gelezen of gehoord tot dit topic.
Respect gaat uit naar roald die met zo'n late start toch weer zover kan komen.

Ook opzich enigsinds respect naar degene die toch maar weer elke dag loggen en de boel draaiend proberen te houden met deze snelheid.
Zo te zien is me oude account (noobstiaan nu phoenix )redelijk goed opgepakt door de nieuwe co's en vraag me af of ze grote dingen bereikt hebben?

Groeten D
Ze wilden graag Pawn en Etern stabben zeiden ze in pm naar ons, niet gelukt. Veel stamdef gekregen maar niet echt verdienstelijk gedeft. Blijven het wel volhouden tot t eind though.
 
Reactiescore
3.576
Hoezo hebben wij de betere accounts geinvited? met alle respect maar niet dat beelze, mysterious en remine als topspelers van andere werelden bekend stonden. Alleen aes + onze snipe kan je in de categorie topspelers plaatsen. Rest van class is middelmaat of gewoon onder niveau zoals ik.

En nog een ander vraagje, ben t opzich op aantal punten verder wel met je eens, t is niet dat je 100% bullshit uitkraamt, maar waarom ben je later niet op een ander account in pawn of vit gaan spelen?

Die accounts die jij nu opnoemt en daar mag Blaze nog bij overigens zijn gemiddeld gezien alsnog veel waardevoller als de gemiddelde Pawn speler. In Pawn zaten misschien 2 goeie actieve spelers.


En ik heb mijn tijd gestoken in account JokersBrain en ben zonder verwachtingen of ambities op deze classic begonnen samen met Beccie (beide onze eerste ooit). Zonder Beccie is de fun er voor mij al helemaal af, ik zou ook liegen als ik zou zeggen er nog iets was dat mij hier op deze classic zou houden, is niet ik verder nog dergelijk goede band met iemand had ik daarvoor zou willen gaan spelen op een ander acc. Redenen om niet verder te spelen zijn er zo in overvloed, o.a wat ik dus al zei.

Daarbovenop op wat ik al zei komt kijken ik geen trek had een doodpaard vooruit te sleuren, ik ga mijn tijd niet steken om overal vv slet te spelen, nachtjes door te halen en als ik dan moet gaan werken er niemand de vv over kan nemen en al mijn tijd verloren moeite is geweest of dat er wel een vv'r is maar het dan gewoon slecht word gedaan. Daar gingen we zeker wel naartoe gaan.

Ik werd al depressief door heel deze classic door het falen van andere accounts. Ga al die gevallen niet gaan opnoemen, maar neem nu op het einde, Phoenix krijgt random aanvallen van Aest, had 25 full def dorpen en gaat stacks van 50k zetten overal en is dan verbaast Aest er overal doorkomt. Beeeasy kwam tips vragen hoe je moet aanvallen enzo, als ik dat nu nog allemaal moet aanleren en weldra heb je front met Class, GL, GG. Als RobinBoris zen pm las binnen de 24 uur was ik al tevreden en ga zo maar door. Was recent leider weer op W66, druk RL. Waarom zou ik mijn tijd hier nog insteken in iets dat toch geen nut heeft. Het is ook gewoon niet leuk om niet op je eigen opgebouwde account te gaan spelen.

Blablablabla kan nog wel effe doorgaan.
 

DeletedUser78972

Guest
Ze wilden graag Pawn en Etern stabben zeiden ze in pm naar ons, niet gelukt. Veel stamdef gekregen maar niet echt verdienstelijk gedeft. Blijven het wel volhouden tot t eind though.
Ah oke thanks voor de uitleg, maar goed dat ik nooit heb gefront met aes anders was mijn rl rip haha.
 
Reactiescore
1.165
Boehoe
 
Reactiescore
1.094
https://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&id=598893

Iemand bij VIT is niet helemaal wakker, en denkt dat hij nog de wereld kan veranderen in 1 dag?

En als dit voor de statistieken wordt gedaan lol wat ik hoorde via via, twstats schrijft de statistieken van de classic over. Over een week of wat lijkt volgens twstats wel helemaal niet of Class ooit heeft bestaan. Maar goed als dit het niveau was op de wereld dan snap ik wel waarom het zo snel gespeeld was.
 

DeletedUser80634

Guest
https://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&id=598893

Iemand bij VIT is niet helemaal wakker, en denkt dat hij nog de wereld kan veranderen in 1 dag?

En als dit voor de statistieken wordt gedaan lol wat ik hoorde via via, twstats schrijft de statistieken van de classic over. Over een week of wat lijkt volgens twstats wel helemaal niet of Class ooit heeft bestaan. Maar goed als dit het niveau was op de wereld dan snap ik wel waarom het zo snel gespeeld was.

Class valt me niet aan; dan maak ik het hun nog lastig tot het laatste moment. Als jij dat niet leuk vind is dat niet mijn probleem.
 

Deleted User - 487958296

Guest
"Lastig"
De wereld is hoe dan ook gewonnen, mafkees.
 

DeletedUser80634

Guest
"Lastig"
De wereld is hoe dan ook gewonnen, mafkees.

Voor mij is het duidelijk dat jullie 'lastig' zijn op mijn acties de voorbije dagen. Dit zag ik via pb en dit zie ik nu hier! Veel plezier nog met jullie circlejerk op de fora!
 
Reactiescore
1.094
Class valt me niet aan; dan maak ik het hun nog lastig tot het laatste moment. Als jij dat niet leuk vind is dat niet mijn probleem.

LOL sorry hoor mr. Butthurt.
Je maakt het ze lastig :redface::redface::redface: de vredesmodus gaat vgm over 2 uur in? Als je denkt dat die 10 a 20 dorpjes die je 'terug'gepakt hebt van een inactief/PA loos beezle ook maar iets aan 'lastig' te noemen is, dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Als je pak hem beet 3 weken geleden Class had aangevallen had je mij niet gehoord. Maar wat je nu doet is kansloos, en zelfs omdat je blijkbaar tot het holst van de nacht nog bezig bent met irriteren ook nog vrij zielig ook.

Ik heb gehoord dat je het doet om de statistieken te verpesten. Dat is echt geniaal! Vooral omdat ze binnen 2 maanden allemaal zijn overgeschreven!

Voor mij is het duidelijk dat jullie 'lastig' zijn op mijn acties de voorbije dagen. Dit zag ik via pb en dit zie ik nu hier! Veel plezier nog met jullie circlejerk op de fora!

Thanks jij bedankt voor alle toffe acties die je uitgevoerd hebt! Voor een buitenstaander die de wereld verloop volgt via het AF was het echt geweldig om jou technieken en skills te zien, vanaf eergister!
 
Reactiescore
259
Gaat die vitality19 no-lifen met 30 graden buiten om een paar dorpjes die er niet toe doen, geniaal:d
 
Reactiescore
1.094
Gaat die vitality19 no-lifen met 30 graden buiten om een paar dorpjes die er niet toe doen, geniaal:d

Niet alleen met 30 graden buiten ook s'nachts. Ja je moet er maar zin in hebben, maar dan als een pak zout reageren haha. Kansloos
 
Bovenaan