Het einde van /Dome

DeletedUser

Guest
u heeft een award ontvangen held van de dag.

begin dan te reageren met je grote mondje :D.


maar goed ontopic fftjes;

Dome was een grote stam met goeie spelers helaas een beetje een k*t houding van sommige.
maar voor sommige spelers echt petje af!:cool:
 

DeletedUser

Guest
wt ? het word steed s minder volgbaar ligt niet aan mij want ik word steeds meer nuchter.

das een argument ,. googl dat is.
 

DeletedUser52567

Guest
wt ? het word steed s minder volgbaar ligt niet aan mij want ik word steeds meer nuchter.

das een argument ,. googl dat is.

jongen toch wake up.....................wacht nee dat lukt niet als je alleen maar belletjes blaast uit je mond en duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zegt
 

DeletedUser

Guest
begin dan te reageren met je grote mondje :D.


maar goed ontopic fftjes;

Dome was een grote stam met goeie spelers helaas een beetje een k*t houding van sommige.
maar voor sommige spelers echt petje af!:cool:

bedankt ik wist wel dat iemand mij zou waarderen , wie ben jij ingame ?
 

DeletedUser

Guest
Wat hoogstaand stukje propoganda hier afgelopen nacht zeg.
@Tara; General ging op BB omdat die noob was, hij vroeg geen OS en deed niks aan zijn dorpenverlies, hij heeft volgens mij zelfs nog een tijdje gezegt dat hij die dorpjes vrijwillig afstond. Toen hij stopte, had ik er nieuwe spelers voor geregeld en toen zette hij het account opeens op BB.
Dus wat handvatje zegt klopt, die vriendelijke vrind heeft me nog 6 mio aan interns aangeboden, sweety.
 

DeletedUser52567

Guest
Wat hoogstaand stukje propoganda hier afgelopen nacht zeg.
@Tara; General ging op BB omdat die noob was, hij vroeg geen OS en deed niks aan zijn dorpenverlies, hij heeft volgens mij zelfs nog een tijdje gezegt dat hij die dorpjes vrijwillig afstond. Toen hij stopte, had ik er nieuwe spelers voor geregeld en toen zette hij het account opeens op BB.
Dus wat handvatje zegt klopt, die vriendelijke vrind heeft me nog 6 mio aan interns aangeboden, sweety.


hij heeft nooit vrijwillig dorpen afgestaan, zijn VV'er zette wel zijn dorpen leeg, dat is het grote verschil, ik wist dat hij er later zelf opeens weer op zat want toen begon hij die dorpen weer te verdedigen.

Later heeft Solo die vv overgenomen dat weet ik wel
 

DeletedUser40402

Guest
dit meen je toch niet?

zo jaa vindt ik het echt zwak ook toen hebben de beste spelers van dome toegegeven zich vergist te hebben in Empire en ook Empire complimente gegeven voor de grote inhaalslag etc etc.

snap dat dome het niet zo op Empire had;), maar beetje gerechtigheid zou op zijn plaats zijn!
voor de rest wat ik al zei nette tekst man!

Tuurlijk meen in ik het, al heb ik het nu wel over het eerste deel van de oorlog. Het 2e deel kan ik niet oordelen want ik speelde op dat moment niet. Maar het eerste deel lag ik aan het front met 12.twaalf.12 en man, man, man wat ik dan gezien heb van sommige spelers, gewoon niet normaal :s
 

DeletedUser52567

Guest
Tuurlijk meen in ik het, al heb ik het nu wel over het eerste deel van de oorlog. Het 2e deel kan ik niet oordelen want ik speelde op dat moment niet. Maar het eerste deel lag ik aan het front met 12.twaalf.12 en man, man, man wat ik dan gezien heb van sommige spelers, gewoon niet normaal :s

dat is ook bullshit want je hebt ook op fujimoto gezeten en toen heb je het van dicht bij kunnen zien, maar het probleem is met jullie allemaal dat jullie niet willen toegeven, dan word er gezegt dorpen werden leeg gezet (zeg niet dat jij dat zei) dan is er wel weer de smoes godly stond geel, terwijl er een heel arsenaal co's op zaten.

waar het omgaat is dat Empire alleen maar "afgezeken" word omdat jullie niet kunnen toegeven dat wij jullie een tijdje ownde.
Ik heb zeer zeker respect voor een aantal spelers binnen dome(of ex dome) en dat zijn in iedergeval oxxis zone en solo verder pffttt
 

DeletedUser40402

Guest
dat is ook bullshit want je hebt ook op fujimoto gezeten en toen heb je het van dicht bij kunnen zien, maar het probleem is met jullie allemaal dat jullie niet willen toegeven, dan word er gezegt dorpen werden leeg gezet (zeg niet dat jij dat zei) dan is er wel weer de smoes godly stond geel, terwijl er een heel arsenaal co's op zaten.

waar het omgaat is dat Empire alleen maar "afgezeken" word omdat jullie niet kunnen toegeven dat wij jullie een tijdje ownde.
Ik heb zeer zeker respect voor een aantal spelers binnen dome(of ex dome) en dat zijn in iedergeval oxxis zone en solo verder pffttt

Fujimoto account zat in McDome, niet in /Dome dus weet niet wat er op dat moment in /Dome aan het gebeuren was ;).
 
Bovenaan