Het einde van /Dome

DeletedUser52567

Guest
die heeft niks tegen dome gedaan , dus ? godly was op geel toen dorpen weredn afgepakt kan je ,...

dat is bullshit wat je zegt hij heeft wel degelijk wat tegen Dome gedaan...mede dankzij en ik zeg mede dankzij voordat dit ook weer uit zijn context word gehaald.

Maar mede dankzij benny6max is genaraln op delete gegaan, waarom??? omdat dome niets voor die jongen deed.
Met genaraln had ik een haat liefde relatie en begon ook medelijden te krijgen met hem.
Niet omdat wij hem aanvielen...nee maar omdat zijn geliefde stam hem in de steek liet.

Voor genaraln respect van mij.

maar even terug op benny don't f@ck wit him, mijn hart is verscheurd omdat hij mij toch met zijn overstap heeft verraden, maar..zeg nooit dat hij niks tegen dome heeft gedaan.

Hij had godly underdog gecleared voor warlord en warlord kon niet een dorpie van hem pakken.

nee ik ben niet blij dat benny is overgestapt, ja ik ben verdrietig omdat hij mij in de steek heeft gelaten.
Maar mijn respect heeft hij, en ik wil hier ook niet meer horen dat hij afgezeken word
 

DeletedUser

Guest
wat generalan wou al langer stoppen vanwege tijd gebrek ik was continu in gesprek alleen toen ik stopt en er een ander op zat ging hij op delete.


moelijk te begrijpen ofz?
 

DeletedUser52567

Guest
wat generalan wou al langer stoppen vanwege tijd gebrek ik was continu in gesprek alleen toen ik stopt en er een ander op zat ging hij op delete.


moelijk te begrijpen ofz?

je moet gewoon geen foute taal uit spreken over spelers waar jij geen weet van heb. benny is nu me vijand ja idd maar voor sommige mensen heb je respect te tonen basta en benny is er een van
 

DeletedUser52567

Guest
wtf praat jij shit elke x met ga maar slapen , ben je moe ofz ?

nee jij weet niet waar het over gaat weekvil en ik maar al te goed.

dit zegt voor mij al genoeg over de verbondenheid in die s*kkel en loser stam van jullie die is 0'0 zoals ik al had verwacht, even een paar nieuwelingen zijn intressant opeens ,maar als die gewoon worden dan zijn ze voor jullie ook niets meer dan alleen maar een paar punten.

helaas is dat mijn grootste fout geweest, ik ben van mijn leden gaan houden en was betrokken bij de speler achter het stomme account kennen jullie nog heel wat van leren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat wat wat ? als ik al shit praat wat praat jij dan wel niet ?

waar zie jij in mn posten staan dat je shit praat?
ik wacht tot je je zelf gaat verdedigen omdat je mij als noob uitschold maar mevrouwtje handvat:p die dacht het beter te weten maar zegt er niks meer over omdat handvatje het zelf al weet dat het niet zo slim en eerlijk was.
handvatje begon weer stoer te praten:D zonder dat je het zeker weet.
 

DeletedUser57892

Guest
noob.jpg
 

DeletedUser52567

Guest
u heeft een award ontvangen held van de dag.

hey je hoeft mij er geen award voor te geven hoor, maar als dit het enigste is waar je mee kan komen dan zegt dat veel over jou capaciteiten.........................niks dus
 
Bovenaan