Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
1.075
Is natuurlijk maar de vraag hoe oke een overgang is naar de vijand als je daardoor je hele stamcluster verneukt en phalanxen blootlegt. Ken de precieze situatie niet, maar kan wel begrijpen waarom dit als stab aanzien zou worden

Als een wereld bestaat uit 4 stammen met elk 5 stamleden die hun clusters afgericht hebben op een 2 vs 2 oorlog lijkt het niet echt oke natuurlijk :p

En dan nog de manier waarop

20210109_234102.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
92
Als een wereld bestaat uit 4 stammen met elk 5 stamleden die hun clusters afgericht hebben op een 2 vs 2 oorlog lijkt het niet echt oke natuurlijk :p

En dan nog de manier waarop

20210109_234102.jpg

Daar trek je het dan uit de context want alles er voor is er niet ;).
Wat is dan gebeurd ?
Sais kreeg inc was weg , amnesty kreeg inc geen tijd.
Efja was bij inc nergens te bespeuren ...
Die herpakte zich op einde wel netjes.
Dat was op voorhand te voorspellen zag je ook aankomen vandaar dat we nog iets wouden van maken!
Vanaf begin bedoel ik mee als wij uit de stam al waren uit onvrede zijn we terug gekomen en zijn sais en amnesty er bij gekomen.

Weet je die 2 spelers op bad vanaf de start verdiende gwn heel hard die ww.
Maar de stam was gwn onderbemand en op een classic is dat dodelijk zou je zelf ook moeten snappen.
Wat moet je doen je naar slachtbank laten leiden ?
Nee je zoekt opties
 

Deleted User - 487957162

Guest
Die domme mongolen die liken + jou maken ook wel het "saltydown koppel". Jij weet niet eens hoe mijn naam tot stand is gekomen en wie het verzonnen heeft. Ik denk soms echt dat jij wat gloeilampjes mist in jouw leven.. Sjongejonge wat ben jij een helder licht zeg. Beetje lopen janken als ik wat reageer en lekker vieze spelers uitlach, omdat ik ze bij de gevoelige snaar pak. Las net al dat jij bepaalde spelers hoog had zitten. Zegt genoeg over jouw niveau kerel. Ik hoop dat jij n beetje fatsoenlijk tw leert spelen ipv stomme manieren zoals bans etc moet hebben om dingen te winnen.(of KEIHARD VERLIEZEN, zoals op w74!) Saltydownnoobje.

Bij het lezen van dit bericht vraag ik mij af wie er salty is.
 
Reactiescore
1.075
Daar trek je het dan uit de context want alles er voor is er niet ;).
Wat is dan gebeurd ?
Sais kreeg inc was weg , amnesty kreeg inc geen tijd.
Efja was bij inc nergens te bespeuren ...
Die herpakte zich op einde wel netjes.
Dat was op voorhand te voorspellen zag je ook aankomen vandaar dat we nog iets wouden van maken!
Vanaf begin bedoel ik mee als wij uit de stam al waren uit onvrede zijn we terug gekomen en zijn sais en amnesty er bij gekomen.

Weet je die 2 spelers op bad vanaf de start verdiende gwn heel hard die ww.
Maar de stam was gwn onderbemand en op een classic is dat dodelijk zou je zelf ook moeten snappen.
Wat moet je doen je naar slachtbank laten leiden ?
Nee je zoekt opties

Als je niet gewoon wilt strijden voor je winst en enkel behalen door interns en fusies met tegenstanders moet je gewoon wegblijven van een classic?
Daarbij zeg je in bovenstaande screen gewoon dat amnesty het goed deed. Dat spreek je nu tegen.
Ik kan alle screens gerust tonen maar dat maakt weinig uit aangezien het erop neer komt dat er maar 1 van de 5 accs niet presteerde en je daarom naar de vijand zou getrokken zijn.
 
Reactiescore
59
omdat ik naar de vijandelijke stam ging? dan zijn al jullie recruits uit method ook stabbers lol. niet zo salty doen omdat je verloren hebt
nee, omdat je met volledige info van ons account naar het aangrenzende Fix-account ging zonder enige waarschuwing aan je co's

en ik ben niet salty, heb persoonlijk w74 al niet meer gespeeld sinds augustus (nog voor jij je co's gestabbed had), toen heb ik het aan mijn (goeie) co's overgelaten

maar van wat ik vernomen heb, hebben zij ook niet echt verloren, want als iemand verliest, wil dat zeggen dat er ook een winnaar moet zijn en dit kan je toch echt geen winst noemen imho :engel:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
34
nee, omdat je met volledige info van ons account naar het aangrenzende Fix-account ging zonder enige waarschuwing aan je co's

en ik ben niet salty, heb persoonlijk w74 al niet meer gespeeld sinds augustus (nog voor jij je co's gestabbed had), toen heb ik het aan mijn (goeie) co's overgelaten

maar van wat ik heb vernomen heb, hebben zij ook niet echt verloren, want als iemand verliest, wil dat zeggen dat er ook een winnaar moet zijn en dit kan je toch echt geen winst noemen imho :engel:
dan zijn mafketel en snake etc ook stabbers omdat ze met alle staminfo naar de vijand gingen en fronten tegen hun oude stam? enigste verschil is dat zij een heel acc meepakten en ik gewoon overstapte. geen idee wie jij zelfs bent
 
Reactiescore
59
Als je een beetje logisch nadenkt, kan je vermoeden dat ik de accounteigenaar ben. En als je al niet meer weet wie dat is, dan bevestig je mijn punt des te meer

over mafketel en snake hun daden weet ik onvoldoende, dus daar ga ik me ook niet over uitspreken
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
omdat ik naar de vijandelijke stam ging? dan zijn al jullie recruits uit method ook stabbers lol. niet zo salty doen omdat je verloren hebt
Jij kan nou niet bepaald ontkennen dat je hier hebt gestabd. Sorry :p
 
Reactiescore
92
Als je niet gewoon wilt strijden voor je winst en enkel behalen door interns en fusies met tegenstanders moet je gewoon wegblijven van een classic?
Daarbij zeg je in bovenstaande screen gewoon dat amnesty het goed deed. Dat spreek je nu tegen.
Ik kan alle screens gerust tonen maar dat maakt weinig uit aangezien het erop neer komt dat er maar 1 van de 5 accs niet presteerde en je daarom naar de vijand zou getrokken zijn.
Weet je eigenlijk wel wat er gebeurd is ?
We waren met 5 mensen en 3 mensen waren ineens verdwenen.
Dan heb je efja die terug kwam en namen we amnesty en sais er bij.
Op dat moment groeide amnesty goed en deed aanvallend mee.
Tot hij inc had dan had hij geen tijd meer en sais had ook geen tijd om te deffen.
Das 5 personen die ons en leera gewoon lieten vallen.
Je kan niet met 2 acc een wereld winnen tegen 2 stammen dus 10 leden plus alle mbs dus dat gaat niet overstrijden.
Ik denk dat bad heel goed gestrijden heeft telkens als alle inc kwam en maar bleef deffen en dan nog eens andere accounts breken.
Wij waren lang nr 1 op de wereld en nummer 2 , is er veel intern ja.
Maar wij hebben wel 2 accounts gebroken van defqon en dat 1 acc is er op een lelijke manier boven op gekomen.
Als wij gewoon een deftige stam hadden met 5 actieve leden was het iets anders en dat probeerde ik te regelen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
het was hoogstens niet netjes. jij hebt precies hetzelfde gedaan op w63, waar je aan beide kanten hebt zitten deffen toch? en er zijn vast nog werelden waar je aan beide kanten hebt gespeeld
Verschil is dat ik nooit in de stamchat op 63 zat of daar meer dan 2 uur heb gespeeld. Jij speelde actief binnen Planet en stapte over naar Fix. Dat is wel een klein verschilletje.
 
Reactiescore
2.878
nee, omdat je met volledige info van ons account naar het aangrenzende Fix-account ging zonder enige waarschuwing aan je co's

Detlefst heeft zowel prive als in account chat nooit gesproken over Rhino. Enige dat hij zei was dat de activiteit 24/7 was. Overigens was hij met een goede 2 weken ook inactief.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957162

Guest
Detlefst heeft zowel prive als in account chat nooit gesproken over Rhino. Enige dat hij zei was dat de activiteit 24/7 was. Overigens was hij met een goede 2 weken ook inactief.

Dorpsmafketel had zelf ook niet aangevallen op een gebanned account. Hij had zijn neefje van 8 gevraagd om de aanvallen en edels te versturen. Zelf heeft die er ook nooit over gesproken in de chat & was 2 weken inactief.
 
Reactiescore
2.878
Dorpsmafketel had zelf ook niet aangevallen op een gebanned account. Hij had zijn neefje van 8 gevraagd om de aanvallen en edels te versturen. Zelf heeft die er ook nooit over gesproken in de chat & was 2 weken inactief.

Dat lampje van je is gedoofd of niet?
 
Bovenaan