Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
2
Ga je serieus nu stoer doen? Die gast speelde al zo lang niet meer. Dat heet niet gebroken dat heet gewoon gestopt zonder dat iemand het wist.
Maar hey je hebt nu tenminste een mooie winst erbij ;)

Snap sowieso niet waarom mensen hier nog over praten. Beste is dat iedereen op W74 gewoon delete gaan en de mini spelers de ww laten geven, maar daar hebben jullie de ballen niet voor, want stiekem zijn jullie allemaal apetrots op de ww.

haha dat zou pas nice zijn
 
Reactiescore
106
Planet stond ruim voor op Fix, daarom zat Fix te wachten op een akkefietje om die unidorpen sneaky te gaan uppen.

Jammer dat je tegen de gemaakte afspraken in, de Wereld op deze manier wilt gaan winnen.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Was het niet planet die zei dat de unirush sws gingen winnen? En dat ze fix nog de kans gaven om niet te uppen aangezien ze kansloos waren?
 
Reactiescore
372
Planet stond ruim voor op Fix, daarom zat Fix te wachten op een akkefietje om die unidorpen sneaky te gaan uppen.

Jammer dat je tegen de gemaakte afspraken in, de Wereld op deze manier wilt gaan winnen.

De voorsprong van Planet is niet behaald door dorpenwinst op F!x, enkel door recruits, dus weet niet wat je nu probeert te zeggen?
 
Reactiescore
1.380
De voorsprong van Planet is niet behaald door dorpenwinst op F!x, enkel door recruits, dus weet niet wat je nu probeert te zeggen?

Replay de wereld maar eens jochie. Maar waar hebben we het over tbh ben ik blij dat wij de wereld niet winnen. Misschien had ik niet naar mijn co spelers moeten luisteren en toch gewoon op delete zetten had hun ook een giga tijd gescheeld.

Wat een trieste wereld was dit en ook nog die instellingen hhaah. Totaal geen kwaliteit op deze wereld.
 
Reactiescore
1.525
Replay de wereld maar eens jochie. Maar waar hebben we het over tbh ben ik blij dat wij de wereld niet winnen. Misschien had ik niet naar mijn co spelers moeten luisteren en toch gewoon op delete zetten had hun ook een giga tijd gescheeld.

Wat een trieste wereld was dit en ook nog die instellingen hhaah. Totaal geen kwaliteit op deze wereld.
Hadden jullie dat echt overwogen? Potverdikkie had het maar gedaan dan was Speeder nog een gevaar geworden voor de huidige ranglijst top 3 met de vele kwaliteiten op het account
 

Deleted User - 487957162

Guest
Benieuwd wanneer de verkoop van dorpen weer start van Illy. Speler is “gekickt” net als Martijn “gestopt” is voor het hacken van een account.
 
Reactiescore
372
Benieuwd wanneer de verkoop van dorpen weer start van Illy. Speler is “gekickt” net als Martijn “gestopt” is voor het hacken van een account.

Leuk man, je beweerde ook al zoiets in de PM, dacht dat ik dat daar al had afgehandeld. Heb je bewijs? Anders graag kappen met je leugens over een speler die het ww niet heeft en idd hier niet meer speelt.

Als jij wil beweren van wel mag je mij bewijs leveren, tot die tijd gewoon mondje stil.
 
Reactiescore
106
Leuk man, je beweerde ook al zoiets in de PM, dacht dat ik dat daar al had afgehandeld. Heb je bewijs? Anders graag kappen met je leugens over een speler die het ww niet heeft en idd hier niet meer speelt.

Als jij wil beweren van wel mag je mij bewijs leveren, tot die tijd gewoon mondje stil.

Je mag blij zijn dat Inno niet de helft van je dorpen heeft afgepakt, want door ergens anders illegaal te loggen was het gewoon een dubbelog!

Beter jullie naam veranderen in:
Narcissistic Illygaal :eek: :mad: :eek:
 
Reactiescore
1.075
Rek deze wereld eens iets langer boiis, het vlaggen farmen gaat net zo goed!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Leuk man, je beweerde ook al zoiets in de PM, dacht dat ik dat daar al had afgehandeld. Heb je bewijs? Anders graag kappen met je leugens over een speler die het ww niet heeft en idd hier niet meer speelt.

Als jij wil beweren van wel mag je mij bewijs leveren, tot die tijd gewoon mondje stil.

Bewijs genoeg dat account Illy een hack heeft gepleegd. Voor mij zal je altijd een hackertje blijven.
 
Reactiescore
106
Illegaal op andermans account inloggen om vervolgens moedwillig troops weg te sturen naar de andere kant van de wereld etc. is echt wel het laagste wat je kunt doen. Zo'n speler is TW onwaardig en behoort eigenlijk een levenslange ban te krijgen.
 
Reactiescore
1.525
eigenlijk zijn de laagste dingen die gebeuren wel de leukste dingen en hetgeen het meest over gesproken wordt haha? neem nou de clusterfucks, eigenlijk zouden we daar allemaal niet meer moeilijk over moeten doen??? of edellijnen tussen stammen afspreken? überhaupt wereldafspraken verpesten het ben ik inmiddels van mening.
 
Bovenaan