Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
1.365
Gefeliciteerd met die zeer knappe verdiende prachtige wereldwinst! Vergeet niet je handtekening te updaten he.
Bedankt, ik zou het zeker toevoegen, heb ook het meeste gedaan van iedereen in deze wereld, omdat ik gewoon de beste twer van w74 ben.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
68
Tis nog niet klaar he natuurlijk ! Iedereen kan nog winnen
 
Reactiescore
1.918
ik zie 2 spelers zonder front en 1 speler met een afschuwelijk klein front/totaal dorpen ratio


wat zegt dit precies
 

Deleted User - 487957162

Guest
Bijna iedereen heeft deze wereld zijn account bij elkaar geinternd, wat wil je zeggen?
 
Reactiescore
1.237
Hij reageert puur op je stamgenoot. Wat wilt die zeggen?
Ik denk dat die wilt zeggen dat zij er veel meer geld hebben ingestoken dus rechtmatige winnaars zijn! :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
ik zie 2 spelers zonder front en 1 speler met een afschuwelijk klein front/totaal dorpen ratio


wat zegt dit precies

Dat F!X de meest chanante wereldwinst pakt in de tot nu toe 77 werelden en je beter het account weg kan gooien waar die wereldwinst op staat?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Quitten hihi net zoals ik heb gedaan
 
Reactiescore
743
Grappige is dat het enige accounts die gebroken zijn van de 2 stammen van Planet zijn. Heerlijk/Pasja hebben vgm 2 accounts gebroken van Planet. Turtle zelf heeft dan ook Zireael gebroken. Welk account heeft Planet van F!x gebroken dan? Op de ban bij ILLY na dan en daar wat dorpen gepakt te hebben en zelfs dat acc niet te kunnen breken :c
 
Reactiescore
1.918
HAHA
 
Bovenaan