Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
1.237
fetchimage
Stop eens met online checks???
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
oke sorry

IK BELOOF DAT IK NOOIT MEER ZAL ONLINE CHECKEN
 
Reactiescore
242
Raar dat de leider van Planet me dit dan vertelde. Tevens wou je samen met Niels op Turtles komen spelen, waarbij Niels wel mocht komen.

Het feit dat je de persoonlijke kant op moet gaan zegt ook weer genoeg over je. Triest figuur, zoals menig over je denken. Daag je trouwens uit om de onwaarheden mooi op te lijsten en ontkrachten, roepen en persoonlijk aanvallen kan immers iedereen.

ik mocht ook komen op turtles, maar heb dit niet gedaan. Als je bevestiging zoekt, vraag maar aan @.RidingMyDirtyPony ;) net zo’n gek verhaal als dat perfection geweigerd was bij fix? Terwijl de onderhandelingen niet voortgezet werden vanuit perfection.

ook werd net even bevestigd door @Philosophy of Plato dat ik niet actief ben als co, danwel als nood-co. Direct 2 dingen ontkracht waar jij een andere waarheid van typt op dit forum. Ik heb geen idee wie die plato is en hoe hij dat weet, maar iedereen op perfection kan beamen dat ze mij niet meer hoeven te berichten om ook maar iets te doen op perfection. Daarbij ook een screen van afgelopen vrijdag waarbij iemand vroeg om in te vallen op perfection. Heb je nog meer misselijkmakende onwaarheden over mij te vertellen op t forum? Zal ik ze allemaal de grond in trappen als je dat zo graag hebt. 9FAD8A1F-B4CB-4527-A32E-B9E902A8A912.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
152
ik mocht ook komen op turtles, maar heb dit niet gedaan. Als je bevestiging zoekt, vraag maar aan @.RidingMyDirtyPony ;) net zo’n gek verhaal als dat perfection geweigerd was bij fix? Terwijl de onderhandelingen niet voortgezet werden vanuit perfection.

ook werd net even bevestigd door @Philosophy of Plato dat ik niet actief ben als co, danwel als nood-co. Direct 2 dingen ontkracht waar jij een andere waarheid van typt op dit forum. Ik heb geen idee wie die plato is en hoe hij dat weet, maar iedereen op perfection kan beamen dat ze mij niet meer hoeven te berichten om ook maar iets te doen op perfection. Daarbij ook een screen van afgelopen vrijdag waarbij iemand vroeg om in te vallen op perfection. Heb je nog meer misselijkmakende onwaarheden over mij te vertellen op t forum? Zal ik ze allemaal de grond in trappen als je dat zo graag hebt. Bekijk bijlage 25338

Het ligt iets genuanceerder rick, jij bent uiteindelijk geweigerd op turtles, kan de screens er wel bijhalen, maar weet je zelf ook wel.
 
Reactiescore
967
Ik hoorde dat feestcomité een furry is? Heb hier wel screens van, maar volgens mij weten we allemaal wel dat ik gelijk heb.
 
Reactiescore
2.477
ik mocht ook komen op turtles, maar heb dit niet gedaan. Als je bevestiging zoekt, vraag maar aan @.RidingMyDirtyPony ;) net zo’n gek verhaal als dat perfection geweigerd was bij fix? Terwijl de onderhandelingen niet voortgezet werden vanuit perfection.

ook werd net even bevestigd door @Philosophy of Plato dat ik niet actief ben als co, danwel als nood-co. Direct 2 dingen ontkracht waar jij een andere waarheid van typt op dit forum. Ik heb geen idee wie die plato is en hoe hij dat weet, maar iedereen op perfection kan beamen dat ze mij niet meer hoeven te berichten om ook maar iets te doen op perfection. Daarbij ook een screen van afgelopen vrijdag waarbij iemand vroeg om in te vallen op perfection. Heb je nog meer misselijkmakende onwaarheden over mij te vertellen op t forum? Zal ik ze allemaal de grond in trappen als je dat zo graag hebt. Bekijk bijlage 25338
Denk dat de screens van Mark wel genoeg zeggen. Je moet ook weten dat moest dit bekend worden in F!x er dusdanig veel kritiek zou komen dat dat feestje niet doorging. Ook dat je het zelf eerst voorstelde, haha.
Over die recruit klopt volgens mij niet hoor? Jullie vroegen te joinen, enkelingen hier hielden de deur op een kier en hebben gewoon geluisterd. Nooit was er de intentie van de stam uit om te recruiten. Helaas kan ik het niet staven met screens aangezien ik zelf niet bij de gesprekken zat, maar goed. Dat jullie intentie er was vind ik al genoeg zeggen, andere voorstellen hebben jullie immers ook gedaan om gewoon Planet te naaien. Jullie stemden immers voor om Ice een NAP te geven vanuit F!x zodat Perfection 300 stackdefjes van ze kon gebruiken.

Jezus, overdrijven is ook een vak zo te zien. Misschien mijn post nog eens lezen, ik typte 'ik HOORDE', dat wil niet zeggen dat ik dat als waarheid loop te verkondigen? Dan had ik immers wel een andere woordkeuze gebruikt. Aangezien ik dit hoorde van een Planet leider vind ik het best logisch ik het hier kom benoemen. Feit dat je dit allemaal als 'mislijkmakend' ziet zegt genoeg over in wat voor eigen bubbeltje je leeft. Het is nog steeds een P&P forum, dan is het veel mislijkmakender van jou om de persoonlijke aanval in te zetten. :wink:

Tevens ben ik 17 dus gelieve geen mislijkmakende onwaarheden te verkondigen over me, dat kan namelijk echt niet?? Grgr
 

Deleted User - 487957162

Guest
Waarom ga je dan niet lekker dingen doen voor een 17 jarige ipv elke nacht TW’en.
 
Reactiescore
2.477
Waarom ga je dan niet lekker dingen doen voor een 17 jarige ipv elke nacht TW’en.
Ik nacht nagenoeg niet meer dus dat scheelt, was ook enkel tijdens corona omdat er dan niks mocht gedaan worden? Sommige mensen hebben nu eenmaal minder slaap nodig. Je moet dringend eens het zand uit je kut halen, nog nooit zo'n salty noob gezien die enkel huilt op het AF en er niks van bakt IG.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je hebt nog nooit een dorp gepakt + er is nog nooit een aanval op je geweest. Wie heeft trouwens de meeste verslagen tegenstander op W74? Uhu.
 
Reactiescore
2.477
Je hebt nog nooit een dorp gepakt + er is nog nooit een aanval op je geweest. Wie heeft trouwens de meeste verslagen tegenstander op W74? Uhu.
Screenshot_2020-12-09-09-00-24.jpg
Toen heeft een Planet speler je wakker moeten bellen voor VV. Je account stond super slecht volgens hem en erna ging je full deff met nog super veel stamdeff. Proficiat. OD award zegt gelukkig niets, tis niet bepaald een prestatie om een niet serieuze 'massa' B OK te zetten?
 
Reactiescore
242
Veel te veel “volgens mij” en “horen zeggen” in je bericht. Bij deze reageer ik niet meer op jouw beschuldigingen en losse flodders. Blijkbaar zit er niet in bij jou om te zeggen: “joh rick, je hebt gelijk, ik zat er langs”. Ook naar meerdere bewijzen etc etc. Ik wens je verder een bijzonder mooie dag!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Bekijk bijlage 25348
Toen heeft een Planet speler je wakker moeten bellen voor VV. Je account stond super slecht volgens hem en erna ging je full deff met nog super veel stamdeff. Proficiat. OD award zegt gelukkig niets, tis niet bepaald een prestatie om een niet serieuze 'massa' B OK te zetten?

Haha maat. Je lult echt zoveel poep. De eerste 5 dorpen waren recaps. Dan heb ik nog 2 dorpen gratis afgestaan aan Panda. Ten slotte heeft panda zijn MB 2/3x gerecapt. Met andere woorden heeft Panda ongeveer 3-5 dorpjes weten te pakken. Ik ben tijdelijk even full deff gegaan, om zireael overname te helpen. Blijkbaar heeft het geholpen, want turtles had geen dorp meer gepakt. Verder is het meer dom van jullie dat jullie dan 2x dood lopen op mijn account.

Ga alsjeblieft nou niet doen alsof het een "niet serieuze" massa was. Er zijn 1200 clears + 140 edels getimed in een tijdsbestek van 1,5 uur. Was zeker de bedoeling om alles dood te lopen. Jullie hebben gewoon hard gefaald.
 
Reactiescore
2.477
Veel te veel “volgens mij” en “horen zeggen” in je bericht. Bij deze reageer ik niet meer op jouw beschuldigingen en losse flodders. Blijkbaar zit er niet in bij jou om te zeggen: “joh rick, je hebt gelijk, ik zat er langs”. Ook naar meerdere bewijzen etc etc. Ik wens je verder een bijzonder mooie dag!
Imagine wenen om excuses voor iets waar de essentie gewoon van klopt als je net zelf iemand persoonlijk hebt aangevallen. De ironie :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
2.477
Haha maat. Je lult echt zoveel poep. De eerste 5 dorpen waren recaps. Dan heb ik nog 2 dorpen gratis afgestaan aan Panda. Ten slotte heeft panda zijn MB 2/3x gerecapt. Met andere woorden heeft Panda ongeveer 3-5 dorpjes weten te pakken. Ik ben tijdelijk even full deff gegaan, om zireael overname te helpen. Blijkbaar heeft het geholpen, want turtles had geen dorp meer gepakt. Verder is het meer dom van jullie dat jullie dan 2x dood lopen op mijn account.

Ga alsjeblieft nou niet doen alsof het een "niet serieuze" massa was. Er zijn 1200 clears + 140 edels getimed in een tijdsbestek van 1,5 uur. Was zeker de bedoeling om alles dood te lopen. Jullie hebben gewoon hard gefaald.
Oja klopt, maar ga dan niet roepen dat we nooit een dorp hebben genomen.

Ik vond het nooit slim om op GT te gaan hoor en de planningen waren 2x meer dan schrijnend. Ben al geruime maand inactief asf en ben nu sinds unirush volledig gequit. Ik noem iets pas een serieuze massa als er wel degelijk wordt gepland, om torens wordt heen gewerkt, goed gefaked en deftig edels getimed ipv hersenloos clears spammen. Correct me if I'm wrong, ben gequit zoals ik reeds zei.
 
Bovenaan