Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
270
Heerlijk al die reacties van F!X :’) blij dat ik maand geleden gestopt ben op w74 om mijzelf te distantiëren van wat er over en weer gebeurt... maar de gene die t hardste wijzen, zijn uiteraard de grootste hypocrieten. Hou het bij jezelf, ga niet wijzen maar denk bij jezelf, wat had ik zelf beter kunnen doen.

daarbij was planet ook al lang voorbereid om de unirush aan te gaan. Durf ik openlijk op het AF te vertellen

Dan weet jij meer dan mensen die daadwerkelijk in planet spelen. Er stond letterlijk 0 gs in de uni
 
Reactiescore
2.477
Heerlijk al die reacties van F!X :’) blij dat ik maand geleden gestopt ben op w74 om mijzelf te distantiëren van wat er over en weer gebeurt... maar de gene die t hardste wijzen, zijn uiteraard de grootste hypocrieten. Hou het bij jezelf, ga niet wijzen maar denk bij jezelf, wat had ik zelf beter kunnen doen.

daarbij was planet ook al lang voorbereid om de unirush aan te gaan. Durf ik openlijk op het AF te vertellen
Haha de ironie druipt van deze post. Jij bent degene die nu de vingerwijst, wat probeert te sneren maar feitelijk ben je degene die hier even hard in geeft meegedaan. Vv's draaien in de rim van de vijand en solliciteren achter de rug van je stam bij de vijand? Dát is hypocrisie, grappenmaker.
 
Reactiescore
242
Haha de ironie druipt van deze post. Jij bent degene die nu de vingerwijst, wat probeert te sneren maar feitelijk ben je degene die hier even hard in geeft meegedaan. Vv's draaien in de rim van de vijand en solliciteren achter de rug van je stam bij de vijand? Dát is hypocrisie, grappenmaker.

vv draaien in de rim, ik ben even op zoek naar waar er afgesproken was dat het niet mocht. Kan jij wat laten zien dat het niet mag? Ik ga niet eens beginnen wat een stab fix en laurensvogel, icegirl geleverd hebben, of wat er met ad gebeurt is waardoor een account als icegirl hulp nodig had. Ook nadat zij aan het lijntje gehouden werden door enkele personen in planet zodat icegirl fix niet zouden joinen maar ook geen hulp kregen terwijl dit wel afgesproken was. Icegirl is van alle kanten genaaid en dit gunde ik hun niet en heb ze dus een handje geholpen ;)

daarbij wilde ik plezier in t spel en distantiëren van planet, eventueel door fix te joinen en dan defensief de uitdaging te vinden. Toen kwam ik er eigenlijk nog meer achter wat martijn voor een persoon was en nog enkele andere waar de onderhandelingen mee bezig waren. Ik ben uit de onderhandelingen gestapt zonder een ja of nee en heb het account op delete gezet en nooit meer gelogd op w74 ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
vv draaien in de rim, ik ben even op zoek naar waar er afgesproken was dat het niet mocht. Kan jij wat laten zien dat het niet mag? Ik ga niet eens beginnen wat een stab fix en laurensvogel, icegirl geleverd hebben, of wat er met ad gebeurt is.

daarbij wilde ik plezier in t spel en distantiëren van planet, eventueel door fix te joinen en dan defensief de uitdaging te vinden. Toen kwam ik er eigenlijk nog meer achter wat martijn voor een persoon was en nog enkele andere waar de onderhandelingen mee bezig waren. Ik ben uit de onderhandelingen gestapt zonder een ja of nee en heb het account op delete gezet en nooit meer gelogd op w74 ;)
Toch algemeen geweten dat VV draaien in de rim en dergelijke niet netjes is? Je kan niet bot en been klagen over de haat tussen 2 stammen als je zelf acties onderneemt die dit in de hand werken? Dat is gewoon schrijnend hypocriet en dat weet je verdomd goed.
Hoe kan F!x gestabt hebben in die situatie? Laurens vond het niet netjes dat er VV werd gedraaid in de rim van de tegenstander, evenals ze allanger een BG met ice hadden maar alsnog, achter hun rug, gesprekken hadden met ons. Dat zij niet achter zo'n acties staan is enkel toe te juichen. Rare opmerking.

Dus jij wou overstappen naar de vijand en dan ga je hun blamen dat ze naar je luisterde? Het kan niet gekker worden? Zodra ik van die onderhandeligen wist heb ik duidelijk gemaakt dat die recruit er nooit zou komen. Erna is F!x dit eerlijk aan Planet komen melden. Dat jij dan je account op delete gooit zegt ook al weer genoeg over je. Tevens hoorde ik dat je nog steeds 'noodco' bent maar tegelijk ook wou komen co'en in F!x, apart.
 
Reactiescore
242
Ik denk dat je jezelf verkeerd hebt laten informeren. Vele dingen kloppen namelijk niet ;) ik nood-co? Ik heb gezegd niks meer met w74 te maken te willen hebben en ze mij niet meer moesten appen. Ik blame ze niet om te luisteren, maar wat er gebeurde in de gesprekken, dat maakte mij duidelijk dat ik dat ook niet wilde. Je praat ontzettend veel, maar je zegt heel weinig. Er zitten dusdanig veel onwaarheden in jouw bericht die voor jouw 16jarige hoofd waarheid zijn, dat ik te lang bezig zou zijn met alles uit te schrijven en daarbij ook onderbouwing zou moeten zoeken.
 
Reactiescore
76
Er wordt al 85 keer beweerd dat de unirush van F!x een reactie is op die van Planet? Je statement hier bewijst het tegendeel. Overigens was het aanzetten van de uni bij Planet een reactie op een bericht vanuit F!x dat er zou worden overgegaan op een unirush in F!x.

er werd gezegd dat uni planet eerder lvl 2 was volgens mij niet dat wij erop reageerden... kan het fout hebben maar weet dat ik dat niet heb gezegd. Wel dat het eerder level 2 was dan fix.

En wat had jij dan verwacht? Rozengeur en maneschijn? Zo kortzichtig ben je toch niet.

zie bijlage @DorpMafketels1 :D
 

Bijlagen

  • B2C5C32B-86D9-4A5E-91CA-D86B7E2F3B95.jpeg
    B2C5C32B-86D9-4A5E-91CA-D86B7E2F3B95.jpeg
    206,8 KB · Weergaven: 29
Reactiescore
2.477
Ik denk dat je jezelf verkeerd hebt laten informeren. Vele dingen kloppen namelijk niet ;) ik nood-co? Ik heb gezegd niks meer met w74 te maken te willen hebben en ze mij niet meer moesten appen. Ik blame ze niet om te luisteren, maar wat er gebeurde in de gesprekken, dat maakte mij duidelijk dat ik dat ook niet wilde. Je praat ontzettend veel, maar je zegt heel weinig. Er zitten dusdanig veel onwaarheden in jouw bericht die voor jouw 16jarige hoofd waarheid zijn, dat ik te lang bezig zou zijn met alles uit te schrijven en daarbij ook onderbouwing zou moeten zoeken.
Raar dat de leider van Planet me dit dan vertelde. Tevens wou je samen met Niels op Turtles komen spelen, waarbij Niels wel mocht komen.

Het feit dat je de persoonlijke kant op moet gaan zegt ook weer genoeg over je. Triest figuur, zoals menig over je denken. Daag je trouwens uit om de onwaarheden mooi op te lijsten en ontkrachten, roepen en persoonlijk aanvallen kan immers iedereen.
 
Reactiescore
54
Ik denk dat je jezelf verkeerd hebt laten informeren. Vele dingen kloppen namelijk niet ;) ik nood-co? Ik heb gezegd niks meer met w74 te maken te willen hebben en ze mij niet meer moesten appen. Ik blame ze niet om te luisteren, maar wat er gebeurde in de gesprekken, dat maakte mij duidelijk dat ik dat ook niet wilde. Je praat ontzettend veel, maar je zegt heel weinig. Er zitten dusdanig veel onwaarheden in jouw bericht die voor jouw 16jarige hoofd waarheid zijn, dat ik te lang bezig zou zijn met alles uit te schrijven en daarbij ook onderbouwing zou moeten zoeken.

ik kan beamen dat hij zeker niet meer op perfection speelt, ook niet als co.
 
Reactiescore
152
Er wordt al 85 keer beweerd dat de unirush van F!x een reactie is op die van Planet? Je statement hier bewijst het tegendeel. Overigens was het aanzetten van de uni bij Planet een reactie op een bericht vanuit F!x dat er zou worden overgegaan op een unirush in F!x.

Wij hadden iig afgesproken samen met ezzie om er een datum en tijd aan vast te plakken, zodat beide partijen gelijke kansen zou hebben, alleen zou jij mij nog een go geven daarvoor, helaas is dit dus niet gelukt en is men op eigen initiatief de uni gaan rushen ipv de afspraken tussen beide stammen af te wachten.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wij hadden iig afgesproken samen met ezzie om er een datum en tijd aan vast te plakken, zodat beide partijen gelijke kansen zou hebben, alleen zou jij mij nog een go geven daarvoor, helaas is dit dus niet gelukt en is men op eigen initiatief de uni gaan rushen ipv de afspraken tussen beide stammen af te wachten.
Ik zou 't met de stam bespreken, aangezien het een voorstel was. Blijkbaar was 't een voorstel dat in de praktijk niet haalbaar was door de dynamiek van 't account in F!x dat de uni's bezit.
 
Reactiescore
76
Zoek het woord BSO betekenis eens op zowel Nederlands als Belgisch. Het zal je verbazen dat een woord dat er het zelfde uitziet zo kan verschillen... dit woord lijkt een beetje op w74, iedereen is het zelfde enkel hebben enkele andere kijk op bepaalde gebeurtenissen dus zal je andere perspectieven hebben.. best grappig als je er zo bij na denkt.. ook een prima voorbeeld want in beide gevallen zijn beide kampen dit.... leuk hoor zoek maar op BSO.
 
Reactiescore
2.477
En toch heeft f!x nog niet zo lang geleden vv's gedraaid in MOTW, een stam in de westelijke rim van planet?:rolleyes2:
Was er volgens mij maar eentje, nadat F!x er behoorlijk klaar mee was na de meervoudige VV's in onze rim. Kan ik ze ook niet kwalijk nemen, had het wellicht zelf niet gedaan maar goed
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
vv draaien in de rim, ik ben even op zoek naar waar er afgesproken was dat het niet mocht. Kan jij wat laten zien dat het niet mag? Ik ga niet eens beginnen wat een stab fix en laurensvogel, icegirl geleverd hebben, of wat er met ad gebeurt is waardoor een account als icegirl hulp nodig had. Ook nadat zij aan het lijntje gehouden werden door enkele personen in planet zodat icegirl fix niet zouden joinen maar ook geen hulp kregen terwijl dit wel afgesproken was. Icegirl is van alle kanten genaaid en dit gunde ik hun niet en heb ze dus een handje geholpen ;)

daarbij wilde ik plezier in t spel en distantiëren van planet, eventueel door fix te joinen en dan defensief de uitdaging te vinden. Toen kwam ik er eigenlijk nog meer achter wat martijn voor een persoon was en nog enkele andere waar de onderhandelingen mee bezig waren. Ik ben uit de onderhandelingen gestapt zonder een ja of nee en heb het account op delete gezet en nooit meer gelogd op w74 ;)
fetchimage
 
Reactiescore
1.237
Er zitten dusdanig veel onwaarheden in jouw bericht die voor jouw 16jarige hoofd waarheid zijn, dat ik te lang bezig zou zijn met alles uit te schrijven en daarbij ook onderbouwing zou moeten zoeken.
En dit doet jou veel volwassener overkomen ook. :redface:
 
Bovenaan