Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
1.363
Zet je andere bril maar eens op want wat fix gedaan heeft zie je weer niet.
Over w70 ga je echt aanhalen dat dat vies spel was ?
Een time bot gebruiken verdiend gewoon een zwaardere straf dan 3 dagen.
Tw volgde hier zijn eigen regels niet en dat hebben wij aangekaart niet meer of minder.
Regels zijn er voor iets.
Ondertussen is ook toegeven dat die time bot gebruikt is.
Dus haal w70 niet boven als je zitten botten hebt verdien je gwn om van de wereldkaart te verdwijnen.
Ik typte dit idd voordat hacken gedoe moet ik eerlijk toegeven, daar moet inderdaad ook hard tegenop getreden worden. Beetje jammer van onze Brambo.
En ik speelde idd op pony en geloof me, ik ben ook boos geweest op die lui. Maar de reden waarom jullie toen reporten sloeg nergens op.
Je timed gewoon zonder die dingen als je ff bezig bent ook gewoon op 10-20 ms. Pas als je alles op de zelfde ms, of enkele ms ervandaan gaat timen, dan gaan er belletjes rinkelen. Bepaalde mensen hebben daar gewoon een goeie feeling in, had ik dat maar. Het is een wat hoger niveau van tw wat jij misschien gewend bent, soms accepteren dat mensen shizzl beter kunnen dan dat jij kan is moeilijk, geld ook voor mij.
Volgens mij ben jij echt zo'n type die echt bij iedere persoontje die in de winkel geen mondkapje opheeft, hem helemaal flipt, of niet?
Echt een hekel aan dat soort lui.
 
Reactiescore
571
Als er iemand in de slachtofferrol kruipt is het fix wel.

Uni rush was al bepaald op het moment dat jullie ily aanvielen voordat corus gehackt was.
Onze rol is totaal niet veranderd. Dat er 1 persoon een hack uitvoert waar niemand iets van af weet daar kunnen wij als stam niks aan doen.

Met hoeveel accounts vielen jullie ily aan voor de hack?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Uni rush was al bepaald op het moment dat jullie ily aanvielen voordat corus gehackt was.
Er wordt al 85 keer beweerd dat de unirush van F!x een reactie is op die van Planet? Je statement hier bewijst het tegendeel. Overigens was het aanzetten van de uni bij Planet een reactie op een bericht vanuit F!x dat er zou worden overgegaan op een unirush in F!x.
 
Reactiescore
7.918
Als er iemand in de slachtofferrol kruipt is het fix wel.

Interesseert me niet, speel hier niet. Enige wat opvalt is dat de veroorzaker van de ban pas sorry komt zeggen nu duidelijk is dat Fix de unistrijd gaat winnen en het verhaal van ripper naar voren komt. Als hij echt spijt had dan had ie het al veel eerder kenbaar kunnen maken. Toen de kaarten nog in het voordeel van planet lagen zat hij zijn actie hier nog mooi te verdedigen en had Illy maar niet zo dom moeten doen. Zo werkt het niet.
 
Reactiescore
92
Derl, de enige reden waarom je nu 'sorry' zegt en in de slachtofferrol kruipt is omdat je plan backfired gezien Fix een unirush doet. Dit is puur een poging om Planet te laten winnen in de hoop dat Fix ermee zou stoppen. Bezint eer ge begint.
Heeft er echt niks mee te maken , ben niet meer gelogd sinds die zelfde avond ;)
Waarom ik nu sorry zeg is omdat ik zie wat het met deze wereld gedaan heeft.
1 ding weet ik wel was het dit niet was het iets anders.
toxic wereld niet normaal.
 
Reactiescore
571
Er wordt al 85 keer beweerd dat de unirush van F!x een reactie is op die van Planet? Je statement hier bewijst het tegendeel. Overigens was het aanzetten van de uni bij Planet een reactie op een bericht vanuit F!x dat er zou worden overgegaan op een unirush in F!x.


Ik speel er amper tbh. Ik check af en toe chat. Dit is vanuit mijn perspectief niet meer of minder.
Wereld kan mij echt gestolen worden. Dan heb ik 2 extra co's voor w76*** thnx farina ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
270
Uni rush was al bepaald op het moment dat jullie ily aanvielen voordat corus gehackt was.
Onze rol is totaal niet veranderd. Dat er 1 persoon een hack uitvoert waar niemand iets van af weet daar kunnen wij als stam niks aan doen.

Met hoeveel accounts vielen jullie ily aan voor de hack?

Oh jullie verweten ons dat we begonnen zijn met de unirush, terwijl jullie dat een dag daarvoor al geplanned hadden?

Ik heb na het terugpakken van die dubieuze cf bewust niet meer aangevallen. Er zit zeker 2 dagen tussen voordat wij weer gingen aanvallen na deze bizarre actie. Overigens was het aantal accounts die illy aanvielen misschien 2 of 3? Dikke fake scoutspam geweest en dorps die ging edelen dan.
 
Reactiescore
1.363
Er wordt al 85 keer beweerd dat de unirush van F!x een reactie is op die van Planet? Je statement hier bewijst het tegendeel. Overigens was het aanzetten van de uni bij Planet een reactie op een bericht vanuit F!x dat er zou worden overgegaan op een unirush in F!x.
Fret, wat boeit t maatje. Wereld moet gewoon klaar zijn, ongeacht de winnaar. Hopelijk leren ze ervan. (denk t niet tbh) Volgende keer geen leiding meer zijn noobke xD.
 
Reactiescore
92
Interesseert me niet, speel hier niet. Enige wat opvalt is dat de veroorzaker van de ban pas sorry komt zeggen nu duidelijk is dat Fix de unistrijd gaat winnen en het verhaal van ripper naar voren komt. Als hij echt spijt had dan had ie het al veel eerder kenbaar kunnen maken. Toen de kaarten nog in het voordeel van planet lagen zat hij zijn actie hier nog mooi te verdedigen en had Illy maar niet zo dom moeten doen. Zo werkt het niet.
Waarom zou fix die uni strijd winnen ?
Als je dat nu al denkt nog 20 levels te gaan.
Moet nog starten.
Enigste wat te zeggen is over fix is dat zei voorbereid waren op uni en planet niet zegt ook veel.
Vind het nog steeds dom van illy alleen had nooit verwacht dat het dit met de wereld ging doen en heb ook gedaan zonder nadenken.
 
Reactiescore
571
Waarom zou fix die uni strijd winnen ?
Als je dat nu al denkt nog 20 levels te gaan.
Moet nog starten.
Enigste wat te zeggen is over fix is dat zei voorbereid waren op uni en planet niet zegt ook veel.
Vind het nog steeds dom van illy alleen had nooit verwacht dat het dit met de wereld ging doen en heb ook gedaan zonder nadenken.

Heeft niks zozeer met Fix te maken, maar dit eindspel is gewoon weg zo dom.. dat elke noob hiermee kan winnen zodra je voorstaat en meer boosters hebt.
 
Reactiescore
106
Interesseert me niet, speel hier niet. Enige wat opvalt is dat de veroorzaker van de ban pas sorry komt zeggen nu duidelijk is dat Fix de unistrijd gaat winnen en het verhaal van ripper naar voren komt. Als hij echt spijt had dan had ie het al veel eerder kenbaar kunnen maken. Toen de kaarten nog in het voordeel van planet lagen zat hij zijn actie hier nog mooi te verdedigen en had Illy maar niet zo dom moeten doen. Zo werkt het niet.

Vanwaar haal jij dat F!x unirush zal winnen. Ik denk dat ze onderschatten hoeveel gs dit nog zal kosten..Is nog maar net begonnen .
 
Reactiescore
7.918
Vanwaar haal jij dat F!x unirush zal winnen. Ik denk dat ze onderschatten hoeveel gs dit nog zal kosten..Is nog maar net begonnen .

De stam die met de rush ook maar 1 minuut voorloopt gaat die voorsprong echt niet meer opgeven. Als jullie allen zo verbitterd jegens elkaar zijn gaat er echt geen seconde verloren. We komen er over 20 levels op terug.
 
Reactiescore
7.918
Nee hoor :)
Wat ik verwacht had ik een mooie compensatie voor wat fix allemaal van ons gestolen heeft in tijd van heerlijk en dat lag zwaar op de maag.

Juist ja. Als je weet wat voor Lullo's het zijn doe je dus die actie zonder enige tegenreactie te verwachten is de conclusie dus?
 
Reactiescore
1.752
Waarom zou fix die uni strijd winnen ?
Als je dat nu al denkt nog 20 levels te gaan.
Moet nog starten.
Enigste wat te zeggen is over fix is dat zei voorbereid waren op uni en planet niet zegt ook veel.
Vind het nog steeds dom van illy alleen had nooit verwacht dat het dit met de wereld ging doen en heb ook gedaan zonder nadenken.
Lol geloof wat je wil geloven, maar er was echt niet voorbereid op een unirush hoor. Dat zeg je volgens mij alleen maar omdat Planet achter staat voorlopig.
En als je motivatie om dat te zeggen iets te maken heeft met het zogezegd opsparen van boosters dan vind ik het wel grappig dat ik al van enkele verschillende individuen te horen kreeg dat er op het account Arithmethic 20 gouden bouwboosters zouden staan :)
 
Reactiescore
242
Heerlijk al die reacties van F!X :’) blij dat ik maand geleden gestopt ben op w74 om mijzelf te distantiëren van wat er over en weer gebeurt... maar de gene die t hardste wijzen, zijn uiteraard de grootste hypocrieten. Hou het bij jezelf, ga niet wijzen maar denk bij jezelf, wat had ik zelf beter kunnen doen.

daarbij was planet ook al lang voorbereid om de unirush aan te gaan. Durf ik openlijk op het AF te vertellen
 
Reactiescore
1.075
Achjah, w70 ging ook de boeken in als 1 van de trieste werelden ooit (massa delete na vieze praktijken), evenals w67 (katas) tegen deze zelfde spelers, dus dit is een aardig patroon. Hoop alleen dat ze deze niet winnen door al dat gekut.
Denk dat w63 nog steeds de meest trieste blijft
 
Bovenaan