Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
1.278
1607165002815.png

Voor de mensen die opperen dat PM's gescand worden. Dit is dus niet zo.
 
Reactiescore
489
Als je iets iets niet zeker weet moet je niet iemands naam door het slijk halen. Dat is namelijk smaad

Smaad? Hun groepje deelden bans uit op w70 en w73. W70 wel terecht maar daar deden ze verder ook niet zo'n nette praktijken.
W73 werd zijn naam naar voor geschoven door spelers waarmee hij w70 en w74 samenspeelden. En w73 samen mee PP farmden ;)
Dus ik zou er niet van verschieten moest hij er achter zitten, in mijn 2de post staan ook al excuses indien dit niet zo moest zijn.
Er staat ook 'Antwan en consorten', waarmee ik doen op dat groepje dus niet op een persoon :)
 
Reactiescore
372
Is er niet vannacht een screenshot gedeeld waarin gewoon duidelijk staat dat Arith een support had geopend omdat iemand op Panda ‘sukkeltje’ had gezegd lol, hoezo naam door het slijk halen? Dan ben je toch gewoon sneu?
 
Reactiescore
1.237
Is er niet vannacht een screenshot gedeeld waarin gewoon duidelijk staat dat Arith een support had geopend omdat iemand op Panda ‘sukkeltje’ had gezegd lol, hoezo naam door het slijk halen? Dan ben je toch gewoon sneu?
Ja maar 3 keer raden wat er gebeurd is, ben daarvoor gereport...:redface::redface::redface::redface:
 
Reactiescore
385
Smaad? Hun groepje deelden bans uit op w70 en w73. W70 wel terecht maar daar deden ze verder ook niet zo'n nette praktijken.
W73 werd zijn naam naar voor geschoven door spelers waarmee hij w70 en w74 samenspeelden. En w73 samen mee PP farmden ;)
Dus ik zou er niet van verschieten moest hij er achter zitten, in mijn 2de post staan ook al excuses indien dit niet zo moest zijn.
Er staat ook 'Antwan en consorten', waarmee ik doen op dat groepje dus niet op een persoon :)
Antwan wordt precies als zondebok gebruikt om direct te noemen bij bans. Antwan speelt amper tot niet op w73, ook had antwan niets te maken met de initiële ban van ily, maar het is makkelijk om mensen te beschuldigen natuurlijk.
 
Reactiescore
1.237
Antwan wordt precies als zondebok gebruikt om direct te noemen bij bans. Antwan speelt amper tot niet op w73, ook had antwan niets te maken met de initiële ban van ily, maar het is makkelijk om mensen te beschuldigen natuurlijk.
Kruip eens uit zen holletje aub.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Ah jo ik heb er niks op tegen dat je mensen beschuldigd, maar doe het dan met bewijzen en feiten. Ik ben niet eens zeker of het Antwan was die de pm had gereport, maar dat was inderdaad beetje belachelijk om te doen en dat geef ik toe
Ik heb hem ook nooit beschuldigd van w73 toch? Kan hij zichzelf niet verdedigen en alleen maar posts liken die jij maakt?
 
Reactiescore
571
Waarom reageert Antwan niet zelf 1x? Als hij het niet gedaan heeft kan hij dit toch zeggen. Mocht dit al gebeurt zijn en ik heb dit gemist, my bad dan.
 
Reactiescore
489
Antwan wordt precies als zondebok gebruikt om direct te noemen bij bans. Antwan speelt amper tot niet op w73, ook had antwan niets te maken met de initiële ban van ily, maar het is makkelijk om mensen te beschuldigen natuurlijk.

Als zijn naam door zijn maatje wordt doorgegeven aan ons, is dat voor ons voldoende bewijs. En als dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd...
1 + 1 = ?

Ik speelde zowel w70 als w73 dus weet wel waar ik over spreek ;)
 

Deleted User - 487966259

Guest
Ik denk dat Antwan slim genoeg is om te beseffen dat er alleen nog maar harder tegen hem gekeerd en bestoken zal worden als hij zichzelf probeert te verdedigen. Zo werkt het nu eenmaal op het AF

Gelukkig heeft ie zo'n PP kanon als jou
 
Reactiescore
1.237
Ik denk dat Antwan slim genoeg is om te beseffen dat er alleen nog maar harder tegen hem gekeerd en bestoken zal worden als hij zichzelf probeert te verdedigen. Zo werkt het nu eenmaal op het AF
Dus simpel uitgelegd heeft hij de ballen niet om even zichzelf deftig te verdedigen en alle insinuaties weg te praten?
 
Reactiescore
1.237
Wat wil je van me weten?
Niets eigenlijk, enige wat ik grappig vind is dat het weer aan jouw kant is dat dit alles gebeurd, maar zal weer toeval zijn toch?

Edit en gelieve men persoonlijke naam niet te gebruiken of ik report je. :)
 
Bovenaan