Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
216
Haha, er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen een verlies die op een vieze manier behaald zal worden en eentje die is verkregen dmv je tegenstander te breken. Verder is het ook niet het persoon die cared om die WW hoor, eerder om de schrijnende vertoning van enkele uit Planet.

W71 Smoking Aces? Mmm, was 72, feit dat je wereld niet eens herinnert zegt ook al weer genoeg. Verder was Smoking op 72 pro uni rush (verliezende partij en waren gewoon wereldafspraken) nadat Motr! al 1-2 accounts had gebroken. Over niet tegen je verlies kunnen gesproken, hypocriet much?
Ow nu spreek je jezelf tegen :)
Kan je wel oude werelden erbij halen maar who cares? Maar dankje om dus nogmaals mijn punt te bevestigen ❤️
 
Reactiescore
2.477
Ow nu spreek je jezelf tegen :)
Kan je wel oude werelden erbij halen maar who cares? Maar dankje om dus nogmaals mijn punt te bevestigen
Ben benieuwd? Roepen is wel weer makkelijk, inderdaad.

Andere werelden erbij halen is vrij logisch, zeker als je een grote mond gaat opzetten waarin je met een opmerking strooit die onterecht is. Tis gewoon ironisch dat jij hiermee komt aanzetten na w72 zoals ik net heb uitgelegd?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben ik al gewonnen
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Grappig ben je.
Het zegt meer over jou dat je zulke uitlatingen over de pm's smijt tegen iemand die totaal 0,0 te maken heeft met situatie Illy.
Nee het zegt nog altijd meer over degene die daar een report geeft, kneus.
 
Reactiescore
2.477
Hij speelde niet op smoking aces 72 hoor. Dat was Dylan.
Oei, nog foute naam in zijn handtekening ook :biggrin: :biggrin:
Smoking heeft bij mijn wete, en die van tw stats, geen 71 gespeeld en daarbovenop stond er ook eerst 73 dus deze gozer is sowieso een beetje waus?
 
Reactiescore
237
Nee het zegt nog altijd meer over degene die daar een report geeft, kneus.

Dus voor jou is het normaal om mensen te beledigen op basis van vooroordelen? Uiteraard is het geen grove belediging maar dat is het punt niet. Feit is dat het gebeurd en daarnaast ook nog eens de naam zwart maken op AF en via een whatsapp groep is gewoon treurig.
 
Reactiescore
7.931
Ik wou even melden dat Antwan geen kleine piemel heeft, maar dat Derl een inieminie heeft. Even een rectificatie.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Deze wereld misschien hernoemen naar Casual 11 want dit is het juist niveau daarvoor
 
Reactiescore
1.647
Ben klaar met dit gejank

Planet stopt met aanvallen, bied NAP aan voor 10 dagen voor Illy omdat wel hebben gedaan, staan veroverde dorpen af. F!x stopt UNI uppen (Planet ook) en staat verdomme eens eindelijk die CF af. En Coruscant zijn account gaat terug worden gegeven met een NAP.

Anders gaat Planet op delete

Als F!x moeilijk doet over deze condities kunnen ze dood neervallen van me. Planet gaat deze wereld met strijd winnen en niet deze ongein. Ff bans aan gaan smeren en dan zo profiteren, val de buren aan en na de ban Illy en vind het nog wel best maar ga niet zo de wereld verneuken.


Stammen krijgen tot 15:00 om eruit te komen anders trek ik de stekker eruit.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487948682

Guest
Ben klaar met dit gejank

Planet stopt met aanvallen, bied NAP aan voor 10 dagen voor Illy omdat wel hebben gedaan, staan veroverde dorpen af. F!x stopt UNI uppen (Planet ook) en staat verdomme eens eindelijk die CF af. En Coruscant zijn account gaat terug worden gegeven

Anders gaat Planet op delete

Als F!x moeilijk doet over deze condities kunnen ze dood neervallen van me. Planet gaat deze wereld met strijd winnen en niet deze ongein. Ff bans aan gaan smeren en dan zo profiteren, val de buren aan en na de ban Illy en vind het nog wel best maar ga niet zo de wereld verneuken.


Stammen krijgen tot 15:00 om eruit te komen anders trek ik de stekker eruit.
Eens, laten we dit regelen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik ga een nieuwe stam maken F1x the Planet. Aanmelden kan tot 15:00 vanmiddag!
 
Reactiescore
489
Ik kan enkel meedelen dat Antwan en consorten ons ook een ban aansmeerden early game op w73 omdat onze dorpsnaam toen 'Corona' heette. Welgeteld 1u stilgestaan op de eerste dag!!! Nu op w77 is er een acc 'Killerc0vid'.
Dus puntje 1: bans op TW zijn altijd heel subjectief dus is gewoon jammer dat ze nu de grap er niet van inzien
Puntje 2: Deze jongens doen alles voor wereldwinst en hebben geen moreel kompas.

Desondanks hoop ik dat jullie er toch samen uitkomen, zou jammer zijn dat er alweer een wereld naar de ***** gaat.
 
Reactiescore
300
Ik kan enkel meedelen dat Antwan en consorten ons ook een ban aansmeerden early game op w73 omdat onze dorpsnaam toen 'Corona' heette. Welgeteld 1u stilgestaan op de eerste dag!!! Nu op w77 is er een acc 'Killerc0vid'.
Dus puntje 1: bans op TW zijn altijd heel subjectief dus is gewoon jammer dat ze nu de grap er niet van inzien
Puntje 2: Deze jongens doen alles voor wereldwinst en hebben geen moreel kompas.

Desondanks hoop ik dat jullie er toch samen uitkomen, zou jammer zijn dat er alweer een wereld naar de ***** gaat.

Whut?
 
Bovenaan