Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Deleted User - 487957162

Guest
Zou 'm dan aan de paashaas ofzo vragen, sinterklaas is wel heel ver weg...? Kan je 'm direct vragen of ie je glazen bol weer kan herstellen want je bent wat doorgebrand zo te lezen.

Ik heb tenminste geen illegale CF’s nodig.
 

Deleted User - 487957162

Guest
maar je hebt wel verloren (als het goed is)

Tja, ik verlies liever de wereld dan dat ik bekend sta als speler waarvan mijn stam heeft gehackt en mede daardoor een wereldwinst mag bijschrijven.
 
Reactiescore
742
Tja, ik verlies liever de wereld dan dat ik bekend sta als speler waarvan mijn stam heeft gehackt en mede daardoor een wereldwinst mag bijschrijven.

kijk, ik vind het nog steeds geen hack eerder een ongelovige kut actie, zoals je zag op w70 geloof ik? Hier gebeurde bijna het zelfde alleen zetten de logger een illegaal script aan, op w70 is na mijn weten nooit het woord hack aan de orde geweest.

daarnaast verdiend fix het zelfs eerder dan planet als je gewoon kijkt op actie’s op elkaar. maar trots zal niemand zijn, eerder een drang om jullie te triggeren en vgm werkt het prima

Hij heet niet voor niets Abuser, doet z'n naam eer aan. ;)

had jou graag meer getest deze wereld, moet ik eerlijk zeggen. Ik vond de enige actie van ons (fix) zeer matig gedefft en had je graag doen zien zweten helaas mag het zo niet zijn.

ik moet ook eerlijk bekennen dat het beginnen van een solo wereld geen doen meer is voor mij helaas, een voordeel nu ik minder speel kan me vriendin ook is genieten van die grote mond
 

Deleted User - 487957162

Guest
Maat, mensen uit fix zijn zelfs bezig om elkaars ODD en ODA te boosten. Op een schaal van 10, hoe zielig ben je dan.
 
Reactiescore
1.380
kijk, ik vind het nog steeds geen hack eerder een ongelovige kut actie, zoals je zag op w70 geloof ik? Hier gebeurde bijna het zelfde alleen zetten de logger een illegaal script aan, op w70 is na mijn weten nooit het woord hack aan de orde geweest.

daarnaast verdiend fix het zelfs eerder dan planet als je gewoon kijkt op actie’s op elkaar. maar trots zal niemand zijn, eerder een drang om jullie te triggeren en vgm werkt het prima



had jou graag meer getest deze wereld, moet ik eerlijk zeggen. Ik vond de enige actie van ons (fix) zeer matig gedefft en had je graag doen zien zweten helaas mag het zo niet zijn.

ik moet ook eerlijk bekennen dat het beginnen van een solo wereld geen doen meer is voor mij helaas, een voordeel nu ik minder speel kan me vriendin ook is genieten van die grote mond

Wat valt er te testen met deze instellingen hahaha. Torenwereld en 2200 ms zelfs mijn oma kan dit deffen.
 
Reactiescore
742
Maat, mensen uit fix zijn zelfs bezig om elkaars ODD en ODA te boosten. Op een schaal van 10, hoe zielig ben je dan.

ben ik met je eens, maar dit gebeurd elke wereld? idk hoe je het niet zag aankomen.

daarnaast denk ik dat ODA nu wel op zijn plek is? miss had die zelfs naar turtle gemogen. Dit is en blijft namelijk het enigste acc die daadwerkelijk winst heeft geboekt op grote schaal.

de ODD plek vind ik daadwerkelijk geen goede plek bij illy, hebben amper iets laten zien en zodra er inc waren was het een vv, en heel soms teun als die tijd had.

bij ODS had ik liever holycow gezien, maar finis is ook wel een kanshebber. Holy heeft namelijk bijna als enige actief mee gesniped bij buren vandaar dat ik hem liever die ods geef.

maar het blijft naïef van je om te denken dat ODD/ODA/ODS niet geboost ging worden zelfs op deze wereld.

Wat valt er te testen met deze instellingen hahaha. Torenwereld en 2200 ms zelfs mijn oma kan dit deffen.

ik denk toch dat je je hier aardig in vergist, zoals je kan zien op w76 word er op aardig hoog niveau aangevallen op 100ms, het verschil tussen 100-200 ms zit niet zoveel iedereen hit toch de eerste snipe? ik denk dat je het eerder op de anti snipes kan leggen die deze wereld amper tot niet gegooid zijn
 
Reactiescore
1.754
Is er iemand aan het bijhouden hoevaak er al gezegd is dat deze wereldwinst triest is en iemand het niet eens wilt halen?
 
Reactiescore
106
had jou graag meer getest deze wereld, moet ik eerlijk zeggen. Ik vond de enige actie van ons (fix) zeer matig gedefft en had je graag doen zien zweten helaas mag het zo niet zijn.

360 volle clears en 100+ edels die jullie stuurde,(welke 99% doodliepen) en slechts 1 dorpje winst, dan mag ik ook zeggen dat het een zeer matige tot slechte aanval was! ;)

van boosheid ging je maar katas op onze boerderijen gooien, weet je nog? , je had tijd genoeg om ons te testen daarna, maar je maatje holy zal wss geen zin meer hebben gehad omdat je geen resultaat boekte.
 

Deleted User - 487704759

Guest
Tja, ik verlies liever de wereld dan dat ik bekend sta als speler waarvan mijn stam heeft gehackt en mede daardoor een wereldwinst mag bijschrijven.
Maat, mensen uit fix zijn zelfs bezig om elkaars ODD en ODA te boosten. Op een schaal van 10, hoe zielig ben je dan.

Twee acties waar het grote Planet ook gewoon aan meedoet maar waarbij het net wat minder lekker uitviel haha.
En dan er om gaan zeuren.

''Op een schaal van 10, hoe zielig ben je dan.''
 
Reactiescore
742
360 volle clears en 100+ edels die jullie stuurde,(welke 99% doodliepen) en slechts 1 dorpje winst, dan mag ik ook zeggen dat het een zeer matige tot slechte aanval was! ;)

van boosheid ging je maar katas op onze boerderijen gooien, weet je nog? , je had tijd genoeg om ons te testen daarna, maar je maatje holy zal wss geen zin meer hebben gehad omdat je geen resultaat boekte.

ga nou alsjeblieft geen laurens poelen... ik had toen der tijd nog geen 60 edels ter beschikking dus idk hoe je 100+ edels kreeg maar niet door mij

daarnaast lagen er max 20 dorpen onder vuur, geen rekening gehouden met torens of iets dus makkelijk te spotten, alles wat block ok was was kielekiele de ene snipe die je deed met 10k speer (only) mislukte en verloor je dus een dorp

aka 1 dorp gesniped 1 dorp verloren...

boosheid? voordat het aankwam die kleine aanval had ik in me hoofd al op block ok gerekend, die kata’s hebben niks met boosheid te maken sterker nog ik vond het wel chill weer 2 weken still
 
Reactiescore
106
ja 1 dorp, en wij 1dorp van jou, die 5 dorpen die we daarna van je pakte zal ik maar niet tellen, omdat je wss gaat zeggen dat je gestopt was, al bij al mag je blij zijn dat we niet doorgezet hadden, want met 90% offdorpen en deffen met lc had je begeven moment al je troops gekost.

Wellicht tot W78 dan maar ;)
 
Reactiescore
1.754
Phil Swift Slapping On Flex Tape 04012021123528.jpg
 
Reactiescore
106
1b3ed886c220f31ac768d683093f6156.png
 
Reactiescore
372
Al denk ik dat we best aardige papieren hebben om hem vrij snel naar 30 te krijgen ;)

Daarom, alle leiders van Fix ga weer eens ingesprek hierover met onze leiding.

Waarom zou fix die uni strijd winnen ?
Als je dat nu al denkt nog 20 levels te gaan.
Moet nog starten.

Vanwaar haal jij dat F!x unirush zal winnen. Ik denk dat ze onderschatten hoeveel gs dit nog zal kosten..Is nog maar net begonnen .

Nou ik denk dat een 'voorsprong' van 2 minuutjes. Wel in te halen valt.


 
Bovenaan