Het einde nadert!

DeletedUser63264

Guest
welke? :p die op vorige pagina want zie hem bijna niet meer door de spam heen :cool:

Mijne idee is:
Ik ga in een solo-stam en own heel de wereld ;D

En nu serieus:
Mijn visie op dit moment:

Anti: een redelijk jonge stam waar ik als stam weinig van heb gehoordt en ik zeg dus hier nog een nee maar ze kunnen zich altijd nog gaan bewijzen

Lawzzz&plague&Blacks: Een bg die al afstamt van de NextL tijd (Dus als langer dan 1jaar ^^). Maar ook een bg die nog niet heel lang bekend is bij de gehele werld, als je hem vergelijkt met de langheid van de BG. Maar als de stammen blijfen zoals nu(Niet teveel stoppers etc.) zal het een grote groep worden maar vooral een stevig groep waar iedereen op elkaar kan verder bouwen. Dus deze BG maakt een kans op de overwinning

Lemon: De #4 waar je eig. niks van hoort en vrij weinig van gehoort heb terwijl ze al een oudere stam zijn.

Heidi: De #7 Net zoals lemon een stam waar je bijna niks van hoort.

MoM: De #9 Net zoals lemon en Heidi alleen deze stam is volgens mij in oorlog met Anti benieuwd of ze dat vol houden.

P.o.s: #10 oftewel de stam van Gardenx een dikke nee dus xD

Fruit.&.P|R. & aanhang : De BG die het Zuidelijkste van het zuiden en het Westelijkste vn het Westen in controle hebben. Maar ik denk dat ze een kans maken maar daar moet geluk mee spelen zoals bij loccur dat ze in eenkeer veel terrein winst kunnen pakken (Wat hopelijk nooit meer gebeurt.). Maar wel een geduchte tegenstander maar , ik hou in me hoofd dat de rim steeds kleiner wordt en ze dus minder makkelijk targets hebben en vast komen te liggen wat dus fusie's oplevert (Wat saai is). en dus demotiverend is. Of ze kicken er eentje uit het bondgenootschap xD Dus ik ben benieuwd hoe het daar blijft door evuleren.
Ik kan over deze groep eigenlijk geen duidelijke ja of nee zeggen.


Dit was mijn visie over de top 10stammen :D

Mooie uitspraak;)
 

DeletedUser64848

Guest
welke? :p die op vorige pagina want zie hem bijna niet meer door de spam heen :cool:

Ik zal ook eens iets zeggen.

'n en goeien daag,

Ik wil eerst en vooral zeggen dat we op een topwererld vol met klasbakken en technische hoogstandjes zitten. Ik ben blij dat ik in deze wereld zit, met genoeg uitdagingen (Plague, LawZzZ, BLACKS) die ik zeker niet uit de weg zal gaan ;P Klein stukje over Plague: Zeer getalenteerde spelers, Zeer goed georganiseerde stam met zeker een goede leiding (complimenten voor je twiki) die zorgt voor de goede samenwerking dat Plague ook op zijn 2de plaats staat. Ik heb nog nooit gezien dat een stam die zoveel kilometers front heeft, toch zo goed presteert.

Dan LawZzZ,
Juist hetzelfde. Goede stam, goede spelers (ook fijn om een praatje mee te maken, frozen weet het wel ;p), en zoals in elke stam zitten er ook weer wat toppers in. Dat een stam die ook wel wat front heeft en toch mooie prestaties maken tegen De erotische fruiten getuigd van klasse. Jammer voor de ban van Luccor, wat het ons weer een klein beetje makkelijker maakt, maar regels=regels... Ook Ettie die ondanks zo'n druk nog zo presteert vind ik geweldig. Maar ze gaan het nog verdomd moeilijk krijgen ;P

Ik ben ook heel blij over mijn stam zelf. Toppers tot en met en sommige zullen zeker het einde van deze wereld halen als het zo blijft gaan als nu. We liggen dan miss zeer safe en hebben wel een klein front maar toch gaan we ervoor met een goede leiding (chapeau aniron, caporzo, kevin,...) en ik denk zeker dat we goed gaan presteren tegen LawZzZ.

Dus mijn conclusie over het einde: Ik durf niet te wedden dat we deze wereld in rozegeur en manenschijn gaan eindigen, maar ik weet wel dat LawZzZ zal moeten zwoegen.

Mvg,
Jerre

En nu bedankjes:mad:
 
Bovenaan