Het einde nadert!

Reactiescore
324
Nu Ikke :D
Plague, LawZzZ en in mindere mate Anti (door de plague/Lawzzz samenwerking :D) Hebben de beste papieren om deze wereld te winnen. Fruit en PR zie ik als outsiders, die het ons lastig kunnen maken, maar eigenlijk geen kans maken (zegmaar ajax in hun CLgroep :D). Stammetjes als Lemon, HEIDI etc, zullen het ons weer ietsje minder moeilijk kunnen maken dan Fruit. maar goed, dat zijn noobs, als je het Lemonprofiel leest weet je al genoeg over de kwaliteit daar.

Meer valt er wat mij betreft niet over te zeggen, maar ik kijk nu al uit naar een eindbazenoorlog tussen Plague/LawZzZ vs. Anti :) (of anders, wie weet Plague vs LawZzZ? :p)
 
Reactiescore
324
1. Het LMS deel was niet het enige deel dat ruziemaakte, maar wel het enige deel dat niet met een oplossing probeerde te komen. Iedereen werkte keihard aan de stam toen en sommige, in het bijzonder jij en dat weet je best, wouden het toen geen tijd geven. Als speler/persoonlijkheid vind ik je echt een topper dwerg, maar als stamgenoot ben je erg veeleisend en ongeduldig, één van de weinige minpunten aan je:)

2. De BG was toch logisch? Jullie waren gewoon goede spelers en de banden waren ook nog steeds min of meer goed. Ook de ligging ten opzichte van Plague was niet verkeerd ofcourse, jullie waren immers Plague. Dus waarom dan geen BG? Helemaal als je bedenkt dat we toen enorme problemen hadden met de S.inc crew.

@jerreuh: Zie je wel dat je meer dan een paar zinnen kan typen in 1 post;p
Even zonder gekheid, mooie post en bedankt voor de complimenten richting Plague:)

LMS waren toen eigenlijk niks anders dan ruziezoekers, die het de leiding onmogelijk maakten. Pakten we hun problemen aan, bedachten ze nieuwe. En het grappigste was, toen ik ermee kapte, en de stam verliest, kreeg ik toch een uitnodiging voor LMS. :eek: Ik heb toen maar weer voor Plague gekozen :p
 

DeletedUser

Guest
LMS waren toen eigenlijk niks anders dan ruziezoekers, die het de leiding onmogelijk maakten. Pakten we hun problemen aan, bedachten ze nieuwe. En het grappigste was, toen ik ermee kapte, en de stam verliest, kreeg ik toch een uitnodiging voor LMS. :eek: Ik heb toen maar weer voor Plague gekozen :p

Ik herinner me anders dat jij ook niet altijd even makkelijk was woutertje... Maargoed, dat Plague die dubbele crisis (intern + zware verliezen VS S.inc) heeft overleefd zegt al genoeg lijkt me. Plague kwam er als een supermacht uit tevoorschijn.
 
Reactiescore
324
Ik herinner me anders dat jij ook niet altijd even makkelijk was woutertje...;)

:eek:
Ik was leiding, wou het beste voor de stam, kwam samen met R. met enorm veel initiatieven, maar het is niet leuk om enorm tegengewerkt te worden, bij alles wat je deed :p Dat weet jij ook wel, K.
En ik ben nooit de makkelijkste. Ik trek altijd mn mond open als ik iets aan te merken heb, en sommigen zijn daar niet van gediend (hun probleem :D)
 

DeletedUser

Guest
Om de discussie tussen Lavendel en Maikelzzz op te lossen.

Er waren destijds veel personen die hun ei niet kwijt durfden. Toen die uiteindelijk allemaal los kwamen ontplofte de bom. Met een paar uitschieters van dien. De uitschieters zijn idd afgesplitst naar L.M.S. Echter wil ik hun niet betekenen als de veroorzakers. Toen de afgesplitste personen weg waren kon er inderdaad beter gepraat worden (Scheelt gewoon dat er 5 schreeuwers minder zijn :p). Het geheel is door de stam opgelost waarbij de touwtjes in handen waren van Scaregrow en mijzelf. We hielden de grenzen duidelijk en iedereen wist hoe zij met elkaar moesten communiceren. Door dit alleen al te handhaven waren er problemen die snel opgelost waren.
 
Reactiescore
324
Om de discussie tussen Lavendel en Maikelzzz op te lossen.

Er waren destijds veel personen die hun ei niet kwijt durfden. Toen die uiteindelijk allemaal los kwamen ontplofte de bom. Met een paar uitschieters van dien. De uitschieters zijn idd afgesplitst naar L.M.S. Echter wil ik hun niet betekenen als de veroorzakers. Toen de afgesplitste personen weg waren kon er inderdaad beter gepraat worden (Scheelt gewoon dat er 5 schreeuwers minder zijn :p). Het geheel is door de stam opgelost waarbij de touwtjes in handen waren van Scaregrow en mijzelf. We hielden de grenzen duidelijk en iedereen wist hoe zij met elkaar moesten communiceren. Door dit alleen al te handhaven waren er problemen die snel opgelost waren.

Hehe, de noobcensuur :D
 

DeletedUser

Guest
1. Het LMS deel was niet het enige deel dat ruziemaakte, maar wel het enige deel dat niet met een oplossing probeerde te komen. Iedereen werkte keihard aan de stam toen en sommige, in het bijzonder jij en dat weet je best, wouden het toen geen tijd geven. Als speler/persoonlijkheid vind ik je echt een topper dwerg, maar als stamgenoot ben je erg veeleisend en ongeduldig, één van de weinige minpunten aan je:)

2. De BG was toch logisch? Jullie waren gewoon goede spelers en de banden waren ook nog steeds min of meer goed. Ook de ligging ten opzichte van Plague was niet verkeerd ofcourse, jullie waren immers Plague. Dus waarom dan geen BG? Helemaal als je bedenkt dat we toen enorme problemen hadden met de S.inc crew.

@jerreuh: Zie je wel dat je meer dan een paar zinnen kan typen in 1 post;p
Even zonder gekheid, mooie post en bedankt voor de complimenten richting Plague:)

je hebt groten deels gelijk maar ben wel degelijk met een oplossing op 1 probleem gekomen vraag maar aan twiki maar toen trok anders59 ineens uit het niets zn grote arrogante mond open -.- en kun je zeggen dat ik snel over de zeik ben klopt! maar na 2 pm's was patrick hem ook al zat en jullie weten net zo goed als mijn dat je het dan echt goed voor elkaar hebt ;) voor de rest klopt het dat ik een hooligun was in plague :) maar ben stuk geduldiger geworden dus:) en zal mijn tijd in plague wel bewijzen uit eindelijk :)

2. klopt helemaal maar dan moet mijn oude co niet gaan roepen dat het een zegen was want jullie wouden als nog een goeie samenwerking dus was het niet echt een zegen maar een tussen vlucht in mijn ogen:)
 

DeletedUser55740

Guest
Zeer leuk geschreven stukje, al wil ik toch wel een kanttekening maken, namelijk dat Fruit. & CO ook nog een goede kans maken. Het probleem voor hun is alleen dat ze blijkbaar niet zo goed georganiseerd waren als ze zelf dachten en dat er nogal wat inactiviteit is. Maar PR, Fruit., TLL etc. samen kunnen ook zeker wat uitrichten daar in die hoek van de wereld.

Ik weet waar de kwaliteiten van mijn stam zitten en waar de zwakke plekken, grootspraak zul je betreffende .P|R. zelden tegenkomen.
 

DeletedUser55740

Guest
Eergister wees ik de AF-lezers op onze succesvolle aanval, waarom is dat zo'n big deal?
 

DeletedUser64848

Guest
Minder blabla en meer complimenten voor mijn mooie post :rolleyes: ;)
 

DeletedUser57071

Guest
Minder blabla en meer complimenten voor mijn mooie post :rolleyes: ;)

welke? :p die op vorige pagina want zie hem bijna niet meer door de spam heen :cool:

Mijne idee is:
Ik ga in een solo-stam en own heel de wereld ;D

En nu serieus:
Mijn visie op dit moment:

Anti: een redelijk jonge stam waar ik als stam weinig van heb gehoordt en ik zeg dus hier nog een nee maar ze kunnen zich altijd nog gaan bewijzen

Lawzzz&plague&Blacks: Een bg die al afstamt van de NextL tijd (Dus als langer dan 1jaar ^^). Maar ook een bg die nog niet heel lang bekend is bij de gehele werld, als je hem vergelijkt met de langheid van de BG. Maar als de stammen blijfen zoals nu(Niet teveel stoppers etc.) zal het een grote groep worden maar vooral een stevig groep waar iedereen op elkaar kan verder bouwen. Dus deze BG maakt een kans op de overwinning

Lemon: De #4 waar je eig. niks van hoort en vrij weinig van gehoort heb terwijl ze al een oudere stam zijn.

Heidi: De #7 Net zoals lemon een stam waar je bijna niks van hoort.

MoM: De #9 Net zoals lemon en Heidi alleen deze stam is volgens mij in oorlog met Anti benieuwd of ze dat vol houden.

P.o.s: #10 oftewel de stam van Gardenx een dikke nee dus xD

Fruit.&.P|R. & aanhang : De BG die het Zuidelijkste van het zuiden en het Westelijkste vn het Westen in controle hebben. Maar ik denk dat ze een kans maken maar daar moet geluk mee spelen zoals bij loccur dat ze in eenkeer veel terrein winst kunnen pakken (Wat hopelijk nooit meer gebeurt.). Maar wel een geduchte tegenstander maar , ik hou in me hoofd dat de rim steeds kleiner wordt en ze dus minder makkelijk targets hebben en vast komen te liggen wat dus fusie's oplevert (Wat saai is). en dus demotiverend is. Of ze kicken er eentje uit het bondgenootschap xD Dus ik ben benieuwd hoe het daar blijft door evuleren.
Ik kan over deze groep eigenlijk geen duidelijke ja of nee zeggen.


Dit was mijn visie over de top 10stammen :D
 

DeletedUser

Guest
MoM, Lemon & Reb! moeten zich dan wel even herpakken :eek:

v2sqva.png

Zonder Gaapje staat het 216-3.
 
Bovenaan