het einde komt bijna in zicht.

Reactiescore
21
goedenavond medespelers van wereld 77 en forumvolgers,

ik ben geen kei in het opzetten van een forum post en normaal hier ook nauwelijks tot niet te vinden, toch vind ik het wel zo leuk om het toch even af te sluiten.

na een paar maanden wereld 77 is het einde van .Pixel in zicht. wij zijn geen spelers die na de eerste wave aanvallen de handdoek in de ring gooien of vage dealtjes sluiten om het einde van de wereld te halen zoals andere hier.

na de val van Trump door bepaalde redenen, is .pixel in een situatie komen te liggen die op voorhand niet geplant was. maar zijn stilletjes toch door blijven spelen.
er is een kort gesprek geweest met House om te kijken wat mogelijk was maar na wat kleuter gedrag is dit snel afgekapt. daarbij volgde ook de eerste aanvallen.
want .pixel zouden ze wel even voor het einde van de nap met gaatje wegspelen zo schreven ze nog.

na dat house ( 35.201.254 punten), twump ( 5.057.403 punten) en be94( 3.120.921 punten)nu na een aantal dagen maar 6 dorpjes hebben weten te bemachtigen (waarvan 5 door activiteit's problemen) is het toch nodig om de nodige troepen van gaatje ( 41.696.350 punten) op te roepen om .pixel 3.112.172 punten) van de kaart te vegen.

we wisten al dat het aflopende zaak was maar toch geeft het ons een goed gevoel dat er zoveel manschap voor nodig is om ons ''eventjes'' weg te spelen. no offence naar iedereen want ik heb al een vermoeden dat er de nodige post gaan komen hieronder.

toch wil ik een aantal personen bedanken voor de leuke tijd op deze wereld.
allereerst een groot hart naar mijn team. Brecht, Pieter, Jan en ook Arjen ik ben deze wereld gestart zonder ook maar 1 te kennen maar ik heb nog nooit zo fijn en leuk samen gespeelt als met jullie.

Quien Lo Fuma? El Puma, Che was was ik het nooit helemaal eens met je posts hier op het forum toch ben jij altijd de gene binnen China geweest die zich het meest inzetten voor andere in plaatst van aan jezelf te denken. heerlijke nachtelijke gesprekken met je gehad.

en last but not least, Panda6forever Robin je bent vaak op de onder vuur genomen en voor van alles uitgemaakt. maar na mijn ervaring kan ik zeggen dat je een topper bent! fijne samenwerking maar ook een goede communicatie. en een van de weinige die hulp aanbood wanneer dit nodig was. jou gun ik ook precies dat wat je deze wereld bereiken wilt want dat verdien je .


wij proberen nog eventjes stand te houden,
en voor daarna tot de volgende wereld ;)

Gerrit.
 
Reactiescore
3
Ik heb nog meer barz dan Vught
Ik ben de reden dat haar vader zucht
 
Reactiescore
37
Lieve Gerrit,

Bedankt voor deze afscheidspost, en omdat niemand anders het doet.

we wisten al dat het aflopende zaak was maar toch geeft het ons een goed gevoel dat er zoveel manschap voor nodig is om ons ''eventjes'' weg te spelen. no offence naar iedereen want ik heb al een vermoeden dat er de nodige post gaan komen hieronder.
Gerrit.

Ik heb iedereen in de stam een lijstje coords gegeven waar iedereen gevraagd is 3 clears naartoe te sturen in de tijdspanne van drie dagen, tot mijn verbazing begonnen degene die moesten edelen pas op dag 3 te edelen (daarvoor zijn een paar dorpjes de nacht gepakt omdat jij toen op je bedje lag).

Hoe jij hier omschrijft ten onder te zijn gegaan is dan ook hilarisch, ik zie een heroïsch team dat zich al vechtend door de lijken een prestatie neerzet. Ook roep je dat wij ons als kleuters gedroegen in dialoog met jullie. Ik heb enkel aangegeven wat wel kon en wat niet: dat jullie niet accepteren dat er geen plek voor jullie is en vervolgens met gestrekt been het gesprek in gaan dat is niet ons probleem (toen ik dat gestrekte been zag was ik ook direct weg; dus je opmerking is best vreemd). Aardig vertekent beeld van de wereld jongen, mooiste is nog dat jullie overal waar jullie konden vroegen om hulp, TW discords, in game bij vijand, waarschijnlijk bij de buren en op de markt maar het mocht niet baten.

"We gaan jullie tijden het leven zuur maken als defbunker" was in werkelijkheid "oh 2.000 inc van veel verschillende mensen, ik ga genieten van de corona, doei!"

Ik vind je verder een aardige kerel, maar helaas moest dit gezegd worden.

Met zeer vriendelijke groet,

Tuur
 
Bovenaan