het einde is gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
er is en tijd van komen en er is een tijd van gaan .

voor mij is het moment van gaan nu heel dicht bij . heb bijna 5 jaar met een tussen pauze van 7 maanden hier gespeeld

altijd met veel plezier ( en vaak te veel tijd ) zo dat de vriendin weer eens boos naar bed ging :) :D

wat mij ook altijd is bij gebleven zijn de gesprekken met eigenlijk mijn grootse vijand in het spel ( en eigenlijk ook wel weer een vriend ) en niet te vergeten het kruizen van de degens man man wat heeft die gozer een aanvallen op mijn af gestuurt zeg

ik zal jullie vertellen dat dit mijn eerste wereld was en ik eigenlijk niet eens wist dat ik redenlijk kon deffen :confused:

ik wil van uit hier vriend en vijand geluk wensen in de rest van het spel ...dus iedereen

ik heb lang na gedacht over een overstap ... en deze zal er niet komen gewoon om dat ik iets zelf heb op gebouwd en zelf ten onder ga ... ik denk dat ik mij gewoon niet zo kan geven op een ander account . ik hoop dat jullie dit begrijpen

vg bouw ( dennis)
 

DeletedUser34283

Guest
Dennis je bent een legendarische baas. Groetjes van een fan van je werk
 

DeletedUser27685

Guest
Je was toch al anderhalf jaar aan het stoppen? :p

Veel succes verder!
 

DeletedUser

Guest
Respect voor jou, hoe lang je het wel niet hebt volgehouden en hoe je defde. Zulke mensen kom je zelden tegen.

Gr. je ex stamgenoot
 

DeletedUser

Guest
Mooi werk bouwer, klopt!

Vision is anders ook goed bezig geweest op me :p
zo'n 50.000 aanvallen al gepasseerd, 1.2 miljard ODD erbij en 2 dorpjes kwijt. Al een maand en half aanvallen, gezellig zo :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22895

Guest
Mooi werk bouwer, klopt!

Vision is anders ook goed bezig geweest op me :p
zo'n 50.000 aanvallen al gepasseerd, 1.2 miljard ODD erbij en 2 dorpjes kwijt. Al een maand en half aanvallen, gezellig zo :)

Hier heb je praatjes genoeg zie ik wel :D

Heb je dat op ingame ook?
Of heeft mama je toetsenbord daar ook al afgepakt?:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Als je een beetje zou rondkijken dan zag je dat je me geblokkeerd had staan, waardoor ik geen antwoord kon leveren :)
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, om hier nog even op terug te komen. Ik denk dat ik wel praatjes mag hebben na 2 maand en 2 weken aanvallen, waarbij zo'n 60.000 aanvallen langskwamen, waarbij ik slechts 3 dorpen verloor en er in de plaats 9 nam van Vision :)
 

DeletedUser

Guest
Praatjes mag zeker, maar die mogen vanaf nu weer in het algemene praattopic! Dit afscheidstopic heeft wel lang genoeg open gestaan :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan