Het Discussietopic

DeletedUser

Guest
Ik vind het faal dat #5 zoveel stemmen krijgt. :eek:
Ik zie er meer een light source + bubble c4d op linear dodge + kleur verandering in.

Ik vind het de enige die mooi oogt :eek: Ik snap niet waarom 3 zoveel stemmen krijgt :s
 

DeletedUser

Guest
Ik vind drie juist mooi oogen, 5 vind ik niks (qua kleuren etc), 4 vind ik een beetje onduidelijk.
9, 2 en 7 vind ik ook mooi, alleen vind ik ze niet zo mooi oogen als 3:p
 

DeletedUser32020

Guest
Als je me pmed krijg je mijn idee voor de sotw 71, ik kan geen stocks en font vinden XD

heb et naar 1 iemand gepmed, hij was de eerste :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Yaaay! Vanavond mijn computer terug en alles opnieuw installeren :3
Beter dan niets x3
 

DeletedUser45756

Guest
Vraag: Hoe makkelijk of moeilijk is het om photoshop te leren, en is dit voor elke computer weg gelegd! waarom is photoshop zo duur ? Ivm pro gebruik
 

DeletedUser

Guest
Photoshop is duur door de productie die erachter zit. Als je leest hoeveel mensen eraan hebben gewerkt (dat kan je zien als photoshop opstart) zie je echt een hele lijst.
Daarbij is het inderdaad meer voor professioneel gebruik. Maar het is makkelijk aan te leren. Als je eraan begint zou ik zeggen; probeer veel opties uit en vraag niet om de seconde hoe/wat iets is.
Zover ik weet werkt het voor elke comp.
 

DeletedUser

Guest
Vraag: Hoe makkelijk of moeilijk is het om photoshop te leren, en is dit voor elke computer weg gelegd! waarom is photoshop zo duur ? Ivm pro gebruik

Je hebt wel een flink geheugen nodig voor sommige dingen vind ik toch.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb CS3 en die werkt gemakkelijk. Maar ik heb idd aardig wat geheugen nodig als je met grotere plaatjes of veel verschillende layers werkt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb CS3 en die werkt gemakkelijk. Maar ik heb idd aardig wat geheugen nodig als je met grotere plaatjes of veel verschillende layers werkt.

Lol, ik had laatst 3d plaatjes uit andere programma's geimporteerd...daar ging die echt keihard van hangen xD.
 

DeletedUser45756

Guest
Hallo,

Bedankt ik ga besluiten hem toch aanteschaffenm, heb laatste tijd enorm veel tijd! en wil me hier in gaan verdiepen.
 

DeletedUser45756

Guest
toch bedankt, uiteraard was ik dat ook van plan haha! is me iets te veel geld
 

DeletedUser

Guest
toch bedankt, uiteraard was ik dat ook van plan haha! is me iets te veel geld

je hebt wel een flinke bak motivatie nodig, anders stop je straks na een maandje en heb je er niet veel aan gehad voor je geld..
 

DeletedUser45756

Guest
Klopt, maar kan via via krijgen!..en motivatie zit hier wel hoor
 

DeletedUser45728

Guest
^^. Ik heb 'm van me pa. Die is grafisch ontwerper.
Zo vader zo zoon?
 

DeletedUser35624

Guest
Zo dood hier!

Nieuw discussiepunt: Moet er regelmatig een Collab komen bij de SOTW?
 
Bovenaan