Het Discussietopic

DeletedUser

Guest
Ik doe er zelf ook aan mee, dat spijt me, maar hier is het dan. Hier discussiëren, en laat die arme mods met rust, die toch al zoveel werk te doen hebben.

-Geen gezeik meer op Sotw's, puur en alleen stem en onderbouwing.


Hoop dat dit een goed iets gaat worden. Hier mag je dus lekker zeuren ja, succes!
 

DeletedUser

Guest
Wel lief zeuren, en niet elkaar de grond in boren :3
 

DeletedUser17653

Guest
Je toont spijt. Iedereen wil echt wel vriendjes worden met de mods.
 

DeletedUser

Guest
Waajoow, onze eerste echte discussie. Dus jij bent op je teentjes getrapt en gaat lekker andere mensen irriteren? Moet ik helpen om samen een olossing te vinden of kan je het zelf aan? Bij mij kan je het kwijt hoor:D.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het probleem volgens mij niet, maar het lastig maken om ons te onderhouden x'D
Anyway, gewoon discussieren over de dingen waar dit topic voor is, niet de "reden van het topic"
 

DeletedUser

Guest
Mm, over #67, ik vond NightDream dit keer de terechte winnaar, en ik vond de sig van Ayaxycatl of hoe je dat ook schrijft erg goed. Die van Rapa was minder dit keer, en over die van mij...vergeet het maar even. Die voor #68 is beter:D.
 

DeletedUser17653

Guest
Moet ik nu schrijven :

Ja ik stem op #10 want het is mooi?
 

DeletedUser

Guest
Dat had je beter kunnen doen in het Stemtopic van 67 een paar dagen geleden. Wie vond jij de mooiste dan Ayse?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoe ik het land wat ik wil kan uitbeelden XD
Ik bedoel, ik kan mensjes neerzetten, een vlag erop gooien of het land erop plakken, maar ik vind dat zo fakish :c
En agreed, Night had echt een nette win.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet, ik heb een beetje iets vergezochts maar als ik het vertel kan je gelijk weten welke van mij is, xD.
 

DeletedUser17653

Guest
Dat had je beter kunnen doen in het Stemtopic van 67 een paar dagen geleden. Wie vond jij de mooiste dan Ayse?

Hoho. Ik heb wel voor #10 gestemt hoor , jongen.
Ik vind ND dan ook wel een terechte winnaar.
Wel vond ik die van jouw tegenvallen. (blablabla)

Voor SotW #68 maak ik iets met iDesign (een collabje dus). Interessant he! enz.
 

DeletedUser

Guest
Hoho. Ik heb wel voor #10 gestemt hoor , jongen.
Ik vind ND dan ook wel een terechte winnaar.
Wel vond ik die van jouw tegenvallen. (blablabla)

Voor SotW #68 maak ik iets met iDesign (een collabje dus). Interessant he! enz.

Ja, normaal leer ik wel wat, maar met sotw..faal ik behoorlijk..vooral tekst plaatsen -_-. En deze sig was last minute dus sowieso slecht. En als je vind dat wij blablabla'en, je hoeft niet mee te doen hoor^^
 

DeletedUser

Guest
Tekst hoeft niet altijd hé. xD Soms vult het mooi op, maar tenzei je een oké manier hebt om het erop te zetten, zou ik het niet gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Tekst hoeft niet altijd hé. xD Soms vult het mooi op, maar tenzei je een oké manier hebt om het erop te zetten, zou ik het niet gebruiken.

Tja, misschien mijn inzending toch nog veranderen:s..
 

DeletedUser

Guest
Iedereen wil de mods werk besparen.
maar denken niet na , dat ze zelf dan terug een 'discussie' topic openen.
Zo krijgen de mods juist meer werk
 

DeletedUser

Guest
Tekst gaat vaak "met de flow mee". Als jouw character naar rechts kijkt, plak je het (bijna) niet links. Het moet niet "te overdreven duidelijk" zijn, maar wel zichtbaar. Het moet niet storend zijn, dus door een "sterk" deel van de sig zet je het niet. Je plakt het (vaak) ook niet meters van de focus af, want dan verpest et de focus vaak.

Teminste, zo zie ik tekst op plaatjes.


@Bosr; helemaal niet. Zo kunnen we elkaar beter begrijpen, en kunnen we discussieren over onze ideeën of probleempjes. Zolang we niet als katten elkaar kapot maken, is het topic juist in goede zin.
 

DeletedUser

Guest
leuk intiatief trivial
inplaats van dat gezeik op SotW topics kunnen ze hier hun ei kwijt
iig
ik vind night idd de eerlijke winnaar
 

DeletedUser

Guest
kga ook maar eens een keer meedoen aan de SOTW:D heb wel een idee
 
Bovenaan