Het communismeverheerlijkingstopic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
У Симеко хорошая задница
 

DeletedUser77356

Guest
voor vijf jaar spreek je nog niet zoveel als ik dat mag zeggen

Loserke, dit was duidelijk een andere taal. Gezien Capri 13 is, zal dit een taal zijn die populair is onder haar leeftijdsgenoten. Met aids patienten als Jake Paul, Enzo Knol, Pewdiepie, etc. als hun voorbeeld, vermoed ik dat ze Pewdiepies taaltje Zweeds probeerde te leren.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
ook al vijf jaar aan het studeren?

Eerder een ongevraagde cursus tijdens het online gamen die vaak -zonder extra kosten- wordt herhaald.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Loserke, dit was duidelijk een andere taal. Gezien Capri 13 is, zal dit een taal zijn die populair is onder haar leeftijdsgenoten. Met aids patienten als Jake Paul, Enzo Knol, Pewdiepie, etc. als hun voorbeeld, vermoed ik dat ze Pewdiepies taaltje Zweeds probeerde te leren.

Schoolvoorbeeld van verkeerde formule juiste antwoord :O
 
Reactiescore
1.804
Loserke, dit was duidelijk een andere taal. Gezien Capri 13 is, zal dit een taal zijn die populair is onder haar leeftijdsgenoten. Met aids patienten als Jake Paul, Enzo Knol, Pewdiepie, etc. als hun voorbeeld, vermoed ik dat ze Pewdiepies taaltje Zweeds probeerde te leren.
jij hebt wel een zeer specifieke interesse in capricorno
 

DeletedUser77356

Guest
@Capricorno meerdere wegen Leiden naar Rome.

jij hebt wel een zeer specifieke interesse in capricorno

Yup ik geef om de jeugd, zij zijn de toekomst. Capri kan als 13 jarige haar toekomst nog vormgeven. Mensen zoals @antrhaxxol zijn al mislukt.
 
Reactiescore
1.804
WAR is PEACE -> Oorlog zorgt voor nogal veel doden, net als communisme eigenlijk.
FREEDOM is SLAVERY
IGNORANCE is STRENGTH
hee grappig deze jongen hebben we ook niet meer gehoord nadat ik hem op zijn onwetendheid gewezen heb...
 
Bovenaan