Het beste profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
4i42x70it3.png

Beste lezers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum!

Ook bij deze contest zal er een inzend en discussietopic zijn. Dit zal het inzendingstopic zijn en zal er dus streng gemod worden.

Wie heeft/krijgt het aller áller beste account van wereld? Het doel is dat ieder account een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over zijn account. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten, om je account op een zo leuk en goed mogelijke manier aan de wereld te presenteren. Het doel is dus om jou account te verkopen aan de rest van de community en de jury.

Deze contest zal bestaan uit twee topic: het inzendtopic en het discussietopic. In het inzendtopic zal ik streng modden en verwacht ik enkel inzendingen voor deelname aan deze contest. In het discussietopic kunnen de details(lees vorige alinea) en discussies over de inzendingen worden besproken/gehouden. Wel wil ik jullie vriendelijk vragen om gerelateerd aan deze contest te blijven posten. Dit topic is het inzendingentopic, het discussietopic zal enkele ogenblikken na de start van dit topic verschijnen.

Het is niet verplicht om je eigen account in te zenden. De pp's gaan naar het profiel (dus speler) die is ingezonden.

Het doel:
Na een kleine week begint de wereld vorm te krijgen, zo ook de profielen. Met deze contest gaan we kijken welk profiel het leukste, beste of indrukwekkendste is. In RL vinden we uiterlijke verzorging allemaal belangrijk. Nu is het tijd om ook zorg te dragen voor jouw eigen profiel.

Hoe doe je mee?:

- Je stuurt een screenshot in, waarop het profielplaatje en de profieltekst duidelijk te zien zijn(zie voorbeeld).
- Het is de bedoeling dat je laat zien/horen waarom jouw account het beste is op deze wereld.
- Je mag zowel je eigen als iemand anders zijn account nomineren.
- Één nominatie per account.
- De bespeler(s) van een account mogen een nominatie door een ander geplaatst ongedaan maken. Laat dit wel duidelijk weten.
- Een nominatie moet voldoen aan de regels van het Algmeen Forum.​

0xluyc5gyfglr.png

Het minimale vereiste

De beoordeling:


De enquête:​

Elke stem is 2 punten waard. Ieder AF-account mag 1x stemmen en we controleren rond de tijd van de stemming op dubbelaccounts.

De jury:

De jury zal uit drie of vier personen bestaan.
- Jurylid 1: The Minion
- Jurylid 2: Jo Han
- Jurylid 3: Famdecibel
- Jurylid 4:

Beoordeling
De juryleden zullen op de volgende catogoriën beoordelen:
- Presentatie (40 punten)
- Uiterlijke verzorging (5 punten)
- Het profielplaatje(20punten)
- De spelersnaam(10punten)
- De geschreven(slogan/motto) tekst op het profiel(15punten)
- Het gekozen thema(10punten)
Al deze punten worden aan het eind per speler bij elkaar opgeteld en wordt zoals al aangegeven gedeeld door 4. Waardoor de maximale score weer 100punten zal zijn.

Rekensom

De gemiddelde score van de jury per onderdeel + de stemmen van de enquête. Elke stem is 2 punten waard. De persoon met de meeste stemmen wint.

Prijzen:

Momenteel zijn er 1000 premiumpunten te verdelen. Uiteraard valt de top 3 in de prijzen en is er een publieksprijs, door de persoon die de meeste stemmen bij de enquête krijgt. We filteren stemmen van mogelijke dubbelaccounts eruit.

1ste prijs: 400 premiumpunten
2e prijs: 300 premiumpunten
3e prijs: 200 premiumpunten

Winnaar enquête: 100 premiumpunten​

Sponers

Inno: 500 premiumpunten
The Minion: 500 premiumpunten​

Tot slot wens ik jullie allemaal veel plezier met deze contest en uiteraard veel succes.

Nomineren kan tot zaterdag 19 mei 23:59
Hierna volgt een enquête die drie dagen openstaat.
 
Reactiescore
2.478
Hierbij de inzending van Seduced by Lies

9saflbrapd3v.png



Hopelijk komen er nog meer!

Bedankt voor de moeite The Minion ;)
Dan presenteer ik nu maar mijn profiel!

3PR2hB5.png

Allereerst een profielfoto die iets met mijn naam te maken heeft en er (in game) strak uitziet.

Vervolgens zien we een pretentieuze zin ("Tijd is de belangrijkste grondstof") die gaat over TW en mijn accountnaam bevat, natuurlijk in van die prachtige BBcodes :p

Dan, in een apart door streepjes afgeschermd gebied, ontdekken wij een quote van een stamgenoot. Een teken dat ik soort van vrienden heb die een "soort van" goed woordje over me doen.

Als laatste een humblebrag over de slome start die ik maakte op deze wereld door pp te farmen, iets waar ik maar niet over ophoud op het AF :oops:

Dat was mijn inzending. Hopelijk hebben jullie genoten en ik verheug me op meer inzendingen!

Hierbij het profiel van Coruscant:

5ec4425120380deab5c97fe51f0298fd.png

Het plaatje is een Gif:
113441_large


Wij als heersers van de planeet Coruscant hebben als lot het bevechten en vernietigen van al het kwaad, waaronder de Sith-Lord (De spelers met andere speelstijl dan de onze). Wij laten de kracht van onze Force spreken om onze doelen te bereiken. Onze troepen onder leiding van de Jedi (Ridders) zijn onbevreesd en strijdlustig.

Onze Coruscant Guards (MB's) steunen ons door Force en Zwaartekracht.

"All we have to decide is what to do with the time that is given to us."

Coruscant

Hier bij dan de inzending van Valar!

EHRNwMS.png


Zoals iedereen die ooit GoT ( Game of thrones ) heeft gezien kan je overduidelijk zien dat ik dit account gebaseerd heb op de personage: Daenerys Targaryen

Ze heeft een sterk en dominant karakter, iets wat zeker terug is te vinden binnen team Valar!


7a4a7ad0422c2096e8216064587e421d.png


Is gewoon pizza man. Salami
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
ifdau0.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79303

Guest
Bedankt voor de moeite The Minion ;)
Dan presenteer ik nu maar mijn profiel!

3PR2hB5.png

Allereerst een profielfoto die iets met mijn naam te maken heeft en er (in game) strak uitziet.

Vervolgens zien we een pretentieuze zin ("Tijd is de belangrijkste grondstof") die gaat over TW en mijn accountnaam bevat, natuurlijk in van die prachtige BBcodes :p

Dan, in een apart door streepjes afgeschermd gebied, ontdekken wij een quote van een stamgenoot. Een teken dat ik soort van vrienden heb die een "soort van" goed woordje over me doen.

Als laatste een humblebrag over de slome start die ik maakte op deze wereld door pp te farmen, iets waar ik maar niet over ophoud op het AF :oops:

Dat was mijn inzending. Hopelijk hebben jullie genoten en ik verheug me op meer inzendingen!
 

DeletedUser79183

Guest
Hierbij het profiel van Coruscant:

5ec4425120380deab5c97fe51f0298fd.png

Het plaatje is een Gif:
113441_large


Wij als heersers van de planeet Coruscant hebben als lot het bevechten en vernietigen van al het kwaad, waaronder de Sith-Lord (De spelers met andere speelstijl dan de onze). Wij laten de kracht van onze Force spreken om onze doelen te bereiken. Onze troepen onder leiding van de Jedi (Ridders) zijn onbevreesd en strijdlustig.

Onze Coruscant Guards (MB's) steunen ons door Force en Zwaartekracht.

"All we have to decide is what to do with the time that is given to us."

Coruscant
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
166
Hier bij dan de inzending van Valar!

EHRNwMS.png


Zoals iedereen die ooit GoT ( Game of thrones ) heeft gezien kan je overduidelijk zien dat ik dit account gebaseerd heb op de personage: Daenerys Targaryen

Ze heeft een sterk en dominant karakter, iets wat zeker terug is te vinden binnen team Valar!
 
Reactiescore
2.478
De laatste dagen komen eraan
 
Reactiescore
2.478
6 deelnemers het moet niet gekker worden. Door het gebrek aan animo ga ik geen tijd in de enquête steken en zal enkel de jury hun mening tellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan