Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
864
Het is uitermate zwak leiderschap van Tyrant, dat Murus een deal gaat sluiten om het goed te maken want ze voelen zich toch zo schuldig en zien hun fout in. Alsof daarmee de kous af is. Zo'n kleine speler is al tevreden als je zegt ze even met rust te laten. Lekker makkelijk allemaal.

Heb je spijt? Elk veroverd dorp op de stam CS teruggeven plus een dikke week nap zodat ze hun troepen weer kunnen opbouwen, NAP voor die gehele stam. Je weet wel die stam die jij en Kyuka uitgebuit hebben omdat op een deftige eervolle manier spelen te hoog gegrepen was.

Aan alle mensen die nog pogen dit goed te praten of met goedkope dealtjes de situatie proberen te sussen. Daarmee zal het imago van Tyrant niet hersteld worden, daar is veel meer voor nodig. Te beginnen met de ernst van de situatie te erkennen ipv te bagatelliseren/weglachen/wegkijken. Als je echt je fout inziet en spijt hebt dan ga je diep door de buidel om dit goed te maken, geen half half gedoe. Het is aan Tyrant om dit goed op te lossen, anders zal deze situatie telkens weer naar boven gehaald worden voor derest van deze gehele wereld. Hoe dan ook een zeer treurige en vooral spijtige gebeurtenis.

Wanneer de desbetreffende spelers akkoord gaan met hun eigen voorgestelde oplossing, zie ik daar geen probleem in en ga ik daarmee akkoord. Daarnaast bieden wij de spelers groeimogelijkheden aan voor de toekomst. Wanneer deze speler zelfs persoonlijk afstand doet van de uitspraken van Too Hot For This Planet op het forum en op de huidige voet zelfs liever met ons verder speelt bevestigd dit voor mij genoeg.

Waarom die oplossing niet goed is in jouw ogen is voor mij bewonderenswaardig? Komt een beetje over als bemoeien in een rechtszaak waarvan je de details niet kent. Daarnaast is al eerder in dit topic aangegeven dat de leider van de stam CS helemaal geen NAP wil dus waarom wil jij dat dan wel zo graag zien? Zie onderstaande screenshot:

1601286672637.png

Verder vind ik het ook bijzonder dat je aangeeft het persoonlijk zo goed met mij te kunnen vinden, maar dat er nog niemand van jullie hele pre-made ons persoonlijk heeft benaderd om onze kant van het verhaal te horen. Inderdaad, Wesley heeft al een bericht geplaatst, maar normaal als je het "goed met iemand kan vinden" benader je deze persoon toch even via Skype oid., voordat je een schandpaal klaarzet voor deze persoon.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het is natuurlijk een zwart op witte stab van het account Murus. Een account ik goed ken met mensen erop waarmee ik het goed kon vinden in het recente verleden. Echter is stabben, stabben zo iets bekijk ik redelijk neutraal ongeacht persoonlijke relaties.
Ik ben hier gestopt met lezen want we weten allemaal hoe neutraal ongeacht met persoonlijke relaties jij bent na gevalletje rebecca te zien passeren
 
Reactiescore
1.918
Als neutrale lezer is het grappig te zien dat een overduidelijke stab wordt ingedekt door stamleden en spelers die moord en brand zouden roepen moest dit bij hun gebeuren. Wanneer je deze 30 pagina's bekijkt is het eenvoudig te zien wie de stammies zijn.


Betreurenswaardig dat zulke goed spelers dergelijke acties moeten uithalen. Hier wordt een precedent geschept waar de vijandige stammen zich in de toekomst op kunnen beroepen en zo krijg je uiteindelijk weer een vieze wereld waar de uitdrukking van de kleine Indiër met de ronde bril komt piepen
'an eye for an eye makes the whole world vies en kut vol met stabs en diplomatiek gelul'



1601295972522.png



busted Rob!
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
3.582
Straf, straffer, strafst.


Het moment je denkt het allemaal niet meer erger kan voor de stam Tyrant. Kyuka naait CS stuk of 2 - 3 x, Murus doet hetzelfde maar zet er nog een stabje bij. Leiding Tryant treed kordaat op om zijn leden te stoppen en de gestabte stam CS de tijd te geven terug op te bouwen.

3e0ee539e2b13a614a01ebaac7dfde42.png



Of ze doen niets en gaan gewoon mee edelen op CS? Deceiver of The Nine, knappe leider. Verklaard meteen Rob zijn houding op het AF, benieuwd wat de terugkerende vakantieganger Elko te zeggen heeft wat zijn stam en account hier mee flikt.

Begint wel allemaal een schrijnend toneelstuk te worden. Tryant staat dus voor vuil spel, kom er dan in ieder geval gewoon voor uit.
 
Reactiescore
2.039
Lol wat is dit nou weer Jannes? We edelen gewoon een account wat ons al tot tweemaal gerecapped heeft door doorgegeven tijden, lijkt mij niet meer dan normaal. Dat Murus in gesprek is met de benadeelden van zijn actie betekent niet dat er opeens een nap is tussen Tyrant en CS, wij staan dan ook vrij te edelen wat wij willen.

Vraag mij overigens ook af waar je vandaan haalt dat DoTN leiding zou zijn.
 
Reactiescore
1.167
Tevens is Deceiver geen leider van Tyrant.
 
Reactiescore
1.892
Hieruit blijkt maar weer hoe goed Jannes zichzelf heeft laten informeren voordat hij die post schreef.
 
Bovenaan