Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
195
Hoezo ben ik nu weer een stabber? Ik leave een stam waaruit zelfs de leider wilt vertrekken? Dat is tevens al aangekaart voor ik joinde? Hoe wil je dan verwachten dat ik het als lange termijn ga zien?

Wilde ik dan uit mijn eigen stam leaven?

Denk dat 1 van de eerste posts in dit topic, met inmiddels 31 likes wel duidelijk maakt waarop jij al dan niet een stabber bent.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hoe kunnen we Supergirl serieus nemen als die stam-informatie aan jou door gaf in ruil voor een samenwerking terwijl je geen deel meer van de stam uitmaakte?

Kyuka joined de stam via leider Supergirl. Hij geeft aan dat de stam korte-termijn is en hij er zelf ook geen toekomst in ziet. Daarna join ik de stam en leave hem even later weer, omdat het toch een stam was voor de korte termijn.

Ben ik dan in deze situatie een stabber? Slaat toch nergens op?
 
Reactiescore
195
Kyuka joined de stam via leider Supergirl. Hij geeft aan dat de stam korte-termijn is en hij er zelf ook geen toekomst in ziet. Daarna join ik de stam en leave hem even later weer, omdat het toch een stam was voor de korte termijn.

Ben ik dan in deze situatie een stabber? Slaat toch nergens op?

Omdat het toch een stam was voor korte termijn.

Hier geef je zelf toe dat je ons gebruikt hebt tot je je pre made kon joinen.

Kap nu met antwoorden je spreekt je zelf de hele tijd tegen wordt zielig
 
Reactiescore
1.278
Dat is verder niet jouw zorg, alsmede ook niet echt relevant. Ik heb me er gisteren iets te haastig over uitgesproken zonder alle details te weten. Er is in ieder geval intern over gesproken en Moby zal worden benaderd om te kijken hoe de situatie kan worden opgelost.

Fouten en vergissingen worden nu eenmaal gemaakt. Ik reageerde op je reactie niet perse om jou op de man aan te vallen, maar meer om te kunnen ontdekken wat Tyrant nu daadwerkelijk te ver vindt aan.

Uit de post van Murus kwam naar voren dat er één dorp gecompenseerd ging worden dat is dus precies 1/8 van de gepakten dorpen door Murus. Ben dan ook blij dat jij Moby ook aanhaalt, maar een speler zoals Jan86 die nu natuurlijk compleet overrompeld wordt door de nasleep van de stab. Zijn stamgenoten weggespeeld en troepen kwijt. In hoeverre krijgt zo'n speler de kansen nu? Ik zie namelijk dat de stab maximaal wordt uitgebuit door nu van de onrust gebruik te maken.

1601205721735.png

Zelfs vanmorgen wordt er dus nog een dorp gepakt en dus gewoon door aangevallen ondanks de spijt betuigingen. Hoeveel zijn die spijtbetuigingen dan ook waard? En ja deze overnames zijn ook binnen 24 u na het leaven van de stam zelfs de eerste binnen 13 uur.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Omdat het toch een stam was voor korte termijn.

Hier geef je zelf toe dat je ons gebruikt hebt tot je je pre made kon joinen.

Kap nu met antwoorden je spreekt je zelf de hele tijd tegen wordt zielig

Dat heb ik in beginsel altijd gezegd, maar de leider (Supergirl) van |CS| had de zelfde gedachtes. Ben ik dan een stabber omdat ik geleaved ben, terwijl de stam nooit lange termijn bestendig was en de leider dat ook kenbaar maakte?
 
Reactiescore
1.918
stab
 
Reactiescore
195
Dat heb ik in beginsel altijd gezegd, maar de leider (Supergirl) van |CS| had de zelfde gedachtes. Ben ik dan een stabber omdat ik geleaved ben, terwijl de stam nooit lange termijn bestendig was en de leider dat ook kenbaar maakte?


Ja.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.892
Fouten en vergissingen worden nu eenmaal gemaakt. Ik reageerde op je reactie niet perse om jou op de man aan te vallen, maar meer om te kunnen ontdekken wat Tyrant nu daadwerkelijk te ver vindt aan.

Uit de post van Murus kwam naar voren dat er één dorp gecompenseerd ging worden dat is dus precies 1/8 van de gepakten dorpen door Murus. Ben dan ook blij dat jij Moby ook aanhaalt, maar een speler zoals Jan86 die nu natuurlijk compleet overrompeld wordt door de nasleep van de stab. Zijn stamgenoten weggespeeld en troepen kwijt. In hoeverre krijgt zo'n speler de kansen nu? Ik zie namelijk dat de stab maximaal wordt uitgebuit door nu van de onrust gebruik te maken.

Bekijk bijlage 23470

Zelfs vanmorgen wordt er dus nog een dorp gepakt en dus gewoon door aangevallen ondanks de spijt betuigingen. Hoeveel zijn die spijtbetuigingen dan ook waard? En ja deze overnames zijn ook binnen 24 u na het leaven van de stam zelfs de eerste binnen 13 uur.
Ik denk dat je ongeveer weet welke spelers er in Tyrant spelen (op de volwaardige accounts dan) en dat het overgrote deel van deze spelers een dusdanige speelstijl en reputatie hebben dat ze niet gebruik willen/hoeven te maken van stabs. In deze situatie is er een ondoordachte beslissing genomen waar absoluut niet heel Tyrant vooraf van op de hoogte was en ook zeker niet achter staat. Het is nu dus aan ons om te zorgen dat dit zo goed als mogelijk wordt opgelost (in zoverre mogelijk). Verder ben ik wel van mening dat Too Hot het beste z’n posts voor zich kan houden en het beter overlaat een capabele posters.
 
Reactiescore
195
Dan zijn we uitgepraat als jouw beredeneringen zo onzinnig zijn.

Denk dat ik in tegenstelling tot jou al jouw beschuldigingen heb ontkracht met bewijs.

F7EDD3DB-86B9-43DA-BAC9-143412CF14E0.jpeg
Verder ben ik wel van mening dat Too Hot het beste z’n posts voor zich kan houden en het beter overlaat een capabele posters.

Denk dat jij jouw incapabele leden zoals @Kyuka beter zou moeten temmen voordat ze zich belachelijk maken met loze beschuldigingen op het af te gooien zonder enig bewijs.

Jullie gaan Moby 1 dorp geven als vergoeding? Dit is toch een regelrechte grap of niet?:confused2::biggrin: Hem 1 dorp geven om er daarna 4 terug te pakken?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Die mel stabt zoveel als die groot is.
Jandoedel hou eens op met dat kattegejank man, tis zondag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Ik denk dat je ongeveer weet welke spelers er in Tyrant spelen (op de volwaardige accounts dan) en dat het overgrote deel van deze spelers een dusdanige speelstijl en reputatie hebben dat ze niet gebruik willen/hoeven te maken van stabs. In deze situatie is er een ondoordachte beslissing genomen waar absoluut niet heel Tyrant vooraf van op de hoogte was en ook zeker niet achter staat. Het is nu dus aan ons om te zorgen dat dit zo goed als mogelijk wordt opgelost (in zoverre mogelijk). Verder ben ik wel van mening dat Too Hot het beste z’n posts voor zich kan houden en het beter overlaat een capabele posters.

Bedankt voor je reactie. Moet inderdaad bekennen dat de gebeurtennissen mij zeker verbaasd hebben, een stam als Tyrant met voldoende toppers erin verwacht je gewoon echt wat anders van. Er kwam des te meer verbazing toen deze acties dan ook nog eens goedgepraat werden gister. De feiten en details die toen al op tafel lagen spraken voor mij toch al boekdelen. Gelukkig zien jullie dit nu ook in.

Zoals ik al eerder aangegeven heb hier, Murus heeft momenteel de positieve gevolgen van de stab mogen ervaren met 8 dorpen winst en ik ben dan ook benieuwd in hoeverre Tyrant en Murus bereid is om negatieve gevolgen te aanvaarden. In principe zijn al deze dorpen natuurlijk gepakt enkele uren na het leaven van de stam of in de nasleep van deze stab. Doordat er vanmorgen en gisteravond nog doodleuk is doorgepakt op CS trek ik de bereidheid om dit alles op te lossen enigszins in twijfel. Komt op mij over alsof Murus toch nog even snel een slaatje hieruit wilt slaan. Dit versterkt mijn gevoelens dat dit alles puur baseert is op het versterken van de positie van Murus waarbij de morele waarden even op plaats 2 gezet zijn. Het was al een uitdaging om dit te compenseren en Murus maakt dit, op het oog zonder schaamte, groter en groter.

Wanneer kan het AF en/of CS een oplossing verwachten?
 
Reactiescore
864
Het was al een uitdaging om dit te compenseren en Murus maakt dit, op het oog zonder schaamte, groter en groter.

Wanneer kan het AF en/of CS een oplossing verwachten?

Vanuit ons kamp is contact opgenomen met de desbetreffende spelers zoals eerder is aangegeven. Waarom heb uiteraard jij die behoefte om nogmaals na te trappen?
 
Reactiescore
604
Wanneer kan het AF en/of CS een oplossing verwachten?

We zijn hiermee bezig. Alle gedupeerde zijn benaderd en proberen onderling tot een oplossing te komen. Desbetreffende personen hoeven ook geen aanvallen te verwachten. Ik wil het zelf nog steeds geen stab noemen. Vanuit ons oogpunt was het eerder noodweer dan een geplande stab. Wij dachten oprecht dat we "genaaid" gingen worden door onze eigen stam, we wilden dit voorkomen door eerder terug te slaan maar achteraf bleek dit niet the way to go. Wellicht omdat we nog nooit in zo'n situatie terecht zijn gekomen hebben we dit niet goed afgehandeld. De intentie was wel zuiver en oprecht, voorkomen dat we achter de feiten aan gingen lopen.

Nu zonder bevooroordeelde gedachten en alle feiten op tafel weten we dat we gedupeerde geen schijn van kans hebben gegeven. We gaan er alles aan doen om het goed te regelen en het is een wijze les voor me geweest wat de gevolgen kunnen zijn als je niet goed nadenkt bij je acties.
 
Reactiescore
148
tenor.gif
 
Reactiescore
195
We zijn hiermee bezig. Alle gedupeerde zijn benaderd en proberen onderling tot een oplossing te komen. Desbetreffende personen hoeven ook geen aanvallen te verwachten. Ik wil het zelf nog steeds geen stab noemen. Vanuit ons oogpunt was het eerder noodweer dan een geplande stab. Wij dachten oprecht dat we "genaaid" gingen worden door onze eigen stam, we wilden dit voorkomen door eerder terug te slaan maar achteraf bleek dit niet the way to go. Wellicht omdat we nog nooit in zo'n situatie terecht zijn gekomen hebben we dit niet goed afgehandeld. De intentie was wel zuiver en oprecht, voorkomen dat we achter de feiten aan gingen lopen.

Nu zonder bevooroordeelde gedachten en alle feiten op tafel weten we dat we gedupeerde geen schijn van kans hebben gegeven. We gaan er alles aan doen om het goed te regelen en het is een wijze les voor me geweest wat de gevolgen kunnen zijn als je niet goed nadenkt bij je acties.

Zo te zien zijn het maar inhoudloze oplossingen waar JULLIE alleen maar beter uit worden als ik de reacties lees.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan