Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
1.242
Ja een nap ja
Als je eige leider dit zegt?

player&id=2024743]sysDedSec[/url] 12.09.20 10:24[/u]
joo

er is helemaal geen nap geweest met 420. er zijn alleen gesprekken geweest. 420 leiding is daar volledig van op de hoogte. bravehart snapt t gewoon niet
Alvorens wij iets wouden ondernemen voor de zekerheid nagevraagd hij ging dan ook alle plannen onderbreken. Ik blijf maar dat zelfde copy paste tekstje zien van jullie, ik heb een heel groot vermoeden dat er dingen achter komen waarbij de discussie al meteen stopt ;)

1600725498053.png

Hierbij stuurde ik PM van braveheart door die toch beweerde dat er NAP was:

1600725542163.png
 
Reactiescore
961
Ik bracht gewoon wat interessante zaken aan het licht. Je mag het draaien of keren hoe je wilt. Je uitleg waarom je de stam verliet was zeer vreemd. En aangezien ik geen hol ken van de wereldspelers weet ik niet wie in welke premade zit dus merk ik gwn op dat je vrij snel een nieuwe thuis hebt gevonden. Dat valt gewoon op als je kritisch naar de zaken kijkt.

En waarom moet alles op dit forum persoonlijk zijn? Dit heeft toch niets met zwart, wit rood of groen maken te doen? Jij verliet de stam, natuurlijk gaat iemand daar wat over zeggen, reageer dan inhoudelijk? Mooi dat je "er is genoeg bewijs" typt en dan geen enkel bewijs voorlegt, volgende x dat je aan p&p doet op zijn minst je bewijs meebrengen, dat helpt beter om insinuaties en veronderstellingen te ontkrachten. Dat Elko het bevestigd had ik inderdaad gelezen, dank je voor die herinnering. Hij lijkt me nu wel iemand met voldoende zelfrespect en integriteit om eerlijk te zijn maar er zijn er genoeg die zouden liegen in zo'n situatie dus ik ben niet van oordeel dat je mijn insinuatie, los van het feit of die waar of niet is, goed hebt ontkracht.

Dit p&p wat hier hoog AF niveau wordt genoemd is wel grappig. Je haalt een opmerkelijk ingame feit aan, maakt een suggestie of insinuatie en ipv dat de betrokken partij hier een verklaring voor geeft, al dan niet waarheidsgetrouw krijg je gewoon "ween ween, hij maakt mij zwart" terug. Jaaaa goed bezig hoor! Wel bedankt dat je het een leuke post vond, normaal gezien like je hem dan ook, hint voor de volgende x


Wederom, niets persoonlijks, maar als je enkel maar kontlik propaganda apprecieert moet je nog een weekje wachten tot ik weggespeeld ben.
Ik heb geen behoefte aan hoogwaardige p&p vandaar dat ik jouw post ook niet weerlegd heb met de daarin gezegde bewijzen.

Persoonlijk hou ik het liever simpel, soms een one liner, maar ik zou geen leugens verkondigen. Ik nam Elko naar de voorgrond omdat zoals je al zelf zegt, Elko hier niet om zou liegen.

Mocht je toch graag het bewijs willen hebben, zal ik dit morgen opvragen ivm privacy, en het feit dat ik lekker in mijn bedje lig.

Ik kreeg zelf in ieder geval het idee dat je me erg graag op de man wilde spelen met je tekst, vandaar dat ik daarop ook reageerde. Goed, mijn interpretatie is in dit geval natuurlijk verschillend van wat je klaarblijkelijk bedoelde.

Daarnaast begrijp ik dat het er nogal scetchy uitziet als wij een stam verlaten, een bepaalde tijd later een opkomende "tegenstander" joinen. In een oogopslag lijkt dit zomaar snel even besloten te zijn, hier zijn echter veel gesprekken vooraf gegaan, veel twijfels en zoals ook in onze afscheidspost een dubbel gevoel.

Ik kan je in ieder geval verzekeren dat wij niet bij de premade behoorde, en dat is in principe het hele punt dat ik wilde maken.

Mocht je dus het bewijs willen hebben, probeer ik dit morgen zo netjes mogelijk in een spoiler in deze post te plaatsen.
 
Reactiescore
399
Ik heb geen behoefte aan hoogwaardige p&p vandaar dat ik jouw post ook niet weerlegd heb met de daarin gezegde bewijzen.

Persoonlijk hou ik het liever simpel, soms een one liner, maar ik zou geen leugens verkondigen. Ik nam Elko naar de voorgrond omdat zoals je al zelf zegt, Elko hier niet om zou liegen.

Mocht je toch graag het bewijs willen hebben, zal ik dit morgen opvragen ivm privacy, en het feit dat ik lekker in mijn bedje lig.

Ik kreeg zelf in ieder geval het idee dat je me erg graag op de man wilde spelen met je tekst, vandaar dat ik daarop ook reageerde. Goed, mijn interpretatie is in dit geval natuurlijk verschillend van wat je klaarblijkelijk bedoelde.

Daarnaast begrijp ik dat het er nogal scetchy uitziet als wij een stam verlaten, een bepaalde tijd later een opkomende "tegenstander" joinen. In een oogopslag lijkt dit zomaar snel even besloten te zijn, hier zijn echter veel gesprekken vooraf gegaan, veel twijfels en zoals ook in onze afscheidspost een dubbel gevoel.

Ik kan je in ieder geval verzekeren dat wij niet bij de premade behoorde, en dat is in principe het hele punt dat ik wilde maken.

Mocht je dus het bewijs willen hebben, probeer ik dit morgen zo netjes mogelijk in een spoiler in deze post te plaatsen.

Dit vind ik echt een gek bericht, sorry.

Het ziet er scatchy uit als je eerst een stam joined, niks doet binnen deze stam en daarna de 'toekomstige' vijand joined?

Dit is gewoon met opzet je early game veilig stellen..... en vervolgens proberen een 5 dagen nap te verkrijgen zodat je veilig een stam kan joinen. Sorry maar echt laag niveau. Had beter van je verwacht
 
Reactiescore
399
Dus dan is het oke om de vijand te joinen als het niet met voorbedachte raden was? Vind het zeer zwak.

Stel dit was niet met voorbedachte rade is het nog erger.
 
Reactiescore
2.039
Dus dan is het oke om de vijand te joinen als het niet met voorbedachte raden was? Vind het zeer zwak.

Stel dit was niet met voorbedachte rade is het nog erger.
Als het niet met voorbedachte rade was, was het gewoon een normale recruit? Lijkt mij nogal wiedes, je kunt er ook meer van proberen te maken dan het is.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dus dan is het oke om de vijand te joinen als het niet met voorbedachte raden was? Vind het zeer zwak.

Stel dit was niet met voorbedachte rade is het nog erger.

Er was toen nog niet eens sprake van het feit dat Surf en de toekomstige stam een vijand was. Sterker nog, wij hadden vrij goed contact met Bicky tot zover en die hebben pas sinds gisteren wat scouts op ons gegooid samen met wat stamgenoten. De rest van de stam had er niet eens mee te maken.

Was er dus sprake van vijandschap? Nee, dat hebben jullie zelf ervan gemaakt sinds gisteren. Verder was, zoals meermaals benoemd was, Abusing the Law geen onderdeel van deze stam toen de plannen hiervoor gemaakt en opgesteld waren.

Overigens hebben jullie toch een vrij nette aanval opgezet tegen ons gisteren, complimenten daarvoor. Toch bijzonder om zo early al zoveel actie te zien. Wat ik wel raar vind is dat er niks gecoördineerd kon worden om Sisi mee te helpen met de massa op hem, maar hiervoor wel coördinatie te vinden was.
 
Reactiescore
1.148
Goh, het niveau wordt met de pagina minder... Telkens zie ik de naam @Dr. Hannibal Lecter terug komen! Is daar een verband?

On topic: Ik heb al leuke fights gezien in het noorden tussen twee stammen. The American Sniper ligt zwaar onder vuur, gaan zij het redden? We gaan het zien rond 16:00 vanmiddag.
 
Bovenaan