Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
3.538
Waarom krijg ik een in game bericht voor deze rotzooi?

Omdat TW elke kans aangrijpt zijn spelende community op het AF te krijgen voor extra forum activiteit. Of het met dergelijke topics zal lukken om ze ook voor langere termijn gebonden te houden valt sterk te betwijfelen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Natuurlijk werd er al gesproken om deze snel groeiende PPaddenstoel op te ruimen toen we hem op 1 dag zo snel uit de grond zagen schieten, tot dat 1 van de leiding op het idee kwam om hen te rekruteren nadat ze door Kyuka werden aangesproken of er nog plek vrij was.

De speler die al een lange tijd bij ons zat en samen met hem vertrokken is heeft hem fantastisch goed geholpen met dorpen clearen dus met aanvallen is er vanuit onze kant inderdaad ook geholpen.

Iedereen kan het noemen hoe die zelf wilt, ik vind dit een stab omdat ik nog van de oudere stempel ben, iemand anders die van deze tijd is en dit allemaal gewoon is kan het natuurlijk anders benoemen. Maar het is in ieder geval alles behalve netjes te noemen.

Goed, ik zal er eens op ingaan. PPaddenstoel, tja. Valt wel mee volgensmij als je het vergelijkt met andere?

PP paddenstoel.png

Circa 10K pp punten, allemaal netjes gefarmd op andere werelden. Ik durf te wedden dat er genoeg accounts meer in hebben zitten dan deze PPaddenstoelen.

Wat betreft de stam joinen en later leaven, het blijft natuurlijk wel een strategisch spelletje. Uiteindelijk spelen we allemaal voor de winst en bestaat er de mogelijkheid om diplomatische zetten te doen en stammen te joinen en leaven. Hebben we hier open kaart mee gespeeld? Zeker niet. Hebben we ooit eerder aangegeven te twijfelen aan deze stam? Zeker wel. We hebben jullie een NAP aangeboden, omdat dat nou eenmaal netjes is als je een stam verlaat.

We hebben nooit één vv gehad binnen de stam, niet gedraaid of zelf gekregen. Ook delen we met niemand bevelen zodat we troepen konden bekijken of hebben we OS ontvangen van één van jullie spelers. Wat je zegt betreffende Memento is ook irrelevant, omdat desbetreffende speler al onze MB was voordat we jullie stam joinde.

Het is niet dat dit een bizarre zet is in de early-game, aangezien dit op elke wereld gebeurd. De uiteindelijke stammen vormen zich altijd pas in een latere fase. Als ik zou leaven en direct zou aanvallen was het inderdaad een stab geweest. Dat dit voor jou vervelend is kan ik begrijpen, maar bij een oorlogsspelletje is dit niet ongewoon.

Verder zal ik de eer aan mezelf houden en geen screens delen van de gang van zaken binnen |CS|, natrapen is i.m.o niet netjes ;).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mooie post @Theo Walcott.
Heb weer wat lees plezier gehad aan het drama. Heb weinig goeds over Melvin gehoord. Een speler met een groot ego? :)

Ik heb ook weinig goeds over jou gehoord, maar ook weinig slechts! Ik heb namelijk zero clue wie je bent?
 
Reactiescore
1.242
Hebben bij hun vorige stam een NAP geschonden, 1 dag nadat ze die met ons waren aangegaan.
Ooh juist ja die imaginairie nap waar mijn leiding over zei dat die er niet was. Dag ervoor nog nagevraagd of er banden waren, antwoord nee. Dag van overname zijn er banden, nee. Je eigen leider zei nee maar we hadden NAP!!
 
Reactiescore
196
Excuus, 2 dagen.

Hier de bevestiging van de NAP:
SneakySimbaop 10.09. om 09:50 uur
NAP is ook prima voor nu!
sysDedSecop 10.09. om 09:46 uur
Morgen!

Ik krijg erg wisselende reacties binnen de stam, en dat snap ik ook wel want het is nog erg vroeg in het spel. We trekken op deze manier veel te veel aandacht naar ons toe.

Misschien is een NAP in dit stadium handiger?





sysDedSecop 09.09. om 09:12 uur

Hey Sneaky,

Lijkt zeker wel handig om een samenwerking aan te gaan, zo kunnen we ons beter weren tegen de grotere spelers, al gaat tokyo ook erg hard bij jullie deze wereld :)

Op twstats te zien dat bravehart zijn dorpjes kwijtraakte: https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=player&mode=conquers&id=801800
En chickenhawk hoort hier ook bij. https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=player&id=2259358

Helaas heb ik geen rapportjes verder, die zijn inmiddels verdwenen.
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je kan leuk zo`n post maken, maar ik behoorde niet tot de "premade" die jij bedoelt, tevens startte wij solo. Dus je kan wel een leuk postje maken om mij zwart proberen te maken, maar dat gaat je niet lukken. Er is genoeg bewijs dat wij hier niet tot toebehoorde.

Daarnaast bevestigde Elko dit ook direct.

Ik bracht gewoon wat interessante zaken aan het licht. Je mag het draaien of keren hoe je wilt. Je uitleg waarom je de stam verliet was zeer vreemd. En aangezien ik geen hol ken van de wereldspelers weet ik niet wie in welke premade zit dus merk ik gwn op dat je vrij snel een nieuwe thuis hebt gevonden. Dat valt gewoon op als je kritisch naar de zaken kijkt.

En waarom moet alles op dit forum persoonlijk zijn? Dit heeft toch niets met zwart, wit rood of groen maken te doen? Jij verliet de stam, natuurlijk gaat iemand daar wat over zeggen, reageer dan inhoudelijk? Mooi dat je "er is genoeg bewijs" typt en dan geen enkel bewijs voorlegt, volgende x dat je aan p&p doet op zijn minst je bewijs meebrengen, dat helpt beter om insinuaties en veronderstellingen te ontkrachten. Dat Elko het bevestigd had ik inderdaad gelezen, dank je voor die herinnering. Hij lijkt me nu wel iemand met voldoende zelfrespect en integriteit om eerlijk te zijn maar er zijn er genoeg die zouden liegen in zo'n situatie dus ik ben niet van oordeel dat je mijn insinuatie, los van het feit of die waar of niet is, goed hebt ontkracht.

Dit p&p wat hier hoog AF niveau wordt genoemd is wel grappig. Je haalt een opmerkelijk ingame feit aan, maakt een suggestie of insinuatie en ipv dat de betrokken partij hier een verklaring voor geeft, al dan niet waarheidsgetrouw krijg je gewoon "ween ween, hij maakt mij zwart" terug. Jaaaa goed bezig hoor! Wel bedankt dat je het een leuke post vond, normaal gezien like je hem dan ook, hint voor de volgende x


Wederom, niets persoonlijks, maar als je enkel maar kontlik propaganda apprecieert moet je nog een weekje wachten tot ik weggespeeld ben.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
hoi, iemand even een korte samenvatting van wat er in dit topique gezegd geweest is? ik ga immers mijn o zo kostbare tijd hieraan niet verspillen?
 
Reactiescore
451
Ja een nap ja
Als je eige leider dit zegt?

player&id=2024743]sysDedSec[/url] 12.09.20 10:24[/u]
joo

er is helemaal geen nap geweest met 420. er zijn alleen gesprekken geweest. 420 leiding is daar volledig van op de hoogte. bravehart snapt t gewoon niet
 
Bovenaan