Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nu ben ik weer alcoholverslaafd. Jeetje deze knul is vgm een 12 jarige die nog nooit een dagje in de zon heeft gezeten.
 
Reactiescore
1.363
zolang je het zelf gelooft is het goed toch, ben benieuwd als we elkaar weer kruisen of ze je dan al wat trucjes hebben geleerd. Altijd uit een dode hoek je baasjes komen verdedigen kweek toch eens een persoonlijkheid zoals die alcoholverslaafde dragonshield, jij bent een zwakke kopie van hem. :p
Ach, heb sindsdien gewoon wat werelden gewonnen hoor :). (eindelijk :p) Zolang jij maar niet runned na 1 massatje zoals op w65 vind ik t best knulletje :D. En neu, ik farm lekker pp nog man. Zit op w73 te spelen :). Miss dat ik hier nog ergens ga mben ofzo, wil jou natuurlijk wel ff ten valle zien gaan, das popcorn waardig mn jochie. :D
 
Reactiescore
961
Zoals ik het lees is Petra dus een premade en zijn het een bende lafaards die andere stammen eerst hebben geïnfiltreerd om de start te overleven? Dat doet me toch even denken over ons oud stamlid. Zou best kunnen dat het ook premade was... wie zal het zeggen....

Tbh was dit de grootste onzinspost die ik in jaren TW heb gelezen, een heel betoog om uit te leggen hoe fair je wel niet bent dat je niet zit te spioneren in je eigen stam zodat je zonder imago schade kunt overhoppen wanneer het geschikte moment daar is. Maargoed dit was letterlijk het beeld dat ik van 90% van de huidige wereldspelers had dus ja, lekker bezig!

Bekijk bijlage 23275
Bekijk bijlage 23277
Je kan leuk zo`n post maken, maar ik behoorde niet tot de "premade" die jij bedoelt, tevens startte wij solo. Dus je kan wel een leuk postje maken om mij zwart proberen te maken, maar dat gaat je niet lukken. Er is genoeg bewijs dat wij hier niet tot toebehoorde.

Daarnaast bevestigde Elko dit ook direct.
 
Reactiescore
20
laten we hier een stabber lijst maken :p
et murus magnificum
Night Train
LoatuGoan
too hot for this planet

add zoveel mogelijk stabbertjes
 
Bovenaan