Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
1.037
Was al verbaast toen ik net even keek! Maar bedankt! Nu mijn voorsprong op Jannes nog uitbreiden
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405

Omdat hij ging terug lezen in de VF chat en de grove moppen aan zijn adres niet echt goed kon plaatsen. Je weet hoe ze daar zijn hé, beetje extreme humor. Vast iets te persoonlijk opgepakt maargoed hij wou zijn waardigheid bewaren dus heeft zich afgezonderd van het AF.

Iets in die aard, ben niet 100% op de hoogte, zag wat screenshots passeren
 
Reactiescore
864
Er zijn daarin wat mij betreft wel degradaties. Welgeteld 3 om het kort te houden.

1: Je joint een stam tijdelijk, maar geeft ook aan het tijdelijk is. Je speelt hierbij open kaart, het is aan de betreffende stam om te beslissen wat hiermee te doen.

2: Je joint een stam (waarschijnlijk) wetende dat het tijdelijk is zonder dit met de betreffende stam mee te delen. Enkel heb je nog geen afspraken met een andere stam die je zal joinen waarbij je nog een onafhankelijke speler bent. Wat mij betreft zeker nog accepteerbaar.

3: Een stam joinen terwijl nog voor je in deze stam zit, eigenlijk al weet je later naar stam X (Petra) in dit geval zal gaan. Je bent hierbij geen onafhankelijke speler meer/dubbel spel spelen met zeer foute intenties.

Degradatie 4:

Je maakt een stam aan met 4,5 of misschien 6 accounts, bewust van tevoren afgesproken, die niet in je pre-made zitten en vervolgens intern je die, farm je die, of laat je die GS naar je zenden. Vervolgens verlaat je die stam en ga je de pre-made in. Is dat niet wat praktisch in al die west continenten gebeurd momenteel?
 
Reactiescore
2.444
Degradatie 4:

Je maakt een stam aan met 4,5 of misschien 6 accounts, bewust van tevoren afgesproken, die niet in je pre-made zitten en vervolgens intern je die, farm je die, of laat je die GS naar je zenden. Vervolgens verlaat je die stam en ga je de pre-made in. Is dat niet wat praktisch in al die west continenten gebeurd momenteel?

Welke stammen heb je het over in het westen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Welke stammen heb je het over in het westen?

Er heet letterlijk een stam Team Schedeltjes hé? De stam Help! eveneens zelfde verhaal. Stam Pittig ook allemaal boost pp-farmers, althans volgens stamlid QQEEZZ.
 
Reactiescore
2.444
Er heet letterlijk een stam Team Schedeltjes hé? De stam Help! eveneens zelfde verhaal. Stam Pittig ook allemaal boost pp-farmers, althans volgens stamlid QQEEZZ.

Ja lijkt het inderdaad op, is een spijtige zaak maar gebeurd over de gehele wereld. Dus was enigszins verbaasd dat specifiek het westen werd benoemd, de pre-made in het oosten doet er net zo hard aan mee.
 
Reactiescore
2.477
Degradatie 4:

Je maakt een stam aan met 4,5 of misschien 6 accounts, bewust van tevoren afgesproken, die niet in je pre-made zitten en vervolgens intern je die, farm je die, of laat je die GS naar je zenden. Vervolgens verlaat je die stam en ga je de pre-made in. Is dat niet wat praktisch in al die west continenten gebeurd momenteel?

Gelukkig dat dat niet in de oostelijke contreien van de wereld gebeurd, maar goed daar zullen we over zwijgen aangezien dat wellicht je volgende bestemming is op stamniveau :wink:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja lijkt het inderdaad op, is een spijtige zaak maar gebeurd over de gehele wereld. Dus was enigszins verbaasd dat specifiek het westen werd benoemd, de pre-made in het oosten doet er net zo hard aan mee.

Noem eens een speler met 8 boosts net zoals Schedel?
 
Reactiescore
2.444
Noem eens een speler met 8 boosts net zoals Schedel?

REOL heeft nu al drie duidelijke boost dorpen ge-edelt, daarbij opgetelde mb's (want als ik snel kijk is een deel van Schedel zijn stam mb) plus toekomstige boost dorpen en ze zullen heel erg in de buurt van die acht komen.
 
Reactiescore
319
De vraag is beter: Noem eens een account zonder boosters?

Hint: @What the Duck
 
Reactiescore
1.165

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Eens
 
Reactiescore
68
Er heet letterlijk een stam Team Schedeltjes hé? De stam Help! eveneens zelfde verhaal. Stam Pittig ook allemaal boost pp-farmers, althans volgens stamlid QQEEZZ.

Hey hou ons erbuiten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.242
Kennen jullie ook een P&P'er die de focus wilt verleggen omdat zen eigen stam wat teveel in een slecht daglicht komt door het extreme boosten en dan maar wat hopeloos in het rond trapt op de hoop dat er wat mensen meetrappen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
983
Niet zeveren allemaal.
Mortuamemoria, Act of Divinity en TheRipper zijn inderdaad mb of hulp van schedel. Al de rest zijn randoms die zich hadden aangemeld in de stam wat ik natuurlijk geaccepteerd heb, tot op vandaag is er met al die andere accounts nog géén contact geweest.

Of jullie dat geloven of niet is niet mijn zaak en boeit me bitter weinig maar het is zo.
 
Bovenaan