Het bedank Topic voor gestopte spelers :)

Reactiescore
2.177
Alsof op deze wereld iets kan gebeuren zonder dat beide stammen naar elkaar gaan wijzen :D

Ja maar als je gaat beschuldigen heb je wel een lead nodig waarom. Ja je kan zeggen van dat ze vijanden zijn maar waarom zijn de andere vvs of zibi zelf dan niet opgefokt. Zulke dingen moeten een keer klaar zijn, wie het ook gedaan heeft mag vlug van heel tw oprotten en zijn kutkop niet meer laten zien.
 
Reactiescore
24
Onzin dat P. spelers het wachtwoord niet wisten, Peter heeft het wachtwoord zelf aan wat meerdere spelers gegeven.
Peter zou stoppen vlak na de bans dus hij heeft het wachtwoord gegeven aan Andre die heeft een nieuwe speler er opgezet.
Andre zou het vast niet gedaan hebben, maar P. spelers wisten van het wachtwoord.
 

DeletedUser28445

Guest
Onzin dat P. spelers het wachtwoord niet wisten, Peter heeft het wachtwoord zelf aan wat meerdere spelers gegeven.
Peter zou stoppen vlak na de bans dus hij heeft het wachtwoord gegeven aan Andre die heeft een nieuwe speler er opgezet.
Andre zou het vast niet gedaan hebben, maar P. spelers wisten van het wachtwoord.

En dan nog? Wat voor voordeel had P. eruit kunnen halen om Serenity op te fokken? Daar zit geen logica achter, gezien wij aan de winnende hand zijn en dit dan niet nodig hebben. Het risico om 'exposed' te worden van zo iemand was daarvoor veel te groot en Serenity was ook een kwestie van tijd tot het neer zou gaan, dat weten we allemaal wel. Dat het nu zo moet vind ik wel sneu, maar ik durf wel te zeggen dat het niet door iemand van P. noch Ship is gebeurd. Dus helaas gok ik van buitenaf.
 

DeletedUser72803

Guest
Ja maar als je gaat beschuldigen heb je wel een lead nodig waarom. Ja je kan zeggen van dat ze vijanden zijn maar waarom zijn de andere vvs of zibi zelf dan niet opgefokt. Zulke dingen moeten een keer klaar zijn, wie het ook gedaan heeft mag vlug van heel tw oprotten en zijn kutkop niet meer laten zien.

Ach het is niet alsof heel Ship nu roept dat het uit P komt. Denk dat de meeste mensen wel zullen begrijpen dat geen van de 2 stammen hierop zit te wachten. Zoals Daniel hierboven al zegt, heeft P. er gewoon totaal niks aan.
 
Reactiescore
2.177
Onzin dat P. spelers het wachtwoord niet wisten, Peter heeft het wachtwoord zelf aan wat meerdere spelers gegeven.
Peter zou stoppen vlak na de bans dus hij heeft het wachtwoord gegeven aan Andre die heeft een nieuwe speler er opgezet.
Andre zou het vast niet gedaan hebben, maar P. spelers wisten van het wachtwoord.
Onzin dat P. spelers het wachtwoord niet wisten, Peter heeft het wachtwoord zelf aan wat meerdere spelers gegeven.
Peter zou stoppen vlak na de bans dus hij heeft het wachtwoord gegeven aan Andre die heeft een nieuwe speler er opgezet.
Andre zou het vast niet gedaan hebben, maar P. spelers wisten van het wachtwoord.

Tuurlijk:

1. Ik heb gevragen aan Peter wie het wachtwoord wisten. Gek genoeg zei Peter niet dat André het wachtwoord wist.
2. Als een P speler het ww wist dan had Peter dit voor de zekerheid wel verandert.
3. Enkel infinity is opgefokt, al die andere vvs van Peter niet en Zibi zelf ook niet.
 
Reactiescore
1.049
Tuurlijk:

1. Ik heb gevragen aan Peter wie het wachtwoord wisten. Gek genoeg zei Peter niet dat André het wachtwoord wist.
2. Als een P speler het ww wist dan had Peter dit voor de zekerheid wel verandert.
3. Enkel infinity is opgefokt, al die andere vvs van Peter niet en Zibi zelf ook niet.
aan de andere kant zou dat tactisch enorm slim zijn ;)
Omdat het 'een al besliste oorlog' daar zou zijn zou het P. buiten het daglicht houden toch?
En t maakt wel de aansluiting met andere accs van SHIP enorm makkelijker
 
Reactiescore
2.177
aan de andere kant zou dat tactisch enorm slim zijn ;)
Omdat het 'een al besliste oorlog' daar zou zijn zou het P. buiten het daglicht houden toch?
En t maakt wel de aansluiting met andere accs van SHIP enorm makkelijker

Nee als je toch iets doet waarvoor je 100 procent ban voor riskeert dan doe je het meteen goed. P was het niet, kijk ook de andere punten.
 
Reactiescore
24
Tuurlijk:

1. Ik heb gevragen aan Peter wie het wachtwoord wisten. Gek genoeg zei Peter niet dat André het wachtwoord wist.
2. Als een P speler het ww wist dan had Peter dit voor de zekerheid wel verandert.
3. Enkel infinity is opgefokt, al die andere vvs van Peter niet en Zibi zelf ook niet.
Vraag het André zelf die kan het je vast bevestigen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Zoals ik meerdere malen heb aangegeven via meerdere kanalen betreur ik deze actie ook, ik wil absoluut niet dat zoiets gebeurt en ondanks dat het mijn vijand is ben ik er niet blij mee. Ik heb toen ik goed op de hoogte was een NAP aangeboden omdat ik geen misbruik van de situatie wil maken.

Ik hoop dat degene die dit op zijn geweten heeft goed gestraft word.
 
Reactiescore
24
Zoals ik meerdere malen heb aangegeven via meerdere kanalen betreur ik deze actie ook, ik wil absoluut niet dat zoiets gebeurt en ondanks dat het mijn vijand is ben ik er niet blij mee. Ik heb toen ik goed op de hoogte was een NAP aangeboden omdat ik geen misbruik van de situatie wil maken.

Ik hoop dat degene die dit op zijn geweten heeft goed gestraft word.
Ik zeg niet dat jij het gedaan hebt hoor, maar ik wist dat het wachtwoord gegeven was aan een aantal leden binnen Ship omdat Peter eerst wilden stoppen.
Verder respect dat je een NAP aanbied.
 

DeletedUser71298

Guest
P. moet dan ook fair zijn en gewoon niet edelen en Rutger als hij nog wil spelen de tijd geven zijn acc op te bouwen. Zo wil je niet winnen, toch?
Zoals ship fair was toen benjaminooo en OracleOne banned werden door acties van Tom?
Keep dreaming.
 

DeletedUser71298

Guest
Als het zo dus doorgaat zal het nooit een faire wereld worden. Of is dat wat jullie willen? :D
80% van deze vieze acties worden gepleegd door ship.
Waarom zouden wij nu over onze borst moeten strijken en TIFS een nap geven terwijl niemand ook maar enig bewijs heeft dat dit door onze kant is gedaan?
Daarbij blijf ik erbij dat zowel benjaminooo als OracleOne bewust genaaid zijn door ship en toen waren het volgens ship allemaal hard verdiende dorpen.
Na weken zinloze gesprekken gevoerd te hebben over die periode kwam ship constant met nada en nada is wat ship nu van ons kan verwachten.

Daarbij heb ik Rutger gesproken hierover en ook hij kan geen enkel bewijs leveren dat dit door P of Pack gebeurd is.
Ik heb tot op heden ook nog geen enkele IP voorbij zien komen die gelinkt zou zijn aan deze zogenaamde hack.
Dat er iets gebeurd is op zibi of TIFS wil ik gerust geloven maar ship staat wel heel erg snel klaar om P weer de schuld te geven.
Ik denk dat jullie beter wat dichter bij huis het onderzoek kunnen starten gezien jullie (ex)leden meer ervaringen hebben met dit soort acties dan wij.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ergens nog een accountje die ik kan rippen en om zeep kan helpen? Zo doen we dat hier op de casuals toch :eek:?
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt geen IP's te zien als een vv'er dat gedaan heeft alleen Zibi zou er achter komen wie er heeft gelogd. Alleen TWteam gaat nooit IP-adres geven vanwege die regels.

Ergens nog een accountje die ik kan rippen en om zeep kan helpen? Zo doen we dat hier op de casuals toch :eek:?
Ja ik kan je wel even wachtwoord geven ik zou zeggen verwijder het account maar.
 
Reactiescore
2.177
Als het zo dus doorgaat zal het nooit een faire wereld worden. Of is dat wat jullie willen? :D

Hier wil ik wel ff op in gaan, SHIP heeft nooit de intentie gehad om eerlijk shit af te handelen tijdens de bans van Oracle/benja.

Regeling was als volgt:
- de dorpen van oracle en benja die na de ban zijn overgenomen zouden teruggegeven worden. Een cluster van benja mochten ze houden.
- Ship zou de bbs van cav zonder tegenwerken van P overnemen.
- beide partijen zouden 4 weken nap krijgen.

Het was toen al een feit dat iemand van Ship de bans veroorzaakt had. De forumpost was namelijk door iemand anders binnen Ship gemaakt (support heeft dit bewezen).

Toch was het 4 stemmen voor en 20 tegen ofzo, want SHIP had er toen voordeel mee. Lennert heeft zelfs expres de onderhandelingen zitten saboteren.

Toen was het Ship, nu lijkt het een buitenstaander te zijn. Waarom zou P tegen fair play zijn wanneer ze na zelf genaaid te zijn nu leden zouden verplichten een nap te geven?

André heeft zelf al een NAP aangeboden en ik stimuleer dat alleen maar. Toch kan je niet verwachten dat dit een verplichting word.
 

DeletedUser79332

Guest
Ze moeten gewoon deze wereld sluiten.
Geen winnaar aanwijzen, iedereen 500pp geven en veel geluk toewensen.
Zo heeft iedereen rust; de spelers, twteam en alle hackers/botters.

Iedereen blij!
 
Bovenaan