Het bedank Topic voor gestopte spelers :)

DeletedUser49571

Guest
Hallo forumgebruikers van de Casual 1 wereld.

Ik wil bij deze mijn aftreden vermelden op het Algemeen forum, om voor mijzelf er een punt achter te zetten, en voor eens en altijd de deur te sluiten. Telkens neig ik om terug te komen, maar weet dat, dat gewoon een no go is. Ik heb van alles zelf op mij afgeroepen, en de Casual 1 speler weten hier allen vanaf nu. Ik heb om eerlijk gezegd geen spijt van mijn actie, maar vind het wel jammer dat het spelbederf nu nog aan de gang is, en er telkens op teruggekeken wordt, en de wereld daardoor steeds in dezelfde spiraal blijft zitten. Ik hoop dat dit nog kan veranderen, en dat de stammen wie ook waar terecht komt , welke speler kiest voor welke kant die gaat spelen, men er nog plezier kan uitmaken en dat er over een jaar of 2/3? een eind mag komen aan deze wereld.

De post die op het Ship/zero-B forum heeft gestaan zal ik nogmaals in de spoiler plaatsen voor men die het nog niet gelezen heeft.

Hallo Stammies,

Tijd voor wat minder goed nieuws, en transparantie. Ik weet niet precies waar ik wil beginnen of kan beginnen. Want eigenlijk is het al langere tijd een puinhoop in de stam, en mede dankzij mij. Ik denk dat ik dan ook gewoon met de deur in huis val, en toestem in het verwijt:

"Tom van cavalry (nu yorick) is de veroorzaker van de bans op Benjaminoo en thecavalryishere en "oracleone" ".

Nu zullen jullie wel denken, WTF, jij ?
Waarom? Hoezo? Wat is het verhaal erachter? Waarom komt dit nu pas na buiten? En ja alles? Ik zal het proberen uit te leggen, want het is eigenlijk een te lang verhaal, die veel te ver is uitgelopen wat ik jullie liever had bespaard.

Het begon allemaal na de zoveelste stab van P., na de stab van tiger op metoism, nadat UA gestabt werd door kingh5, magymar en meat, nadat postduif ging hacken op toen nog onze stamgenoot oracleone, toen lord yoda op delete werd gegooid door een ship speler die toen opeens in P. speelde, en als laatste druppel de stab van Nensul op killerned3 tijdens de massa dat killerned zijn hele achterland bestookt werd met edels van zijn oude Persoonlijk bontgenoot.

Ik kon er die dag echt niet tegen, ik weet nog dat ik redelijk woest was, en chagrijnig, en helemaal klaar met dit spel. Zo waren ook tal van onze leden hier helemaal klaar mee. De zoveelste stab van P. ,waar ze zo mee weg kwamen zonder straf, zonder een verontschuldiging of vergoeding. Jorrit (nu Maruis) kwam met het idee om te spioneren op een P. account, een skype aanmaken om in te loggen op hun account, en vervolgens mij op een andere account in te loggen, zodat we beide konden spioneren op het P. forum. Een gepaste straf vond ik voor P.

Ik was boos. Jorrit logde al enkele dagen niet meer op bacon, zodat die kon loggen op de donalds, om te bespioneren ik had inmiddels de inlog van benjaminoo ontvangen, en zou ook kunnen kijken wat ze allemaal bespraken enzo. Nu ik deze had bemachtigd zonder enkele moeite. Ik heb tegen jorrit gezegd dat die niet moest loggen, en gewoon terug moest spelen op Dontstealmybacon. Ik dus enkele dagen ingelogd op Benjaminoo via een andere Ip, wel vergeten dat de MAC-adressen gekoppeld waren aan mijn laptop, waarmee ik dus ook thuis speelde op Thecavalryishere. Hierdoor ben ik dus ook later gepakt.

Maar het verhaal is nog niet klaar. Niets is wat het lijkt. Toen ik eenmaal aan het account was geraakt, en nadat Remco mij persoonlijk had verteld dat hij 3 accounts bespeelde ( lenaco, benjaminooo en oracleone ) en dit ook terug kon vinden in de internetverbinding heb ik hem aangegeven via een supportticket, met een screenshot waarin hij toegaf op skype dat hij dubbellogde. Hierdoor is hij verbannen met Benjaminoo en oracleone, nergens anders door. Dubbelloggen. Not my bad remco. Remco heeft later nog van support een ticket gekregen waarin te zien is, dat hij vaak op beide accounts inlogde binnen de minuut ( hierdoor is hij door de mand gevallen ). gevolg? 50% aftrek op beide accounts! Vervolgens werd de logger op benjaminooo ( ik dus ) Verontschuldig dat ik deze ban had geaccepteerd. Dit is niet zo, dit heeft iemand anders gedaan. En daar is bewijs van, dat zij zelf in P. de straf hebben geaccepteerd.

Later kwam het account Thecavalryishere erbij, waardoor ging het mis? Tribalwars kan namelijk je MAC-adres zien(Mac-adres is gekoppeld aan een bepaald device , in dit geval mijn laptop). Ik had natuurlijk gedacht aan het IP, adres, maar niet dat ze ook het MAC-adres konden zien. Doordat kreeg ik een ban met Benjaminooo in eerste instantie een 50% aftrek voor beide accounts. Met de ticket. Maximaal 1 speler per pc. Maar omdat ik expres inlogde bij het P. account benjaminoo kreeg benjaminooo geen extra ban erbij, en kreeg cavalry de extra 50% erbij, waardoor er een 100% ban kwam. Dit is het echte verhaal dus omtrent de bans die ene 2/3 tal maanden geleden tevoorschijn kwamen.

Als men vraagt, heb ik spijt van mijn actie? Dan zal ik ook eerlijk zijn. Nee, sorry hoe slecht zoiets ook is. Ik heb hier geen spijt van. Het enige wat mij dwars heeft gezeten is dat ik heb moeten liegen tegen mijn vrienden. Deze heb ik vanmiddag al aangesproken en het opgebiecht. Het spijt mij ook dat ik de stam Ship en zero-B in een benauwde situatie heb gebracht. Jullie hebben altijd Fair gespeeld, en dat weet ik. Door mij is de stam bevuild en daarvoor wil ik mijn volle verantwoording nemen. Misschien wat laat, maar had dit eerste instantie bespaard, maar liever laat dan nooit?? Sorry nogmaals.

Ik hoop dat men kan begrijpen waarom ik handelde hoe ik gehandeld heb. Ook al was het verre van de speelstijl die we graag zien. Ik wil graag de laatste maanden nog met jullie strijden, maar als dat er niet meer inzit is dit te begrijpen. Ik heb altijd het beste met de stammen voorgehad en gedaan wat ik kon, maar helaas zit er ook een smerige fout bij. Excuses.

Ik zal alle vragen beantwoorden; eerlijk. En hoop dat hierbij de discussie eens gesloten kan worden, dat we de laatste maanden elkaar nog kunnen steunen als voorheen, elkaar met respect kunnen behandelen, Zero-B en Ship een maken. Ik zal de rol als leiding (tijdelijk) terugleggen, totdat alles uitgepraat is en als het duidelijk is als men nog van mijn hulp en diensten gebruik wilt maken.

Vriendelijke maar toch nerveuze Groet,
Tom

Anyways,

Ik wil allereerst Bjorn speciaal bedanken; Mijn super medespeler sinds wereld 23. Altijd gelachen met hem, lekker elkaar belachelijk maken in de chats, maar het is toch wel mijn sugar daddy geworden. Als hij besluit om toch nog aan dit spelletje te blijven hangen, wens ik je veel plezier en moge je ooit nog eens tegenkomen. Wie deze misschien wat onbekende speler voor buitenaf mag tegenkomen, en hem binnen kan hengelen op een account, dan heb je zeker goud in handen. De heer die alle groepen, dorpen, rekruteringen, troepen dumpen en de zooi bijhoud, dagelijks, 365 dagen per jaar weer voor je klaarstaat. Wat een legend. Dikke s/o naar Bjorn <33

Next; het gouden noorden clubje. Wat een gezellig stel mensen. De namen die hier eerste instantie horen zijn Rutger, Steven, Nik en ook Bjorn ) De accounts Toinifity, Bende van ellende, Barbaarse viking en Thecavalry. De basis van het noorden front. Geen enkele frontspeler was in staat om ons echt tegen te houden, walsen overal doorheen met zijn allen. Als iemand even hoge nood had, stond daar de rest van het clubje wel klaar. Alle front def naar voren, de duizende edel(clear/treintjes) toen der tijd waren geen enkel probleem :) ! Zeker offensief, defensief en sociaal een geweldige club toen der tijd. Altijd genoten in de chats, waarop je voor een 101% kon vertrouwen. een beetje het idee van wat gebeurd op vakantie blijft op vakantie.

E; Nik, mag ik jou succes wensen in het Privé leven, met je werk en sociale kringen. Ondanks dat jij opstond omdat je mijn manier van handelen afkeurde, en je nu in de "vijandige" stam zit, wens ik je nog altijd het beste toe. Hopelijk vermaak je je nog een tijdje aan de andere kant. Gaat je goed ex speeder/stamgenoot :)


Nextnext; Het gouden noorden clubje deel 2; nadat de basis was gelegd, voegde wij ook extra spelers toe. Mensen die de zelfde mentaliteit hadden, ook in het noorden speelde en waarmee wij het goed konden vinden. Hierbij wil ik graag peter (zibi) en tom h (bloemkool4life) en jorrit (dontstealmybacon) hartelijk bedanken. Deze spelers waren voor mij echt een extra boost om door te spelen. Als een van de bovenstaande spelers eerder gestopt was, dan dat ik nu doe. Dan was ik er ook allang uit. Peter, nogmaals dikke excuses dat ik het niet eerder gemeld had bij je. Ik heb je altijd als een van de betere mensen beschouwd in de stam. Een goede steunpilaar van de stam. En hoop dat je nog een mooi leven leidt ( zeker buiten tw ). Het is oké om te stoppen ;). Tom H, jij ook nogmaals bedankt. Je inzet en sterke aanvalsmanieren en vv's in de laatste tijden hebben mij enorm geholpen. Een betere doorzetter bestaat haast niet. Succes op de andere wereld! Maak er het beste van en die nr 1 rank zit wel snor ;) Jorrit, jij vieze sloeber. Ik heb je altijd wel gemogen, ook al hebben tig mensen mij gewaarschuwd voor je. Ik leerde je kennen als een prima gast, mocht je meteen en je wilskracht die ervoor zorgde dat wij veel tijd met elkaar doorbrachten door het spel leren spelen heeft mij deugd gedaan. Als je dit nog leest, veel plezier met je vriendinnetje en gedraag je een beetje ;)

Nextnextnext; Ria, wat ben jij een positieve vrouw zeg! Ik heb met veel plezier het spel met je gespeeld. De wilskracht bij jou is echt verder dan de horizon. Als vrouwelijke ship-leidster heb je in mijn ogen zeker goed je best gedaan. De talloze vvs die gedraaid zijn door jou is echt huge. Ik hoop dat je het zooitje bij elkaar kan houden nu ik weg ben. Geniet van het leven, blijf lekker zwemmen met je hond. En laat je zoon lekker meedraaien op je account. Wij spreken elkaar waarschijnlijk niet meer zodra mijn skype sluit. Maar moge jouw het beste overkomen. Hou je taai en geniet!

igor love your memes boi , Blijf ze lekker maken, ze zijn goud waard!

Matthijs Altijd gezellig om op jouw account even wat aanvallen te versturen als je er zelf niet uit kwam. Hopelijk gaat jou ook een TW-loos leven tegemoet. En owe als je toch nog terug gaat spelen, dan kom ik je persoonlijk eraf halen ;)

Bas jij dikke noob, runner, early quitter. Had al veel eerder jou moeten achterna gaan. Hopelijk kan jij peter zover krijgen om te stoppen, zodat die tijd heeft voor andere dingen. Ik zal je op skype nog wel een paar duistere memes en nudes toesturen. Hoe je taai.

Karl was gister avond nog niet klaar met mijn post, maar even update. Ondanks dat je door mij het vertrouwen bent verloren in de wereld. Wens ik je nog een fijne eindstrijd in P. met willem, bossbassie etc ;). Ik vond het persoonlijk een leuke tijd toen wij tesame nog speelde , en de ongeregelde zooi recht overeind probeerde te houden. Veel plezier en geniet van je nieuwe woonruimte ;)

Remco ondanks dat je me niet mag. bedank ik je toch, je bent een vieze sloeber, een vuile rat en evengoed in het omdraaien van zaken als mij. Dat kom ik niet vaak tegen ;) Vergeet je de kaarsjes niet uit te blazen die ik je stuurde op skype, om alvast jullie overwinning te vieren. Met de huidige vorming, denk ik toch dat jullie nu gewonnen hebben. Hopelijk blijft er bij jullie de motivatie om door te edelen, als er geen tegenstand is, valt er weinig aan ( geloof mij daarop ) Anyways Succes nog op de wereld!

Willhelmus Sterkte met je privé! En raak eens een beetje actief ;) Succes met revalideren en je ziekenhuis bezoeken. Laat casual 1 voor jou achterwegen, en steek je moeite in op casual 5, daar is de kans groot dat je wint. En houd het daar clean ;) Thanks willem voor de grove woorden en gesprekken die wij zo nu en dan in de skypechats gevoerd hebben.

Andere bedankjes
Arnout (dk13) , jens pardon, LEPPO, Damian en lennard , Marc heylen, deven, dorine,KOEN!!, bo, brecht, rens EN daan de noob

Thanks guys voor het samenspel. Heb er zeer van genoten. Succes aan de nieuwe garde.

Met vriendelijke stoppende groetjes
Tom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gohh wat een noob ben je toch dat je nu pas stopt.
Leuk infinitief Tom ik ga er ook maar eens een keer maken vanavond/morgen.
 
Reactiescore
7.918
Ik begrijp ten zeerste hoe je op het punt bent gekomen om zulke handelingen te doen. Maar wat er ook gebeurt, je zou er boven moeten blijven staan. Hoe erg de tegenstander ook is.

Ondanks dat je actie niet goed valt te praten wens ik je toch veel succes toe in je leven na tw.
 
Reactiescore
179
Tom bedankt voor de leuke woorden.

Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken, want we hebben het op Skype enkele malen besproken wat ik er van vond. Zoals hierboven al gezegd is je moet er boven staan jij hebt je door Jorrit laten meeslepen. Ik vind het enkel jammer dat deze wereld zo moest afsluiten, want ik had er vast vertrouwen in dat wij deze wereld wel hadden gewonnen. Vooral noord was zeer actief ik genoot toen van het spelletje omdat iedereen voor elkaar klaar stond.

Verder bedank ik jou voor de zeer goede inzet binnen Ship ik denk dat wij veel aan jou gehad hebben als leider. Jij verdient deze credits oprecht je hebt je voorgangers niet teleurgesteld in het leiden van Ship. Totdat je een aantal acties uitvoerden die niet door de de beugel konden. Verder gaan we elkaar vast nog wel eens spreken op Skype of waar dan ook. Ik ga vooreerst nog niet stoppen het kan natuurlijk altijd veranderen eerst maar eens zien hoe deze wereld gaat veranderen.

Nogmaals bedankt Tommy:)
 

DeletedUser79728

Guest
Jorrit, jij vieze sloeber. Ik heb je altijd wel gemogen, ook al hebben tig mensen mij gewaarschuwd voor je. Ik leerde je kennen als een prima gast, mocht je meteen en je wilskracht die ervoor zorgde dat wij veel tijd met elkaar doorbrachten door het spel leren spelen heeft mij deugd gedaan. Als je dit nog leest, veel plezier met je vriendinnetje en gedraag je een beetje ;)


Wie heeft je gewaarschuwd? :eek:

Heel veel leuke dingen gedaan, die zal ik niet rap vergeten ;)
Nogmaals sorry voor mijn slechte invloed die alles veranderd heeft :(, iedereen heeft slechte en goede kanten. Jammer is 1 van mijn slechte kanten 2 gezichten hebben. Heeft al voor veel problemen gezorgd hier op tw en ook in real life :confused:

We houden wel contact met elkaar. Het was een leuk avontuur! :) Of is het avontuur nog altijd bezig? who knows :eek:


Remco: Sorry van al die bedreigingen en vuile woorden die ik zei, was allemaal niet gemeend. Misschien zie ik je wel nog eens ergens en kunnen we beste vrienden worden :eek:

Caoikes

---------------------------------------------------------------------------
It is not yet done.
 

DeletedUser

Guest
Wie heeft je gewaarschuwd? :eek:

Heel veel leuke dingen gedaan, die zal ik niet rap vergeten ;)
Nogmaals sorry voor mijn slechte invloed die alles veranderd heeft :(, iedereen heeft slechte en goede kanten. Jammer is 1 van mijn slechte kanten 2 gezichten hebben. Heeft al voor veel problemen gezorgd hier op tw en ook in real life :confused:

We houden wel contact met elkaar. Het was een leuk avontuur! :) Of is het avontuur nog altijd bezig? who knows :eek:


Remco: Sorry van al die bedreigingen en vuile woorden die ik zei, was allemaal niet gemeend. Misschien zie ik je wel nog eens ergens en kunnen we beste vrienden worden :eek:

Caoikes

---------------------------------------------------------------------------
It is not yet done.

Tom vergeet toch meerdere namen ik mis toch de namen Maruis, Jelle en Marco:eek:
Jij beste vrienden worden met Remco ik denk dan tegelijkertijd de wereld vergaat.
 

DeletedUser71298

Guest
Moet je niet eerst daadwerkelijk stoppen voordat je zegt gestopt te zijn?
Je mag van me vinden wat je wilt, is jou mening en zoals algemeen bekend is geeft niemand om jou mening.
Je bent en blijft een domme kneus die niks kan bereiken zonder bots en stabs.
Adios

Waarom zou ik huilen? Ik heb geen 3 acc's eigenhandig naar de klote geholpen. Daarnaast was het je eigen motieven volgens je post. Zegt maar hoe erg je staat te liegen:')
Waren er meer dan 3 he

Wie heeft je gewaarschuwd? :eek:

Heel veel leuke dingen gedaan, die zal ik niet rap vergeten ;)
Nogmaals sorry voor mijn slechte invloed die alles veranderd heeft :(, iedereen heeft slechte en goede kanten. Jammer is 1 van mijn slechte kanten 2 gezichten hebben. Heeft al voor veel problemen gezorgd hier op tw en ook in real life :confused:

We houden wel contact met elkaar. Het was een leuk avontuur! :) Of is het avontuur nog altijd bezig? who knows :eek:


Remco: Sorry van al die bedreigingen en vuile woorden die ik zei, was allemaal niet gemeend. Misschien zie ik je wel nog eens ergens en kunnen we beste vrienden worden :eek:

Caoikes

---------------------------------------------------------------------------
It is not yet done.
Denk niet dat je vrolijk wordt als ik je tegenkom "maat".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49571

Guest
Moet je niet eerst daadwerkelijk stoppen voordat je zegt gestopt te zijn?
Je mag van me vinden wat je wilt, is jou mening en zoals algemeen bekend is geeft niemand om jou mening.
Je bent en blijft een domme kneus die niks kan bereiken zonder bots en stabs.
Adios

Ben toch gestopt dikke maagd. Jij kan wel dingen wil je zeggen? Fijn dat je nog even reageert. Mensen geven daadwerkelijk om mijn mening is gebleken niet? Vond je complimentjes op mijn psd skils beter :) ga lekker IG nog een tijdje je tijd verdoen, vergeet niet dat je niet meer dubbel mag spelen op twee accounts met een rotsmoes waar je je achter schuil houdt kusjes terug
 
Bovenaan