Het bedank Topic voor gestopte spelers :)

Reactiescore
179
Bedankt voor de persoon die op Zibi heeft gelogd.
Bedankt voor de persoon die dan de vv van ToInfintyForSerenity heeft gepakt.
Bedankt voor de persoon die op deze vv alles naar de kloten heeft geholpen.
Bedankt voor de persoon die na het verkloten van het account de vv heeft verbroken.
Bedankt voor de persoon die dus weer een account naar de kloten heeft geholpen.
Bedankt voor de persoon die mijn spelplezier naar de kloten heeft geholpen, om in te breken op mijn account.

Echt wat heb je weer klasse werk verricht.
Pak mijn account dan ook even dan kun je gelijk Ship opheffen, of was ToInfinityForSerenity zo'n moeilijk account om te verslaan dus dan moet het maar zo.
Ik kan beter op delete gaan, ik heb voor mijn gevoel al meer dan genoeg gedaan op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Fucking noobs ik wist wel dat Rutger zn acc nooit te verslaan was.
 

DeletedUser17472

Guest
Alweer een, wat een K.. wereld. Sayonara
Net wat ik ook dacht. Ik snap niet wat ze er aan vinden zo. Is geen lol aan om op deze manier te winnen lijkt me.
Ik zou dit als ww kiezen: gwko4se1wn9! F1. En dat regelmatig aanpassen. Maw pas op en zorg goed voor de veiligheid van je account. Vertrouw niemand !
Succes
 

DeletedUser28445

Guest
Sneue actie. Ik ben benieuwd wie hier verantwoordelijk voor is. Ik hoop niet dat het een P. lid zou zijn. En hoop al helemaal niet dat Jorrit hier weer achter blijkt te zitten.
 

DeletedUser79332

Guest
Misschien wil ik het niet eens weten...
BAH, wat een kots wereld is dit toch.
 

DeletedUser28445

Guest
Credits naar André voor het uitvoeren van deze stab!

Opmerkelijk dat jij ineens weer uit je graf komt. Wist jij toevallig ook niet het wachtwoord van zibi. En meteen met verwijten komen tegen André. Iets stinkt hier.
 

DeletedUser72803

Guest
Opmerkelijk dat jij ineens weer uit je graf komt. Wist jij toevallig ook niet het wachtwoord van zibi. En meteen met verwijten komen tegen André. Iets stinkt hier.

Sowieso bijzonder dat hier direct beschuldigingen worden gedaan die niet bewezen kunnen worden. Voor mij is deze actie onacceptabel, ongeacht vanuit welke stam dit is gebeurd. Het moet eens klaar zijn met zulke acties hier op deze wereld.

Wat mij betreft is het aan Peter om hier meer over te zeggen als hij daar behoefte aan heeft. Ik hoop dat we de schuldige kunnen achterhalen maar dat is vaak een flinke uitdaging.
 
Reactiescore
24
Hoop dat je de 'mogelijke' dader vind man.
Dat mensen zo je spelplezier naar de kloten helpen lijkt mij ook niet de bedoeling.
 
Reactiescore
1.049
Gudverdumme,
Waarom zouden ze in gods naam Peter pakken?
Als ze een 'eerlijke strijd' wilden tegen sowieso 8 accs moest je Peters acc ni naaien... T maakt me eigk geen donder uit wie hem stabte.. Dat iemand hem stabbed zegt genoeg
 

DeletedUser76198

Guest
Gudverdumme,
Waarom zouden ze in gods naam Peter pakken?
Als ze een 'eerlijke strijd' wilden tegen sowieso 8 accs moest je Peters acc ni naaien... T maakt me eigk geen donder uit wie hem stabte.. Dat iemand hem stabbed zegt genoeg

Rens, even wakker worden en autocorrect aanzetten.
 
Reactiescore
2.181
Natuurlijk krijgt P de schuld meteen. Hoe komt een P speler aan het wachtwoord, waarom is enkel Infinity (Die al niet te redden was gezien de ligging) fucked en niet andere vvs of zibi zelf. Stop aub met vinger wijzen meteen, Peter gaat support erbij betrekken, hoop dat die dit uit kunnen zoeken.
 

DeletedUser76198

Guest
Natuurlijk krijgt P de schuld meteen. Hoe komt een P speler aan het wachtwoord, waarom is enkel Infinity (Die al niet te redden was gezien de ligging) fucked en niet andere vvs of zibi zelf. Stop aub met vinger wijzen meteen, Peter gaat support erbij betrekken, hoop dat die dit uit kunnen zoeken.

Alsof op deze wereld iets kan gebeuren zonder dat beide stammen naar elkaar gaan wijzen :D
 
Bovenaan